گزینه ارشد

ناشر و مشاور کارشناسی ارشد مدیریت (کسب و کار، اجرایی، بازرگانی، دولتی، ورزشی، MBA و ...)

گزینه ارشد

ناشر و مشاور کارشناسی ارشد مدیریت (کسب و کار، اجرایی، بازرگانی، دولتی، ورزشی، MBA و ...)

گزینه ارشد

این وبلاگ موسسه انتشارات گزینه ارشد و با مدیریت فارغ التحصیلان پیام نور جهت ارتباط با دانشجویان کارشناسی ارشد پیام نور سراسر ایران زمین می باشد.
شماره های تماس ما:
2070138 0912
2070138 0901
2070138 0902

استفاده از مطالب این وبلاگ با ذکر منبع و درج لینک بلامانع است.

بایگانی
نویسندگان

نمره ما چند؟

يكشنبه دی ۲۷ ۱۳۹۴، ۰۲:۴۶ ب.ظ

انشاء الله که همه دانشجویان به قدر تلاش، نتیجه زحمات خود را گرفته اند. دانشجویان ترم اولی هم که ترم اول خوبی نداشته اند اصلاً ناراحت نباشند. چون در پیام نور معمولا مشروطی ترم اول عادی است!!

اما یک سوال: به نظر شما نمره ما در ترمی که گذشت چند است؟ آیا توانسته ایم پشتیبان خوبی برای مشکلات بیشمار دانشجویان سخت کوش پیام نور باشیم؟

منتظر نظرات شما هستیم.


موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۴/۱۰/۲۷
علی سعیدی راد

نظرات  (۵)

سلام ببخشید جناب سعیدی بعضی از دوستان میگن طبق ایین نامه جدید دروس جبرانی رو حداکثر در ترم 2 باید تموم کنیم ؟
ایل صحت داره این موضوع؟
با تشکر

پاسخ:
سلام
کدام آیین نامه جدید؟
من که چیزی نشنیدم. شایعه است. جدی نگیرید.

به نظر من نمره شما بیست هست
واقعا وبلاگ خوبی دارید  و به اکثر سوالاتی که در ذهنم  به عنوان دانشجوی ترم اول داشتم به نحو احسن پاسخ دادید خواهشمندم در این ترم هم مارو با نظرات سازنده خود یاری فرمایید.
با تشکر فراوان
با سلام وخسته نباشید .واقعا نمره شما بیست است.من که این ترم خیلی از پیشنهادات شما استفاده کردم ولی حیف که من ترم اخر با وبلاگ شما اشنا شدم  ترم های گذشته خیلی سوالات داشتم که بی جواب ماند.امیدوارم  شما با تلاش بیشتر همچنان به اطلاع رسانی ادامه دهید تادانشجویان راحتر بتوانند این سالهای مشقت بار پیام نور را پشت سر بگذرانند .با تشکر
پاسخ:
سلام
بسیار مایه دلگرمی ماست.
خواهش همیشگی ما از دانشجویان قدیم و جدید: جلوگیری از کپی جزوات و تذکر به همه دانشجویان کم لطفی که به دنبال کپی هستند.

۲۸ دی ۹۴ ، ۰۹:۴۶ ترم آخری

با سلام

نمره شما که همیشه بیست هست و خواهد بود. من همیشه از جزوات و پاسخنامه های شما در طول ترم استفاده می کردم، واقعا حرف نداره و آس :D

ضمن عرض خسته نباشید میخواستم بدونم، ثبت نمره درس سمینار تا چه وقت در سیستم گلستان طول خواهد کشید؟

منظورم اینه که مثلِ نمرات دروس تشریحی که ممکن هست بیش از یک ترم برای ثبت آن در سیستم زمان ببره، سمینار هم به همین صورت خواهد بود یا خیر؟


پاسخ:
سلام
خواهش ما از همه دانشجویانی که  به جزوات ما ایمان دارند آن است که اجازه کپی ندهند یا در صورت مشاهده کم لطفی برخی، به آنها تذکر دهند.
نمره سمینار به استاد بستگی داره.
برخی اساتید برای کلاس گذاشتن، نمره را دیر ثبت می کنند!!

سلام . وقت بخیر .

مرجع  دانشجویان پیام نور شدن ، امتیازی است که از تلاش هایتان در این رسانه ، گرفتید . آفرین بر شما .

موفق تر باشید.