گزینه ارشد

ناشر و مشاور کارشناسی ارشد مدیریت (کسب و کار، اجرایی، بازرگانی، دولتی، ورزشی، MBA و ...)

گزینه ارشد

ناشر و مشاور کارشناسی ارشد مدیریت (کسب و کار، اجرایی، بازرگانی، دولتی، ورزشی، MBA و ...)

گزینه ارشد

این وبلاگ موسسه انتشارات گزینه ارشد و با مدیریت فارغ التحصیلان پیام نور جهت ارتباط با دانشجویان کارشناسی ارشد پیام نور سراسر ایران زمین می باشد.
شماره های تماس ما:
2070138 0912
2070138 0901
2070138 0902

استفاده از مطالب این وبلاگ با ذکر منبع و درج لینک بلامانع است.

بایگانی
نویسندگان

۴۶ مطلب در آذر ۱۳۹۴ ثبت شده است

پیرو درخواستهای مکرر دانشجویان عزیز،‌ کانال تلگرام گروه آموزشی گزینه ارشد راه اندازی شده است. دانشجویان عزیز از لینک زیر در کانال ما عضو شوید:

https://telegram.me/GozineArshad

 

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۳۰ آذر ۹۴ ، ۱۷:۰۳
علی سعیدی راد

دو قـدم مـانـده کــه پاییز بـه یغما برود
این همه رنگ قشنگ از کف دنیا برود

در روزگار ماشینی امروز، آیین اهورایی یلـدا چه بهانه خوبی است برای با هم بودن!

 

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۳۰ آذر ۹۴ ، ۰۸:۵۹
علی سعیدی راد

در مورد درس حفظ جزء 30 قرآن که یک درس اختیاری برای همه رشته های کارشناسی ارشد دانشگاه پیام نور است، موارد زیر به استحضار می رسد:

هر چند در صورت مردودی در این درس هیچ تأثیر منفی در معدل دانشجو نخواهد داشت، اما در صورت اخذ نمره قبولی، این درس تأثیر 100٪ مثبت در معدل کل دانشجو دارد. بدین معنا که نمره دانشجو به جمع نمرات دانشجو اضافه شده ولی در معدل گیری در مخرج کسر معدل محاسبه نخواهد شد و لذا تأثیر مثبت آن در معدل فوق العاده زیاد است. برای مثال کسب نمره 20 در این درس، معدل کل دانشجو را حدود 0.57 بالا خواهد برد.

بنابراین دانشجویانی که مشکل معدل دارند (معدل کمتر از 14) یا دانشجویانی که می خواهند معدل خود را ارتقا دهند،‌ با این درس به راحتی می توانند معدل کل خود را جبران نمایند.

به پیروی از سامانه گلستان، ما نیز در موسسه گزینه ارشد این سوالات را به صورت هدیه برای دانشجویان ارسال می کنیم. دانشجویان عزیز برای دریافت نمونه سوالات این درس یک ایمیل خالی با عنوان "درخواست نمونه سوالات جزء 30" به آدرس جیمیل گزینه ارشد ارسال فرمایند:

Gozine.Arshad@gmail.com

 

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۹ آذر ۹۴ ، ۱۸:۱۴
علی سعیدی راد

برای درس سنگین حسابداری مدیریت (رشته اجرایی) توصیه های شب امتحانی ما به شرح زیر است:

1- کتاب منبع این درس سخت، کتاب مدیریت مالی جلد 1 و 2، تألیف دکتر پارسائیان و دکتر جهانخانی است که در سالهای مختلف، حذفیات آن متفاوت بوده است. لذا دانشجویان عزیز به آخرین حذفیات (در آخرین لیست منابع) توجه داشته باشند.

2- به هیچ وجه مطالعه کتاب منبع به تنهایی برای پاس کردن این درس کافی نیست. چون کتاب منبع حتی یک سوال تستی هم ندارد و سوالات تشریحی پایان فصول کتاب هم هیچ فایده ای برای آزمون تستی ندارد.

3- مطالعه مجموعه آزمونهای پایان ترم این درس همراه با کتاب اصلی توصیه موکد ما به همه دانشجویان است. بعلاوه آزمونهای رشته مدیریت MBA هم برای دانشجویان رشته اجرایی قابل استفاده است.

