گزینه ارشد

ناشر و مشاور کارشناسی ارشد مدیریت (کسب و کار، اجرایی، بازرگانی، دولتی، ورزشی، MBA و ...)

گزینه ارشد

ناشر و مشاور کارشناسی ارشد مدیریت (کسب و کار، اجرایی، بازرگانی، دولتی، ورزشی، MBA و ...)

گزینه ارشد

این وبلاگ موسسه انتشارات گزینه ارشد و با مدیریت فارغ التحصیلان پیام نور جهت ارتباط با دانشجویان کارشناسی ارشد پیام نور سراسر ایران زمین می باشد.
شماره های تماس ما:
2070138 0912
2070138 0901
2070138 0902

استفاده از مطالب این وبلاگ با ذکر منبع و درج لینک بلامانع است.

بایگانی
نویسندگان

موسسه گزینه ارشد در ابتدا از سال ۱۳۹۰ به همت تعدادی از دانشجویان فعال در قالب وبلاگ دانشجویان کارشناسی ارشد پیام نور گرمسار فعالیت آموزشی خود را شروع کرد. در ادامه برای رفع نیازهای کمک آموزشی دانشجویان کارشناسی ارشد دانشگاه پیام نور سراسر کشور، اقدام به تشکیل گروه آموزشی گزینه ارشد جهت تهیه پاسخنامه آزمونهای پایان ترم رشته های مدیریت (اجرایی، بازرگانی، دولتی و MBA) نمود.

موسسه گزینه ارشد افتخار دارد با تهیه کاملترین و به روزترین آرشیو نمونه سوالات پایان ترم رشته های کارشناسی ارشد دانشگاه پیام نور همراه با پاسخنامه، توانسته است راه دشوار تحصیل در دانشگاه پیام نور را برای دانشجویان مخصوصاً دانشجویان شاغل، هموار سازد.

تا سال ۱۳۹۴ پاسخنامه های گزینه ارشد فقط بصورت جزوه تهیه می شد و از ابتدای سال ۱۳۹۵ با همکاری انتشارات سخنوران جزوات بصورت کتاب چاپ و در اختیار دانشجویان قرار گرفت. هرچند فرایند چاپ کتاب دشوارتر از تهیه جزوات بود اما کیفیت بهتر کتاب باعث رضایتمندی بیشتر دانشجویان شده است.

و در نهایت پس از حدود یک دهه فعالیت آموزشی، در سال 1399 موفق به دریافت مجوز نشر از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی شدیم و انتشارات گزینه ارشد با شماره ثبت 15520 به ثبت وزارتخانه رسید .

کتابها و جزوات آموزشی گزینه ارشد (مجموعه پاسخنامه آزمونهای ترمی) در حال حاضر در رشته های زیر می باشد:

  • مدیریت کسب و کار
  • مدیریت اجرایی
  • مدیریت بازرگانی
  • مدیریت دولتی
  • مدیریت  MBA
  • مدیریت IT
  • حسابداری
  • مدیریت ورزشی،
  • و

علیرغم دشواری های موجود و تغییرات بسیار زیاد در منابع درسی دانشگاه پیام نور، این کتابها و جزوات هر ترم با آخرین آزمونهای برگزار شده و آخرین تغییرات دانشگاه، به روز رسانی می شوند.

انتشارات گزینه ارشد در سال 1401 با همکاری شرکت مخابرات استان تهران موفق به راه اندازی سرویس خدمات مشاوره بر بستر تلفن ثابت (تلفن هوشمند) شد.
امید آن داریم که با این خدمت جدید که در نوع خود کم نظیر است، بیش از پیش در خدمت رضایتمندی دانشجویان فرهیخته پیام نور باشیم.