گزینه ارشد

ناشر و مشاور کارشناسی ارشد مدیریت (کسب و کار، اجرایی، بازرگانی، دولتی، ورزشی، MBA و ...)

گزینه ارشد

ناشر و مشاور کارشناسی ارشد مدیریت (کسب و کار، اجرایی، بازرگانی، دولتی، ورزشی، MBA و ...)

گزینه ارشد

این وبلاگ موسسه انتشارات گزینه ارشد و با مدیریت فارغ التحصیلان پیام نور جهت ارتباط با دانشجویان کارشناسی ارشد پیام نور سراسر ایران زمین می باشد.
شماره های تماس ما:
2070138 0912
2070138 0901
2070138 0902

استفاده از مطالب این وبلاگ با ذکر منبع و درج لینک بلامانع است.

بایگانی
نویسندگان

۱۹ مطلب در شهریور ۱۳۹۶ ثبت شده است

باز این چه شورش است که در خلق عالم است

باز این چه نوحه و چه عزا و چه ماتم است

ایام عزاداری اهل بیت (ع) تسلیت باد.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۳۱ شهریور ۹۶ ، ۰۸:۲۵
علی سعیدی راد

دانشجویان رشته مدیریت کسب و کار استحضار داشته باشند که اکثر دروس در چارت رشته کسب و کار سه واحدی است (به جز زبان تخصصی و روش تحقیق در مدیریت). لذا در صورت مشروط شدن در ترم اول (که بسیار زیاد اتفاق افتاده است)، و در صورت پاس شدن دروس 2 واحدی آنها، در ترم بعد فقط 2 درس سه واحدی می توانند انتخاب کنند و عملاً ترم پس از مشروطی، سقف انتخاب واحد آنها به جای 8 واحد، 6 واحد خواهد بود.
هشدار از آن جهت داده شد که اولاً در انتخاب واحد ترم اول نهایت دقت را انجام دهند و در ثانی برای کسب معدل خوب نیز تلاش کنند.


موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۸ شهریور ۹۶ ، ۲۰:۲۶
علی سعیدی راد

جهت اطلاع دانشجویان جدید، بخشی از ضوابط آموزشی مقطع کارشناسی ارشد به شرح زیر می باشد:

1- سقف سنوات مجاز تحصیل در مقطع کارشناسی ارشد برای دانشجویانی که از معافیت تحصیلی استفاده می کنند، حداکثر 6 نیمسال و برای سایر دانشجویان حداکثر 10 نیمسال است.

2- ترم دانشپذیری در تعداد سنوات مجاز دانشجوی قبولی کنکور فراگیر محاسبه می شود.

3- نمره قبولی همه دروس در مقطع کارشناسی ارشد (اعم از دروس اصلی، جبرانی و ...) 12 می باشد. البته نمره 11.50 در سامانه گلستان به 12 گرد می شود.

4- معدل کمتر از 14 در هر نیمسال باعث مشروطی دانشجو در آن نیمسال خواهد بود. تعداد سنوات مشروطی مهم نیست اما برای فارغ التحصیلی باید معدل کل دانشجو حداقل 14 باشد. در صورتیکه که پس از گذراندن همه دروس معدل دانشجو به 14 نرسد، دانشجو مشمول شارژ معدل خواهد بود. یعنی باید دروسی که با نمرات 12 و 13 پاس کرده مجدداً اخذ و با نمره بالا پاس کند تا معدل به 14 برسد.

5- حداقل واحد مجاز برای ترم عادی دانشجو 6 واحد می باشد. ترم آخر از این محدودیت مستثنی می باشد.

6- حداکثر سقف مجاز انتخاب واحد برای همه دانشجویان از ترم پاییز 95 ، 14 واحد می باشد.

7- حداکثر سقف مجاز انتخاب واحد برای دانشجویان مشروطی، در ترم بعد 8 واحد می باشد.

8- کلیه دانشجویان باید دروس جبرانی خود را تا قبل از ترم آخر بگذرانند. اخذ درس سمینار (آموزش محور) یـا پایان نامه (پژوهش محور) بعد از گذراندن دروس جبرانی امکان پذیر است. از سال 95 اخذ همزمان درس روش تحقیق آموزش محور و سمینار هم ممنوع است.

