گزینه ارشد

ناشر و مشاور کارشناسی ارشد مدیریت (کسب و کار، اجرایی، بازرگانی، دولتی، ورزشی، MBA و ...)

گزینه ارشد

ناشر و مشاور کارشناسی ارشد مدیریت (کسب و کار، اجرایی، بازرگانی، دولتی، ورزشی، MBA و ...)

گزینه ارشد

این وبلاگ موسسه انتشارات گزینه ارشد و با مدیریت فارغ التحصیلان پیام نور جهت ارتباط با دانشجویان کارشناسی ارشد پیام نور سراسر ایران زمین می باشد.
شماره های تماس ما:
2070138 0912
2070138 0901
2070138 0902

استفاده از مطالب این وبلاگ با ذکر منبع و درج لینک بلامانع است.

بایگانی
نویسندگان

۱۳ مطلب در مهر ۱۳۹۵ ثبت شده است

نظر به سوالات و ابهامات دانشجویان جدید به استحضار می رسانم در لیست منابع درسی رشته های کارشناسی ارشد برای برخی از دروس بیش از یک منبع درسی اعلام شده است (دو یا سه منبع برای یک عنوان درس).

برای این دروس چند منبعی لازم است همه منابع مشخص شده تهیه و مطالعه شود چون سوالات آزمونهای پیام نور کتاب محور بوده و از کل منبع اعلام شده سوال داده خواهد شد و به هیچ وجه تهیه یکی از چند منبع اعلام شده کافی نخواهد بود.

برای مثال درس تحلیل رفتار و منابع انسانی و درس حسابداری مدیریت (مدیریت اجرایی) و درس تحقیق در عملیات پیشرفته (مدیریت بازرگانی و دولتی) و  بسیاری دروس دیگر همگی دارای 2 کتاب منبع می باشند.


موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۶ مهر ۹۵ ، ۱۲:۴۵
علی سعیدی راد

به اطلاع دانشجویان قدیم و جدید می رسانم منبع درس زبان تخصصی (رشته مدیریت دولتی همه گرایشها) از امسال جزوه جدید دکتر مهدی یداللهی و سعید عابسی می باشد.

دانلود منبع جدید زبان تخصصی (رشته مدیریت دولتی) - مهدی یداللهی، سعید عابسی



۲ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۶ مهر ۹۵ ، ۰۹:۱۵
علی سعیدی راد

به اطلاع دانشجویان عزیز قدیم و جدید می رسانم ما هر ترم اخبار کلاسهای برگزار شده مرکز گرمسار و بعضاً برخی مراکز دیگر را در این وبلاگ محقر اطلاع رسانی می کردیم.

اما اکنون به دلیل سهولت ارتباطات دانشجویان در تلگرام، اخبار بسیاری از کلاسها توسط دانشجویان در گروه تلگرام گزینه ارشد اطلاع رسانی شده و در کانال تلگرام گزینه ارشد نیز بارگذاری می شود و لذا نیازی به اطلاع رسانی در وبلاگ نیست.

لذا دانشجویان عزیز جهت عضویت در گروه تلگرام دانشجویان یک پی ام شامل مشخصات خود (اسم و فامیل، رشته،‌دانشگاه، سال قبولی و شماره تلگرام) به بنده ارسال فرمایند:

2070138 0912

و کانال تلگرام ما:

 https://telegram.me/GozineArshad

 

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۸ مهر ۹۵ ، ۰۸:۱۳
علی سعیدی راد

به اطلاع دانشجویان قبولی کنکور 95 می رسانیم مهلت پذیرش سیستمی و مراجعه حضوری به مراکز و انتخاب واحد ترم پاییز تا تاریخ 95/7/19  تمدید شد.

پیام نور است و تمدیدهایش و تو چه می دانی که تمدیدها برای چیست؟!!


موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۶ مهر ۹۵ ، ۱۱:۰۹
علی سعیدی راد

به اطلاع دانشجویان قدیم و جدید می رسانیم حذف و اضافه ترم پاییز از مورخ 95/07/12 لغایت 95/07/19 در سامانه گلستان و از مسیر زیر قابل انجام است :

ثبت نام ----> عملیات ثبت نام -----> ثبت نام اصلی


موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۲ مهر ۹۵ ، ۰۷:۴۳
علی سعیدی راد

باز این چه شورش است که در خلق عالم است

باز این چه نوحه و چه عزا و چه ماتم است

ایام عزاداری اهل بیت (ع) تسلیت باد


موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۲ مهر ۹۵ ، ۰۷:۳۸
علی سعیدی راد

دانشجویان عزیز در صورت نیاز به مشاوره در خصوص پایان نامه، سمینار و مقالات علمی پژوهشی با دوستان ما در گروه پژوهشی سی وی یار (متشکل از 4 فارغ التحصیل دکتری مدیریت) تماس بگیرید:

 7708025   0938

 7708026   0938

لینک به وبسایت گروه پژوهشی سی وی یار (تنها مرکز تخصصصی ارائه دهنده خدمات پژوهشی و تقویت رزومه (ویژه دانشجویان مدیریت پیام نور)


موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۰ مهر ۹۵ ، ۱۰:۵۴
علی سعیدی راد

دانشجویان عزیز استحضار داشته باشند کتاب منبع زبان تخصصی (رشته اجرایی، بازرگانی و MBA) کتاب زیر است. متاسفانه مشاهده می شود برخی دانشجویان به اشتباه کتاب کمکی این درس را به جای کتاب منبع خریداری می کنند.