از درس حسابداری مدیریت 13 نوبت آزمون تستی در رشته مدیریت اجرایی و 8 نوبت آزمون در رشته مدیریت MBA برگزار شده است که پاسخنامه همه آزمونهای مذکور توسط گروه آموزشی گزینه ارشد تهیه شده است.


موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۹ آذر ۹۴ ، ۱۸:۱۴
علی سعیدی راد
برای موفقیت در آزمونهای پیام نور (مخصوصاً دانشجویان شاغل) یک راه میانبر وجود دارد که حاصل تجربیات چند ساله است و ما نام قانون طلایی 4 پله را بر آن می گذاریم. قانون طلایی 4 پله برای شب امتحان به شرح زیر است: :

پله اول: مطالعه 300 تست و جواب از کتاب منبع (یعنی حداقل 10 نوبت از آزمونهای پایان ترم گذشته از کتاب منبع)
پله دوم: مطالعه 300 پاراگراف از کتاب منبع (یعنی 300 پاراگرافی که همان 300 تست پله اول از آن بوده است)
پله سوم: مطالعه 300 صفحه از کتاب منبع (یعنی 300 صفحه ای که همان 300 تست پله اول از آن بوده است)
پله چهارم: مطالعه کل کتاب منبع (که البته بدیهی است که این پله، آخرین و طولانی ترین راه است و برای شب امتحان امکان پذیر نیست).
نکته مهم اینکه در شب امتحان برای دانشجویی که فرصت کافی ندارد، فقط پله اول و دوم کافی است و حداقل نمره قبولی را تأمین خواهد کرد (به عنوان آخرین راه حل شب امتحانی). بدیهی است که در صورت امکان، پله سوم هم اطمینان راه میانبر را بیشتر خواهد کرد).
ما در گروه آموزشی گزینه ارشد پاسخنامه آزمونهای گذشته همه رشته های مدیریت (اجرایی، بازرگانی، دولتی و MBA) را بر همین اساس تهیه کرده ایم (پاسخها همراه با آدرس پاراگراف و صفحه کتاب منبع)

www.GozineArshad.ir

شماره های تماس:

2070138   0912
2070138   0901
2070138   0902

۱ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۹ آذر ۹۴ ، ۱۸:۱۳
علی سعیدی راد

دانشجویان عزیز مخصوصاً دانشجویان ترم اولی در مورد آزمون الکترونیکی یا کاغذی توجه فرمایند:

آزمون کاغذی: دانشجو در سالن امتحانات حوزه امتحانی حضور یافته و برگه پاسخنامه کاغذی (تستی یا تشریحی) را پاسخ می دهد. پاسخنامه آزمون تستی حداکثر تا دو روز بعد از آزمون توسط ماشین تصحیح و نمره در سامانه گلستان اعلام خواهد شد.

آزمون الکترونیکی: دانشجو در سایت کامپیوتر حوزه امتحانی حضور یافته و در پای سیستم کامپیوتر و در سامانه آزمون به سوالات آزمون تستی پاسخ می دهد. نمره دانشجو در پایان آزمون توسط سیستم اعلام خواهد شد. بدیهی است آزمون تشریحی به صورت الکترونیکی قابل برگزاری نیست.

آخرین نکته اینکه برگزاری آزمون الکترونیکی (یا به قول ما آزمون آهنی) هیچ ارتباطی با شیوه آموزش الکترونیکی یا عادی دانشجو ندارد. یعنی فقط به برنامه ریزی دانشگاه مربوط می شود. نحوه کاغذی یا الکترونیکی بودن آزمون در کارت ورود به جلسه آزمون (گزارش 428 گلستان) مشخص شده است.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۹ آذر ۹۴ ، ۱۲:۱۳
علی سعیدی راد

ترمهای گذشته در مورد اکثر دروس رشته های مدیریت (اجرایی، بازرگانی، دولتی، MBA) پستهایی با نام توصیه های شب امتحانی نوشتیم که در آرشیو وبلاگ موجود است.