9- دانشجویان آموزش محور در ترم آخر همراه با درس سمینار (آموزش محور) می توانند حداکثر تا سقف 14 واحد درس اصلی (نه جبرانی) اخذ کنند. اما دانشجویان پژوهش محور در ترم آخر همراه با پایان نامه فقط یک درس اصلی (نه جبرانی) می توانند بردارند.

10- کلیه ضوابط آموزشی فوق برای دانشجویان دوره عادی و الکترونیکی یکسان است.


موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۸ شهریور ۹۶ ، ۱۸:۰۵
علی سعیدی راد

در مورد سیستم آموزشی دانشگاه پیام نور موارد زیر به اطلاع دانشجویان جدید می رسد:

1- نمره نهایی دانشجو در هر درس نظری شامل 6 نمره میان ترم و 14 نمره پایان ترم است که مجموع آن 20 نمره می شود.

2- شش نمره میان ترم به طور کامل در اختیار استاد است و اساتید برای نمره میان ترم موارد مختلف همچون آزمون، کار تحقیقی، ترجمه، حضور و غیاب و ... در نظر می گیرند.

3- چهارده نمره پایان ترم یک آزمون هماهنگ کشوری است که استاد هیچ دخل و تصرفی در آن ندارد. مخصوصاً اگر آزمون تستی باشد، پاسخنامه هم توسط ماشین تصحیح می شود.

4- چنانچه دانشجویی نمره میان نداشته باشد یا نمره میان ترم او کمتر از 3.6 باشد قانون ده هفتم اعمال خواهد شد. یعنی نمره پایان ترم ضرب در 10 ، تقسیم بر 7.

به عبارت دیگر نمره نهایی دانشجو یــا مجموع نمرات میان ترم و پایان ترم است یــا قانون ده هفتم (هر کدام بیشتر باشد).

لذا با این قانون ده هفتم سیستم آموزشی دانشگاه پیام نور یک سیستم دانشجو محور یــا آزمون محور می شود که در واقع استاد و کلاس دور زده می شود.

5- نمره نهایی در درسی که واحد عملی دارد عبارتست از میانگین 20 نمره عملی و 20 نمره نظری. 20 نمره عملی در اختیار استاد و 20 نمره نظری شامل 6 نمره میان ترم (در اختیار استاد) و 14 نمره پایان ترم (آزمون کشوری) است و قانون ده هفتم در نمره نظری صادق است. اما نمره عملی شامل این قانون نمی شود.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۸ شهریور ۹۶ ، ۱۸:۰۴
علی سعیدی راد

نظر به سوالات و ابهامات دانشجویان جدید به استحضار می رسانم در لیست منابع درسی رشته های کارشناسی ارشد برای برخی از دروس بیش از یک منبع درسی اعلام شده است (دو یا سه منبع برای یک عنوان درس).

برای این دروس چند منبعی لازم است همه منابع مشخص شده تهیه و مطالعه شود چون سوالات آزمونهای پیام نور کتاب محور بوده و از کل منبع اعلام شده سوال داده خواهد شد و به هیچ وجه تهیه یکی از چند منبع اعلام شده کافی نخواهد بود.

برای مثال درس مدیریت مالی (رشته مدیریت کسب و کار)، اداره امور عمومی در اسلام (مدیریت دولتی) و  بسیاری دروس دیگر همگی دارای 2 کتاب منبع می باشند.

البته ممکن است دروس چند منبعی، حذفیات نیز داشته باشند که در لیست منابع درسی مشخص شده است.


موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۸ شهریور ۹۶ ، ۱۰:۵۶
علی سعیدی راد

جهت اطلاع دانشجویان جدید در مورد دروس جبرانی و تطبیق واحد موارد زیر به عرض می رسد:

1- دروس جبرانی برای دانشجویانی است که رشته کارشناسی آنها غیر مرتبط با رشته قبولی مقطع کارشناسی ارشد می باشد.

2- دروس جبرانی هر رشته در انتهای چارت درسی اعلام شده همراه با توضیحات لازم موجود است و حداکثر برای هر رشته 12 واحد می باشد.