و البته توصیه ما برای کتاب کمکی این درس کتاب خانم آقازاده است. چون تسلط به لغات کتاب بخش مهم موفقیت در درس زبان تخصصی است:

 جهت تهیه این کتاب یا سایر کتابهای گزینه ارشد با ما تماس بگیرید:

09122070138

09022070138

 

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۰ مهر ۹۵ ، ۱۰:۵۴
علی سعیدی راد

به استحضار دانشجویان عزیز می رسانم بدهکاری شهریه متغیر (گزارش 163 گلستان) تا زمان باز بودن منوی انتخاب واحد، شهریه متغیر دانشجو را صفر نشان می دهد. لذا دانشجویان پس از اتمام زمان انتخاب واحد اقدام به کنترل شهریه متغیر خود نمایند.

و همانگونه قبلاً هم گفتیم از ما نشنیده بگیرید که برای پرداخت شهریه متغیر ترم هیچ عجله ای لازم نیست و تا زمان انتخاب حوزه آزمون (اواسط آذر ماه) فرصت دارید که بدهکاری خود را پرداخت نمایید (که قدما گفته اند: از بدن خرس یک مو کندن هم غنیمت است).


موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۸ مهر ۹۵ ، ۱۵:۳۵
علی سعیدی راد

پیرو پست قبلی و نظر به سوالات دانشجویان جدید، در سامانه گلستان و در صفحه شخصی (پروفایل دانشجو)، گزارش 101 (گزارش ثبت نام) از مسیر زیر قابل دریافت است:

منوی اصلی ----> ثبت نام ----> گزارش های ثبت نام ----> ثبت نام ----> 101 گزارش نتیجه ثبت نام دانشجو

 

همچنین گزارش 163 (فرم بدهکاری شهریه) از مسیر زیر قابل دریافت است:

منوی اصلی ----> گزارش های آموزش ----> شهریه ----> لیست ها و آمارها ----> 163 فرم واریز وجوه دانشگاه


موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۸ مهر ۹۵ ، ۱۵:۳۴
علی سعیدی راد

دانشجویان عزیز ورودی جدید همه رشته های کارشناسی ارشد در همه مراکز پیام نور توصیه های اول ترمی زیر را از ما بپذیرید (به هزار دلیل نوشته و نانوشته):

1- بعد از انتخاب واحد  از تمام اطلاعات پروفایل گلستان خود پرینت یا فایل ذخیره (PDF) تهیه کنید. از جمله گزارش 101 (گزارش انتخاب واحد ترم) و گزارش 163 (بدهکاری شهریه) و اطلاعات جامع دانشجو.

2- بعد از انتخاب واحد قطعی، کتابهای منبع درسی خود را در اسرع وقت تهیه فرمایید. نایاب شدن برخی کتب منبع در اواسط ترم مشکلات زیادی برای دانشجو بوجود خواهد آورد.

3- جلسات اول کلاسهای خود را از دست ندهید. چه کلاس مجازی و چه کلاس عادی. قانونی که می گوید جلسه اول کلاس تق و لق است برای سایر دانشگاههاست. در پیام نور جلسه اول مهمترین جلسه است و شاید جلسه اولین و آخرین یکی باشد!!

4- اسیر تمدیدهای پیام نور نشوید. تمدیدهای پیام نور فقط زمان دانشجو را هدر می دهد. دانشجوی موفق برنامه ریزی درسی خود را بدون توجه به تمدیدهای پیام نور انجام می دهد.

باشد که رستگار شوید!!


۱ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۸ مهر ۹۵ ، ۰۹:۳۸
علی سعیدی راد

مثل همیشه پیام نور است و تمدیدهایش

مطابق اخبار صفحه اول سامانه گلستان، پذیرش و ثبت نام قبولی های 95 تا تاریخ 95/7/8 فعال گردید.


موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۳ مهر ۹۵ ، ۲۰:۰۱
علی سعیدی راد

آغاز سال تحصیلی 96-1395 بر دانشجویان و اساتید ایران زمین مبارک باد.

با آرزوی سالی سرشار از موفقیت برای دانشجویان و اساتید.

 

دانشجویان عزیز قدیم و جدید استحضار داشته باشند در گروههای تلگرام دانشجویان پاسخگوی سوالات و مشکلات همه عزیزان هستیم. دانشجویان عزیز جهت عضویت در گروه تلگرام دانشجویان یک پی ام شامل مشخصات خود (اسم و فامیل، رشته،‌دانشگاه، سال قبولی وشماره تلگرام) به بنده ارسال فرمایند:

2070138 0912

کانال تلگرام ما:

https://telegram.me/GozineArshad

 

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۱ مهر ۹۵ ، ۰۷:۴۴
علی سعیدی راد