اما در مورد درس تحقیقات بازاریابی که از سال 42 تاکنون همیشه اولین آزمون بوده است، کتاب منبع درس تحقیقات بازاریابی (رشته اجرایی و بازرگانی) جدید است و از بهمن 93 تاکنون فقط 2 نوبت آزمون از این منبع برگزار شده است.
توصیه شب امتحانی ما در این درس: مطالعه دقیق سوالات چهار گزینه ای پایان فصول کتاب منبع  + کتاب جدید سرکار خانم آقازاده.
از مـا گفتن و از شمـا ...
۱ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۸ آذر ۹۴ ، ۰۸:۴۹
علی سعیدی راد

دانشجویان عزیز در مورد آزمونهای کاغذی توصیه های زیر را از ما بپذیرید:

1- مهمترین مسأله در آزمون کاغذی، کنترل کد درس و رشته دانشجو می باشد. کاری که وظیفه مراقبین محترم است!!

ترمهای گذشته به علت بی مسئولیتی مراقبین محترم،  برای برخی دانشجویان اتفاقات جبران ناپذیری بوجود آمده است (شرح این وقایع در آرشیو وبلاگ در ایام امتحانات ترمهای گذشته موجود است). لذا دانشجویان حتماً در ابتدای جلسه کد درس و آزمون خود را کنترل فرمایند. مخصوصاً درسهایی که بین چند رشته مشترک است،  مثل روش تحقیق،‌ رفتار سازمانی،‌ منابع انسانی و ...

2- در جلسه آزمون و قبل از خروج از جلسه آزمون،‌حتماً صورتجلسه حضور و غیاب را امضا کنید. چون در صورت مفقود شدن برگه های شما تنها مدرکی که ثابت خواهد کرد شما در جلسه آزمون حاضر بوده اید همین صورتجلسه حضور و غیاب است.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۸ آذر ۹۴ ، ۰۸:۳۰
علی سعیدی راد

دانشجویان عزیز در موردآزمونهای الکترونیکی (آزمون بدون کاغذ یا همان آزمون آهنی) توصیه های زیر را از ما بپذیرید:

1- در آزمون الکترونیکی تأخیر دانشجو برای ورود به سامانه آزمون تـا 15 دقیقه از شروع آزمون مجاز است و پس از آن غیبت ثبت خواهد شد. حتی اگر دانشجو در جلوی کامپیوتر خودکشی کند، راه چاره ای وجود نخواهد داشت!!

 

2- آزمون الکترونیکی ناتمام : چنانچه در آزمون الکترونیکی (بدون کاغذ) دانشجو بعد از ورود به سامانه آزمون و شروع آزمون بدون کاغذ به هر دلیلی (مثلاً بروز نقص فنی یا سوالات ارجاعی)، از آزمون الکترونیکی خارج و ادامه آزمون را به روش سنتی (بر روی پاسخنامه کاغذی) تمام کند، به احتمال زیاد سیستم گلستان فقط سوالات آزمون الکترونیکی او را تصحیح و ثبت خواهد کرد و پاسخنامه کاغذی در سیستم تصحیح نخواهد شد.

لذا در صورت برخورد با وضعیت مذکور، بعد از اعلام نتایج، حتماً در پروفایل گلستان تعداد سوالات کل و تعداد سوالات تصحیح شده و تعداد سوالات بدون پاسخ را کنترل فرمایید.

 

3- در جلسه آزمون مراقب سایر دانشجویان بغل دستی که دیر به جلسه می آیند باشید. چون ممکن است به دلیل عجله و شتاب،‌ اشتباهاً سیستم شما را ری استارت (Re start) کنند. به عبارت دیگر کیس کامپیوتر خود را بغل فرمایید تا دانشجویان مجاور عمداً یا سهواً سیستم شما را ری استارت (Re start) نفرمایند!!!

4- پس از اتمام آزمون و مشاهده نمره خود، خونسردی خود را حفظ نمایید!! چون ممکن است کلیدهای آزمون اشکالات زیادی داشته باشد.


موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۸ آذر ۹۴ ، ۰۸:۲۹
علی سعیدی راد

راویان اخبـار و نـاقلان آثـار و طوطیان شکر شکن شیرین گفتار چنین نقل همی کرده اند که از خرداد ماه سنه 1392 خورشیدی آزمونهای پایان ترم در دانشگاه معظم پیام نور از شکل سنتی همی به در آمد و کاغذها منسوخ همی گشت و آزمونها بر روی رایانه ها برگزار همی شد و آزمونهای الکترونیکی (غیرکاغذی) یا آزمونهای آهنی همی نام گرفت.