3- هر درس جبرانی که دانشجو در مقطع کارشناسی با همان تعداد واحد گذرانده است قابل تطبیق می باشد. برای مثال در رشته مدیریت‌ کسب و کار اگر دانشجو در مقطع کارشناسی درس آمار 2 واحدی گذرانده، قابل تطبیق نیست و برای تطبیق واحد باید آمار 3 واحدی یا دو درس 2 واحدی گذرانده باشد.

4- دروس اصلی  و درس زبان تخصصی مقطع کارشناسی ارشد قابل تطبیق دادن نمی باشند.

5- دروس جبرانی اجباری قابل تطبیق نیست. برای مثال در رشته مدیریت کسب و کار درس زبان تخصصی و روش تحقیق در مدیریت قابل تطبیق نیست.

6- تطبیق واحد دروس جبرانی براساس ریز نمرات مقطع کارشناسی دانشجو می باشد.

 

 نکات مهم:

1- بهترین روش گذراندن دروس جبرانی، سرشکن کردن دروس جبرانی در ترمهای یک تـا سه می باشد و گرفتن یکجای دروس جبرانی در ترم اول یا تعویق انداختن دروس جبرانی برای ترمهای آخر بدترین تصمیم است. متاسفانه در برخی مراکز به دانشجویان توصیه می کنند که همه دروس جبرانی را در ترم اول بردارند که کاملاً به ضرر دانشجوست (به هزار دلیل نوشته و نانوشته!!).

2- دروس جبرانی در ترم تابستان هم ارائه می شود که البته ترم تابستان مشکلات خاص خود را دارد و در این مورد در پستهای بعدی مفصل توضیح داده خواهد شد.

 

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۶ شهریور ۹۶ ، ۱۶:۱۲
علی سعیدی راد

به اطلاع دانشجویان عزیز قدیم و جدید می رسانم چارت درسی و وضعیت منابع سال تحصیلی 97-1396 در وبسایت سازمان مرکزی دانشگاه پیام نور بارگذاری شده است. لینک دانلود همه رشته های کارشناسی ارشد در وبلاگ ما و در مسیر زیر بارگذاری شده است:

وبلاگ گزینه ارشد  -----> منوی اصلی بالا -----> منابع درسی

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۴ شهریور ۹۶ ، ۰۸:۴۹
علی سعیدی راد

دانشجویان قبولی جدید دانشگاه پیام نور مرکز گرمسار  اطلاعات مورد نیاز جهت ایاب و ذهاب و محل اقامت به شرح زیر می باشد:

آدرس و شماره تماس دانشگاه پیام نور گرمسار

ایاب و ذهاب به گرمسار - سرویس های دانشگاه

اقامت در گرمسار

 

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۳ شهریور ۹۶ ، ۱۰:۳۲
علی سعیدی راد

در مورد نحوه  ارائه دروس الکترونیکی (مجازی) یا عادی موارد ذیل را به اطلاع دانشجویان عزیز می رسانیم (مطابق آخرین تغییرات سال 96 در سیستم پیام نور):

1- دانشجویان عادی باید دروس را بصورت عادی و دانشجویان دوره های الکترونیکی (مجازی) باید دروس  الکترونیکی (مجازی) انتخاب کنند.

3- درسهایی که واحد عملی دارند فقط به صورت عادی ارائه میشوند و ارائه مجازی ندارند (واحد تئوری و عملی دروس در چارت رسمی دانشگاه مشخص شده است).

4- دروس الکترونیکی هر رشته فقط در یکی از مراکز پیام نور ارائه می شود و دانشجویان همه مراکز پیام نور کشور در یک کلاس مجازی مشترک شرکت می کنند.

(برای مثال کلاسهای مجازی رشته اجرایی کل کشور فقط در مرکز ساری ارائه می شود. این بدان معنی است که استاد درس از اساتید آن مرکز است و کلاس اینترنتی توسط آن استاد از آن مرکز ارائه می شود. رفت و آمد به آن مرکز لازم نیست و فقط ارتباط دانشجو با استاد در کلاسهای مجازی، از طریق ایمیل یا تماس تلفنی خواهد بود.)

5- درس سمینار  برای دانشجویان عادی به صورت عادی و برای دانشجویان الکترونیکی بصورت مجازی   ارائه می شود.

6- دروس جبرانی که تا سال 94 فقط به صورت عادی ارائه می شدند از سال 95 برای دانشجویان الکترونیکی بصورت مجازی و برای دانشجویان عادی بصورت عادی ارائه می شود. البته کلاسهای عادی دروس جبرانی با دانشجویان مقطع کارشناسی مشترک برگزار می شود.


موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۲ شهریور ۹۶ ، ۰۸:۲۴
علی سعیدی راد

دانشجویان قبولی جدید استحضار داشته باشند روشهای پرداخت شهریه دانشگاه پیام نور به یکی از سه روش زیر امکان پذیر است:
 
1- پرداخت اینترنتی در همان سامانه گلستان و از طریق پروفایل دانشجو و اتصال به درگاه اینترنتی بانکهای موجود در سامانه (صادرات، انصار، تجارت). که با این روش پرداخت شهریه بلافاصله در سامانه ثبت شده و بدهی دانشجو صفر خواهد شد.
2- پرداخت از عابر بانک صادرات توسط هر یک از کارتهای عضو شتاب با شناسه قبض و شناسه پرداخت
3- پرداخت در داخل شعب بانک صادرات از طریق شناسه قبض و شناسه پرداخت
توجه داشته باشید که پرداخت با روشهای 2 و 3، بین 24 تا 72 ساعت بعد در سامانه ثبت خواهد شد.




موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۹ شهریور ۹۶ ، ۰۸:۲۹
علی سعیدی راد

جهت اطلاع دانشجویان عزیز و در ادامه پست قبل دروس سخت رشته های مدیریت به شرح زیر می باشد:

مدیریت اجرایی: اقتصاد مدیریت، حسابداری مدیریت، آمار و کاربرد آن در مدیریت (جبرانی)

مدیریت بازرگانی (ورودی 94 به قبل): اقتصاد مدیریت، حسابداری مدیریت، تحلیل آماری، تحقیق در عملیات پیشرفته، تحقیق در عملیات 1 (جبرانی)

مدیریت بازرگانی (ورودی 95 به بعد): تحلیل آماری ، کاربرد تئوری تصمیم گیری ، مدیریت مالی (جبرانی)

مدیریت دولتی (ورودی 94 به قبل) : تحلیل آماری، تحقیق در عملیات پیشرفته، آمار و کاربرد آن در مدیریت (جبرانی)

 مدیریت دولتی (ورودی 95 به بعد) : تحلیل آماری، و ؟؟؟؟ (به علت جدید بودن ، فعلاً ناشناخته)

مدیریت کسب و کار (MBA) : حسابداری برای مدیران، مدیریت مالی ، اصول اقتصاد ، آمار و کاربرد آن در مدیریت (جبرانی)

مدیریت ورزشی: تحلیل آماری و ؟ ؟ ؟‌ (اطلاع دقیقی ندارم)

 

چند نکته:

1- سختی دروس مذکور به دلیل این است که اولاً ماهیت این دروس محاسباتی و مفهومی بوده و در ثانی در سیستم آموزشی دانشگاه پیام نور دانشجو از نظر کلاس، تدریس و استاد در مضیقه است. لذا این پاس کردن این دروس در سیستم آموزشی پیام نور سخت می شود.

2- بخشی از سختی دروس به رشته مقطع کارشناسی دانشجو نیز بستگی دارد. برای مثال درس اقتصاد مدیریت برای دانشجوی فارغ التحصیل کارشناسی رشته اقتصاد بسیار ساده خواهد بود.

3- ممکن است برخی دانشجویان با دروس محاسباتی مشکل نداشته باشند و برعکس دروس حفظی برایشان سخت باشد. اکثر دروس کارشناسی ارشد پیام نور دارای کتاب منبع حجیم است.


موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۷ شهریور ۹۶ ، ۱۳:۵۳
علی سعیدی راد

متاسفانه چارت درسی اعلام شده دانشگاه فقط ارزش سرشماری دروس را دارد و معمولاً جنبه های مورد نیاز دانشجویان را رعایت نمی کند.

