گزینه ارشد

ناشر و مشاور کارشناسی ارشد مدیریت (کسب و کار، اجرایی، بازرگانی، دولتی، ورزشی، MBA و ...)

گزینه ارشد

ناشر و مشاور کارشناسی ارشد مدیریت (کسب و کار، اجرایی، بازرگانی، دولتی، ورزشی، MBA و ...)

گزینه ارشد

این وبلاگ موسسه انتشارات گزینه ارشد و با مدیریت فارغ التحصیلان پیام نور جهت ارتباط با دانشجویان کارشناسی ارشد پیام نور سراسر ایران زمین می باشد.
شماره های تماس ما:
2070138 0912
2070138 0901
2070138 0902

استفاده از مطالب این وبلاگ با ذکر منبع و درج لینک بلامانع است.

بایگانی
نویسندگان

آدرس و شماره تماس دانشگاه پیام نور گرمسار

چهارشنبه آبان ۶ ۱۳۹۴، ۰۹:۳۴ ق.ظ

با توجه به اینکه در وبسایت دانشگاه پیام نور مرکز گرمسار هیچ آدرسی از محل دانشگاه موجود نیست، آدرس دانشگاه به شرح زیر به اطلاع می رسد:

1- گرمسار ، جنب ایستگاه راه آهن ، دانشگاه پیام نور

2- گرمسار ، ورودی از سمت تهران، اولین میدان شهر، دانشگاه پیام نور

(هر دو آدرس فوق یکی است. از سادگی آدرس فوق تعجب نفرمایید!!)

شماره های تماس دانشگاه:

ریاست دانشگاه:   4202500   0233

تلفنخانه دانشگاه:         4 -420991   0233

کارشناس رشته اجرایی:  4205114   0233

کارشناس رشته بازرگانی:  4204252   0233

ضمناً سایر شماره های تماس دانشگاه در وبسایت دانشگاه موجود است.

موقعیت جغرافیایی دانشگاه پیام نور گرمسار روی نقشه گوگل (کلیک کنید)



موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۴/۰۸/۰۶
علی سعیدی راد

نظرات  (۱۹)

۲۸ مرداد ۹۵ ، ۰۰:۳۱ ملیحه شوقی
سلام خواهش میکنم به تلفن ها جواب بدین
چرا تلفنهارو جواب نمیدین.این دیگه چه دانشگاههیه
پاسخ:
ببخشید مخاطب شما ما هستیم یا مسئولین دانشگاه؟؟؟؟؟؟؟



خدا خیرتون بده واقعاً

۱۳ دی ۹۵ ، ۱۶:۰۸ فارغ التحصیل
خواهش میکنم تلفن هارو جواب بدین
۱۶ اسفند ۹۵ ، ۰۹:۲۴ ابراهیم قنادزاده
من دیروز با کارشناس رشته بازرگانی تماس تلفنی داشتم گوشی رو برداشتن و خیلی با حوصله راهنمایی کردن در کنار نظرات انتقاد آمیز نظرات خوب را هم باید گفت.
سلام مرسی به خاطر مطلب
خوبتون
۲۶ خرداد ۹۶ ، ۱۸:۵۵ فروش بک لینک
سلام.ممنون .خیلی خوب بود.از دست اندرکاران وبسایت به این خوبی سپاسگزارم
,سلام. اصلا دانشگاه خوبی نیست ،حیف جوان های مملکت که جوانیشون رو در این راه و دانشگاه بی در و پیکر تلف میکنند بهتر است بچه های تهران دانشگاه ازادهای تهران وبرن بهتر از پیام نوره با این مشکلاتی که در این دانشگاه هست. من چهار ساله فارغ التحصیل شدم و الان سه ساله شاغلم.موفق باشید و یا علی

یعنی هزار بار باید زنگ بزنی تا یه بار جواب بدن.معلوم نیست تایم کاریشون چطوریه.همیشه نیستن.شورشو درآوردن.واقعا بی در و پیکره................
سلام 
ببخشید یه سوال داشتم.
ورودی های ۹۴میتوانند ترم اخر سمینار رو با پایان نامه بردارن
پاسخ:
سلام
بله میشه

۱۰ آبان ۹۶ ، ۱۹:۴۳ حسین نصرآبادی
سلام
ببخسید میخواستم بپرسم افرادی که امروز در اعلام نتایج تکمیل ظرفیت قبول شدند کی و کجا باید مراجعه کنند
ممنون
پاسخ:
سلام
هنوز چیزی اعلام نشده
پیگیر اخبار باشید.
جهت عضویت در گروه تلگرام به من پیام بدهید.

سلام ببخشید من هرچی به دانشگاه زنگ میزنم جواب نمیدین من تو تکمیل ظرفیت قبول شدم ثبت نام از کی شروع میشه ممنون
سلام ببخشید من هرچی به دانشگاه زنگ میزنم جواب نمیدین من تو تکمیل ظرفیت قبول شدم ثبت نام از کی شروع میشه ممنون
باسلام. الان ده روزه ک دارم با تمام شماره های مربوطه تماس میگیرم، ریاست دانشگاه، خانم پلاور کارشناسی بازرگانی، امور اموزشی، خدارو خوش نمیاد، من ساکن کردستانم، چجوری 700 کیلومتر بکوبم برای یه جواب ساده نامه بیام گرمسار، یکی نیست جواب مارو بده، عاجزانه درخواست دارم اگر کسی در امور دانشگاه گرمسار فعاله ب گوش این عزیزان برسونن تلفن برای جواب دادنه، باور کنید اینا حق الناس از گردن تون باز نمیشه
من ورودی سال ۸۰ دانشگاه پیام نور گرمسار هستم.الان یازده ساله که مدرکمو هنوز بهم ندادن.هرچقدر هم زنگ میزنم کسی جواب نمیده
سلام دوستان ... شماره تماس دکتر شاه حسینی رو کسی نداره .....هرچی به دانشگاه زنگ می زنم کسی جواب تلفن رو نمیده ... من راهم خیلی دوره اگه می تونین کمک کنین 
لطفا مدیر گروه ها جواب تلفن ما رابدن
ورودی ۸۰ رشته علوم اجتماعی هستم یادش بخیر صبحها کله سحر باید میرفتیم ترمینال جنوب تا به امتحان برسیم، چقدر سختی کشیدیم یاد همه بچه های ورودی ۸۰ بخیر

باسلام
بنده هرچی زنک میزنم کسی نیست جواب بده
خواستم بپرسم بنده که سال گذشته قبول شدم و ترم اول بخشی از شهریه رو پرداخت کردم و اصلا نیومدم الان میتىونم ثبت نام کنم و ادامه بدم؟
ممنون میشم جواب بدید