این آزمونهای آهنی با محاسن و  معایب فراوان همراه همی بوده است. آزمونهای کاغذی خاطرات تلخ و شیرین زیادی برای دانشجویان همی داشته است. یکی از شعرای قدیم از خاطرات آزمونهای کاغذی چنین یاد همی کرده است:

            خوشا روزی که با هم می نشستیم             قلم در دست و کاغذ می نوشتیم

            قلم بشکست و کــاغذ بر هـوا شـد                 مـگــر خط جـدایـی می نوشتیم

در پستهای بعدی در باب آزمونهای آهنی، هشدارها همی خواهیم نوشت مـر دانشجویان عزیز را.


موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۸ آذر ۹۴ ، ۰۸:۲۹
علی سعیدی راد

نظر به اهمیت موضوع آزمونهای پایان ترم، علیرغم تذکرات ترمهای قبل باید عرض کنم:

دانشجویان عزیز قصد استرس دادن ندارم، اما بدانید مسئولیت همه اشتباهات در دانشگاه عریض و طویل پیام نور بر عهده دانشجوست. لذا در کنترل کردن همه جزئیات آزمونها هشیار باشید:

1- کنترل محل حوزه آزمون در گزارش 428 گلستان برای دانشجویانی که انتخاب حوزه کرده اند.
2- در آزمون کاغذی، کنترل نام و کد درس و رشته.
3- در آزمون آهنی (غیر کاغذی)، کنترل سیستم برق و کامپیوتر و کیبورد و ...
برای هر سه مورد فوق در ترمهای گذشته تجربیات تلخی برای دوستان ما اتفاق افتاده است (توضیح وقایع در پستها و نظرات ترمهای قبل) .

شما تکرار کننده این تجربیات تلخ نباشید!!


موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۷ آذر ۹۴ ، ۱۰:۲۴
علی سعیدی راد

دانشجویان ورودی جدید استحضار دارند که قبلاً بارها گفته ایم پیام نور یعنی امتحان و اینک در تکمیل آن می گوییم:

پیام نور یعنی امتحان پر از اشکال!!

دوستان قدیمی حتماً با آزمونهای پیام نور آشنایی کافی دارند و ضرب المثل"گلستان معصوم نیست" را باور دارند. اما برای اطلاع دانشجویان جدید باید عرض کنم آزمونهای پیام نور مشکلات فراوان دارد از جمله اینکه آزمونها دارای اشکال است و دانشجوی پیام نور نه تنها باید به سوالات آزمون جواب دهد بلکه باید اشکالات طراح و تایپیست محترم را هم بیابد و اصلاح کند.

اشکالات احتمالی آزمونهای پایان ترم که در امتحانات ترمهای قبل به وفور دیده شده است:

1- اشکال تایپی در اعداد و اعشار صورت مسآله

2- اشکال تایپی در اعداد و اعشار جوابهای مساله

3- اشکال تایپی در متن سوال و گزینه های جواب (این ایراد شاید مهم نباشد و تأثیری در جواب نداشته باشد)

4- نداشتن جداول مورد نیاز حل مسئله (پیوستهای انتهای کتاب)

5- نبودن جواب مساله در گزینه های جواب

6- نبودن جواب سوال در منبع درسی (طرح سوال خارج از منبع)

7- طرح سوال از فصول حذفی منبع درسی

8- اشتباه بودن گزینه جواب در کلید گلستان

لذا دانشجویان عزیز چنانچه با هریک از موارد فوق مواجه شدید با خونسردی کامل، ضمن اطلاع رسانی به سایر دانشجویان همکلاسی و وبلاگهای فعال، در سایت معظم گلستان اعلام اشکال فرمایید. گزینه اعلام اشکال سایت گلستان هم در 2 منوی مختلف پیش بینی شده است.

چو نی ناله دارم ز دست گلستان

امان از گلستان، فغان از گلستان


موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۷ آذر ۹۴ ، ۱۰:۲۳
علی سعیدی راد

در ادامه پست قبل، تذکرات مهم کارنامه ای زیر به دانشجویان یادآوری می گردد:

1- در صورتی که درسی را نخوانده اید یا تسلط کافی به درس ندارید، در جلسه آزمون غیبت نمایید. چون غیبت در جلسه آزمون از افتادن در آن درس بهتر است. به هزار دلیل نوشته و نانوشته.