خشت اول موفقیت در مقطع کوتاه کارشناسی ارشد انتخاب واحد دقیق و حساب شده است. به دانشجویان ورودی قدیم و جدید رشته های مدیریت (اجرایی، بازرگانی، دولتی، MBA و ...) و حتی سایر رشته های دانشگاه پیام نور توصیه می کنیم برای انتخاب واحد ترم اول بدون توجه به چارت درسی دانشگاه (البته ترجیحاً از دروس ترم 1 و 2)، سه اصل مهم انتخاب واحد  به شرح زیر را رعایت کنند:

1- دروس جبرانی خود را مشخص و در ترمهای 1 تـا 3 سرشکن کنید (یعنی اگر درس جبرانی دارید در ترمهای 1 تا 3 پاس کنید. نه همه را با هم ترم اول بگیرید نه همه را به ترمهای آخر موکول کنید).

2- دروس سخت رشته خود را شناخته و در ترمهای مختلف سرشکن کنید. گرفتن دروس سخت در یک ترم یا تأخیر انداختن دروس سخت، مشکلات زیادی برای دانشجو خواهد داشت (دروس سخت رشته های مختلف را معرفی خواهیم کرد).

3- اصل مهم سوم اینکه فاصله امتحانات پایان ترم شما حداکثر ممکن باشد. به عبارت دیگر امتحانات شما در بازه یک ماهه امتحانات پایان ترم پخش باشد و با فاصله زیاد. چون پیام نور یعنی امتحان.

 

سه اصل فوق حاصل تجربیات چندین ساله من و دوستان است. به خصوص که در رشته های مدیریت هیچگونه درس پیش نیاز و پس نیاز هم وجود ندارد (به جز درس سمینار و پایان نامه در ترم آخر).

دانشجویان عزیز توجه فرمایید به غیر از موارد فوق سایر آیتمها برای انتخاب واحد در پیام نور بی اهمیت است. مثل: برنامه کلاسی، استاد درس، تستی تشریحی بودن آزمون و ...

به دانشجویان قبولی کنکور فراگیر هم توصیه می کنیم بدون توجه به دروس افتاده ترم دانشپذیری می توانند سه اصل فوق را رعایت کنند.


موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۷ شهریور ۹۶ ، ۱۳:۵۲
علی سعیدی راد

دانشجویان قدیمی استحضار داشته باشند انتخاب واحد ترم پاییز از از تاریخ 96/06/14  لغایت 96/06/23 در سامانه گلستان و از مسیر زیر قابل انجام است :

ثبت نام ----> عملیات ثبت نام -----> ثبت نام اصلی

بازه زمانی فوق جهت دانشجویان قدیمی است و انتخاب واحد دانشجویان قبولی جدید متعاقباً اعلام خواهد شد.


موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۷ شهریور ۹۶ ، ۱۳:۴۹
علی سعیدی راد

ثبت نام دانشجویان قبولی کنکور سراسری 96 همه رشته های کارشناسی ارشد دانشگاه پیام نور از مورخ 96/06/15 لغایت 96/06/22 به صورت اینترنتی در سامانه گلستان انجام می شود. جزئیات ثبت نام و نحوه ورود به سامانه (شناسه کاربری و رمز عبور) در اخبار صفحه اول سامانه گلستان توضیح داده شده است.

لینک به اطلاعیه سازمان مرکزی (جزئیات کامل ثبت نام قبولی های جدید)

آدرس سامانه گلستان پیام نور:

 http://reg1.pnu.ac.ir


نکته 1:
سامانه گلستان فقط با مرورگر اینترنت اکسپلورر باز می شود.

نکته 2: در گروه تلگرامی دانشجویان قبولی 96، پاسخگویی سوالات و ابهامات دانشجویان عزیز هستیم. جهت عضویت به ما تلگرام بزنید:

09122070138
09354140975


موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۴ شهریور ۹۶ ، ۱۷:۳۴
علی سعیدی راد

به اطلاع دانشجویان عزیز قدیم و جدید می رسانم چارت درسی و وضعیت منابع سال تحصیلی 97-1396 در وبسایت سازمان مرکزی دانشگاه پیام نور بارگذاری شده است. لینک دانلود همه رشته های کارشناسی ارشد در وبلاگ ما و در مسیر زیر بارگذاری شده است:

وبلاگ گزینه ارشد  -----> منوی اصلی بالا -----> منابع درسی

(فقط لینک چارت درسی فعال است و وضعیت منابع درسی هنوز بارگذاری نشده است)


موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۳ شهریور ۹۶ ، ۱۰:۲۸
علی سعیدی راد

علیرغم اخبار قبلی مبنی بر عدم افزایش شهریه سال تحصیلی جدید؛‌ به استحضار دانشجویان عزیز قدیم و جدید می رسانم شهریه ثابت سال تحصیلی جدید در مقطع کارشناسی ارشد دانشگاه پیام نور با افزایش 10 درصدی به مبلغ 926000 تومان رسید.

روزها فکر من این است و همه شب سخنم

ز کجا جور کنم شهریه خویشتنم


موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۳ شهریور ۹۶ ، ۰۹:۳۷
علی سعیدی راد

لطفاً دانشجویان قبولی کنکور 96 همه مراکز دانشگاه پیام نور در سراسر ایران زمین  توصیه های مهم زیر را از ما بپذیرند:

1- اولین مرحله ثبت نام، اینترنتی است. لذا از مراجعه حضوری به دانشگاه قبولی یا به سازمان مرکزی تا خودداری فرمایند. چون هیچ کس در دانشگاه پیام نور به شما پاسخگو نخواهد بود و در پاسخ به همه سوالات ریز و درشت شما فقط چند آدرس سایت به شما خواهند داد!!!
2- پیام نور یعنی آموزش از راه دور. ثبت نام ، انتخاب واحد و .... همه اینترنتی است و هیچ نیازی به حضور فیزیکی در دانشگاه نیست.

3- دانشجویانی که مقطع کارشناسی در دانشگاه های غیر از پیام نور بوده اند، حتماً در فرصت باقیمانده تابستان در مورد سیستم آموزشی دانشگاه پیام نور اطلاعات کسب کنند. این اطلاعات در فضای مجازی و در سایتها و کانالهای مختلف به راحتی قابل دسترس است. سیستم آموزشی دانشگاه پیام نور اختلافات اساسی با سایر دانشگاههای کشور دارد که عدم آگاهی از آن هزینه سنگینی برای دانشجویان جدید خواهد داشت.

4- مقطع کارشناسی ارشد کوتاه است (3 یا حداکثر 4 ترم). لذا از تجربه کردن و سعی و خطا بپرهیزید و از تجربیات دانشجویان قدیمی استفاده کنید. چون تجربه کردن در مقطع ارشد پیام نور هزینه سنگینی دارد.

5- دانشجویانی که در مراکز دور از شهر محل سکونت خود قبول شده اند هیچ نگران نباشند. همانگونه که گفتیم پیام نور یعنی آموزش از راه دور

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۳ شهریور ۹۶ ، ۰۹:۱۵
علی سعیدی راد

به همه دانشجویان قبولی کنکور کارشناسی ارشد سال 96 رشته های مدیریت (کسب و کار، بازرگانی، دولتی، حسابداری و MBA و ... ) مراکز مختلف پیام نور در سراسر ایران زمین تبریک عرض می کنیم و امیدواریم بتوانیم همچون سنوات گذشته، در دریای مشکلات پیام نور، پشتیبان خوبی برای دانشجویان جدید باشیم.

منتظر پستهای بعدی ما باشید.

کانال تلگرام ما: 

https://telegram.me/GozineArshad

و جهت عضویت در گروه تلگرام ما یک تلگرام به اکانت بنده بزنید:

GozineArshad1@

2070138   0912

4140975  0935


موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۱ شهریور ۹۶ ، ۰۸:۳۴
علی سعیدی راد

بامداد امروز نتایج کنکور کارشناسی ارشد  1396 دانشگاه پیام نور در سایت سازمان سنجش اعلام شد. به همه دانشجویان قبولی جدید رشته های کارشناسی ارشد مدیریت (کسب و کار، بازرگانی، دولتی، حسابداری و ....)‌ همه مراکز پیام نور در سراسر ایران زمین تبریک عرض می کنم و به اطلاع این عزیزان می رسانیم در گروه تلگرام گزینه ارشد آماده پاسخگویی به همه این عزیزان هستیم.

جهت جلوگیری از ورود و خروج افراد متفرقه به گروه، از قرار دادن لینک گروه در سایت معذوریم و دانشجویان قبولی جدید می توانند برای عضویت در گروه تلگرام یک پی ام به  ما ارسال فرمایند:

2070138   0912

4140975  0935

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۱ شهریور ۹۶ ، ۰۸:۳۴
علی سعیدی راد