2- حتی پاس کردن دروس با نمره 12 و 13 هم اگر معدل دانشجو لب مرزی باشد، به هیچ وجه توصیه نمی شود و عواقب بدی برای دانشجو خواهد داشت (شارژ معدل).

3- در سیستم آموزشی دانشگاه پیام نور غیبت در جلسه آزمون مساوی است با حذف درس (بدون برگشت شهریه متغیر درس).


موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۷ آذر ۹۴ ، ۱۰:۲۳
علی سعیدی راد

هر چند  قبلاً هم چندین دفعه در وبلاگ قدیم تذکر دادیم اما به علت اهمیت موضوع و در آغاز فصل امتحانات، در مورد نمره قبولی و معدل کل، تذکرات مهم کارنامه ای به اطلاع می رسد:

1- نمره قبولی درس جبرانی 12 می باشد و در معدل کل تأثیر ندارد.

2- نمره قبولی درس اصلی و زبان تخصصی 12 می باشد. نمره زبان تخصصی در معدل کل تأثیر ندارد.

3- معدل مشروطی دانشجوی مقطع کارشناسی ارشد 14 می باشد و حداکثر سقف انتخاب واحد برای دانشجوی مشروطی در ترم بعد  8 واحد خواهد بود.

4- معدل کل دانشجو برای فارغ التحصیلی باید به 14 برسد. در غیر اینصورت پس از اتمام دروس باید دروسی را که با نمرات 12 و 13 گذرانده،‌ مجدد اخذ و با نمرات بالا بگذراند تا معدل کل دانشجو به 14 برسد (شارژ معدل).

5- دروس افتاده دانشجو در ترم دانشپذیری در معدل کل تأثیر ندارد اما دروس پاس شده ترم دانشپذیری در معدل کل محاسبه می شود.

6- دروس افتاده برای بار اول در معدل کل محاسبه می شود اما دروس افتاده برای بار دوم به بعد در معدل کل محاسبه نمی شود (آیین نامه جدید سال 94 وزارت علوم هنوز در پیام نور ابلاغ نشده است).

7- تعداد سنوات مجاز تحصیل برای دانشجویی که از معافیت تحصیلی استفاده نکرده (یعنی دانشجویی که مشکل نظام وظیفه ندارد)، حداکثر 10 نیمسال است و پس از آن با افزایش 25٪ شهریه تا 13 نیمسال نیز قابل افزایش است.

یادآوری می کنم آیین نامه سال 94 وزارت علوم که اختلافات اساسی با موارد فوق دارد هنوز در دانشگاه پیام نور ابلاغ نشده است.


موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۷ آذر ۹۴ ، ۱۰:۲۲
علی سعیدی راد

بخوانید "باب امتحانات" را از کتاب "مناجات نامه خواجه عبدالله  دانشجو" که سنه یکهزار و سیصد و اندی در دانشگاهی نامعلوم به رشته تحریر درآمده است و اکنون نسخه های مختلفی از آن در کتابخانه دانشگاههای مختلف با اندک تغییرات موجود است :

الـهـی! بــا خـاطــری خستـه دل بــه کــرم تــو بسته،‌ دست از اساتیـد شسته و در انتظار نمـرات نشسته ام. پـاس شوند کریمی،‌ پاس نشوند حکیمی، نیفتم شاکرم، بیفتم صابرم.

الهی شهریه ها بالاست می دانی و جیبم خالی است که می بینی. نـه پـای گـریـز از امتحان دارم و نـه زبـان ستیز بـا استـاد.


موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۷ آذر ۹۴ ، ۱۰:۱۹
علی سعیدی راد

بـوی ماه امتحان آید همی

یـاد یـار نامهربان آید همی

آذرماه به انتها و دی ماه فصل امتحانات پایان ترم فرا می رسد. همچون گذشته در ایام سخت امتحانات پایان ترم با گروه آموزشی گزینه ارشد  با شما خواهیم بود تا پشتیانی برای مشکلات بیشمار دانشجویان باشیم.

تجربیاتی هر چند اندک اما مهم را در وبلاگ خواهیم نوشت. یادآوری می کنم به دلیل مشکلات سال گذشته بلاگفا،‌ مطالب همزمان در دو وبلاگ گزینه ارشد و وبلاگ دانشجویان گرمسار بارگذاری خواهد شد.



موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۷ آذر ۹۴ ، ۱۰:۱۸
علی سعیدی راد
دانشجویانی که انتخاب حوزه آزمون انجام داده اند توجه فرمایند که محل حوزه آزمون انتخابی خود را در کارت ورود به جلسه (گزارش 428 گلستان) کنترل فرمایند. برای مثال کارت ورود به جلسه دانشجوی مرکز گرمسار که حوزه آزمون تهران غرب را انتخاب کرده است، به صورت زیر می باشد:

شماره گزارش: ٤٢٨

مرکز/واحد دانشجو: مرکز گرمسار

مرکز/واحد امتحان : مرکز تهران غرب

اگر به هر دلیلی انتخاب حوزه آزمون دانشجو تأیید نشده باشد، دانشجو باید در جلسه آزمون همان دانشگاه مبداء (دانشگاه قبولی خود) شرکت کند. چون برگه پاسخنامه آزمون با نام دانشجو و فقط در یک دانشگاه صادر می شود.

ترمهای گذشته تعدادی از دانشجویان به علت عدم توجه به این نکته مهم، اولین امتحان خود را از دست دادند و درس برایشان حذف شد چون انتخاب حوزه آزمون برای آنها تأیید نشده بود و آنها باید در جلسه آزمون دانشگاه مبداء شرکت می کردند (توفیق اجباری ولی ناخواسته برای غیبت در جلسه آزمون و در نتیجه حذف درس!!!).


۱ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۶ آذر ۹۴ ، ۱۰:۰۸
علی سعیدی راد

به اطلاع دانشجویان عزیز می رسانم دریافت کارت ورود به جلسه  آزمون (گزارش 428 گلستان) از تاریخ 94/9/26 الی 94/10/26 از مسیر زیر در سیستم گلستان فعال می باشد. شایان ذکر است در صورتیکه نحوه برگزاری آزمون به صورت الکترونیکی باشد در ستون نحوه برگزاری درج و در غیر این صورت اطلاعاتی ثبت نشده است.

آموزش ----> گزارشهای آموزش -----> دانشجو -----> اطلاعات ثبت نام و امتحان


موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۶ آذر ۹۴ ، ۱۰:۰۸
علی سعیدی راد

با توجه به نزدیک شدن به شروع امتحانات، به عنوان یک تجربه و قانون کلی به همه دانشجویان جدید عرض کنم سوالات تستی موجود در انتهای فصول کتابهای منبع درسی را بسیار جدی بگیرید. چون طراحان محترم زحمت زیادی برای طرح سوالات به خود نمی دهند و در بسیاری از آزمونهای گذشته، سوالات زیادی عیناً از همین تستها آمده است.  مانند:

1- برنامه ریزی استراتژیک (رشته اجرایی و MBA)

2- زبان تخصصی (اجرایی و بازرگانی و MBA)

3- دروس جبرانی مانند آمار جبرانی، تحقیق در عملیات1،  مبانی مدیریت اسلامی و ...

4- منابع جدید مثل تحقیقات بازاریابی (اجرایی و بازرگانی)

و ....

 

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۳ آذر ۹۴ ، ۱۷:۵۶
علی سعیدی راد

دانشجویان عزیز قبولی کنکور فراگیر 94 رشته های مدیریت (اجرایی، بازرگانی، دولتی و ...) استحضار داشته باشند فایل آزمونهای خرداد 94 دروس دانشپذیری (آزمونهای نیمسال قبل) هر رشته در سامانه گلستان بارگذاری شده و قابل دانلود است. در رشته مدیریت MBA‌ به علت اینکه دروس دانشپذیری جدید است، هیچ سوالی بارگذاری نشده است.

دانشجویان عزیز می توانند در سامانه گلستان از مسیر زیر سوالات مذکور را دانلود فرمایند:

منوی اصلی ---> آموزش ---> مشاهده نتایج آزمون دانشجو  ---> انتخاب نیمسال ---> انتخاب درس ---> جستجو

راهنمای تصویری نحوه دانلود سوال از سامانه گلستان


موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۳ آذر ۹۴ ، ۱۷:۵۵
علی سعیدی راد