گزینه ارشد

ناشر و مشاور کارشناسی ارشد مدیریت (کسب و کار، اجرایی، بازرگانی، دولتی، ورزشی، MBA و ...)

گزینه ارشد

ناشر و مشاور کارشناسی ارشد مدیریت (کسب و کار، اجرایی، بازرگانی، دولتی، ورزشی، MBA و ...)

گزینه ارشد

این وبلاگ موسسه انتشارات گزینه ارشد و با مدیریت فارغ التحصیلان پیام نور جهت ارتباط با دانشجویان کارشناسی ارشد پیام نور سراسر ایران زمین می باشد.
شماره های تماس ما:
2070138 0912
2070138 0901
2070138 0902

استفاده از مطالب این وبلاگ با ذکر منبع و درج لینک بلامانع است.

بایگانی
نویسندگان

۱۳ مطلب در آبان ۱۳۹۵ ثبت شده است

به اطلاع دانشجویان عزیز می رسانم پذیرش کنکور فراگیر نوبت هفدهم برای نیمسال دوم سال تحصیلی جاری (ترم بهمن 95)‌ خواهد بود و فرصت بسیار مغتنمی برای ادامه تحصیل است. گروه آموزشی گزینه ارشد با تجربیات بسیار ناب و منحصر به فرد در خدمت همه داوطلبین کنکور فراگیر خواهد بود. جهت عضویت در گروه تلگرام کنکور فراگیر به ما تلگرام بزنید و خود را معرفی فرمایید.

کانال تلگرام ما: 

https://telegram.me/GozineArshad

و جهت عضویت در گروه تلگرام ما یک تلگرام به اکانت بنده بزنید (همراه با معرفی خود):

GozineArshad1@

2070138   0912


موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۹ آبان ۹۵ ، ۰۸:۰۳
علی سعیدی راد

به استحضار دانشجویان عزیز می رسانیم مطابق اطلاعیه سازمان سنجش ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد فراگیر نوبت هفدهم از روز چهارشنبه مورخ 95/09/03 آغاز و در روز شنبه مورخ  95/09/13 پایان می‌پذیرد.

برگزاری کنکور: جمعه 15 بهمن 95

اعلام نتایج: 10 روز پس از آزمون

پذیرش دانشجو: ترم بهمن 95 (نیمسال دوم 96-1395)

اطلاعات تکمیلی در سایت سازمان سنجش مطالعه فرمایید.

لینک به  اطلاعیه سازمان سنجش در مورد ثبت نام کنکور فراگیر

 

 

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۶ آبان ۹۵ ، ۱۶:۲۵
علی سعیدی راد

امتحانات از آنچه در برنامه می بینید به شما نزدیکترند!!

دانشجویان عزیز قدیم و جدید دقیقاً 6 هفته تا شروع امتحانات پایان ترم زمان باقی است. با مجموعه کتابها و جزوات گروه آموزشی گزینه ارشد (آزمونهای پایان ترم همراه با پاسخنامه تشریحی) در خدمت همه دانشجویان کارشناسی ارشد مدیریت (اجرایی،‌ بازرگانی،‌ دولتی و MBA) در سراسر ایران زمین مخصوصاً دانشجویان شاغلی که فرصت اندک دارند، هستیم:

www.GozineArshad.ir

شماره های تماس و تلگرام:

2070138   0912

2070138   0902

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۲ آبان ۹۵ ، ۰۸:۳۰
علی سعیدی راد

دانشجویان قبولی تکمیل ظرفیت استحضار داشته باشند چارت درسی و لیست منابع درسی سال تحصیلی 96-1395 در وبسایت سازمان مرکزی دانشگاه پیام نور اعلام شده و برای همه مراکز پیام نور کشور مشترک است.

جهت دانلود چارت درسی و لیست منابع از مسیر زیر در همین وبلاگ استفاده فرمایید:

منوی اصلی بالا  ----> لیست منابع درسی


موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۹ آبان ۹۵ ، ۰۹:۲۴
علی سعیدی راد

جهت اطلاع دانشجویان جدید در مورد دروس جبرانی و تطبیق واحد موارد زیر به عرض می رسد:

1- دروس جبرانی برای دانشجویانی است که رشته کارشناسی آنها غیر مرتبط با رشته قبولی مقطع کارشناسی ارشد می باشد.

2- دروس جبرانی هر رشته در انتهای چارت درسی اعلام شده همراه با توضیحات لازم موجود است و حداکثر برای هر رشته 12 واحد می باشد.

3- هر درس جبرانی که دانشجو در مقطع کارشناسی با همان تعداد واحد و با نمره حداقل 14 گذرانده است قابل تطبیق می باشد و نیاز به گذراندن در مقطع کارشناسی ارشد نیست. برای مثال در رشته مدیریت اجرایی یا مدیریت دولتی اگر دانشجو در مقطع کارشناسی درس آمار 2 واحدی گذرانده، قابل تطبیق نیست و برای تطبیق واحد باید آمار 3 واحدی گذرانده باشد.

4- دروس اصلی  و درس زبان تخصصی مقطع کارشناسی ارشد قابل تطبیق دادن نمی باشند.

5- تطبیق واحد دروس جبرانی براساس ریز نمرات مقطع کارشناسی دانشجو می باشد.

 

 نکات مهم:

1- بهترین روش گذراندن دروس جبرانی، سرشکن کردن دروس جبرانی در ترمهای یک تـا سه می باشد و گرفتن یکجای دروس جبرانی در ترم اول یا تعویق انداختن دروس جبرانی برای ترمهای آخر بدترین تصمیم است. متاسفانه در برخی مراکز به دانشجویان توصیه می کنند که همه دروس جبرانی را در ترم اول بردارند که کاملاً به ضرر دانشجوست (به هزار دلیل نوشته و نانوشته!!).

2- دروس جبرانی در ترم تابستان هم ارائه می شود که البته ترم تابستان مشکلات خاص خود را دارد.

برای دانشجویان قبولی تکمیل ظرفیت با توجه به زمان اندک باقیمانده ترم پاییز؛‌ توصیه ما انتخاب 2 یا 3 درس جبرانی است. چون دروس جبرانی در معدل کل و معدل ترم بی تأثیر است و پاس کردن این دروس با نمره 12 هیچ مشکلی برای دانشجو به وجود نخواهد آورد.

 

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۹ آبان ۹۵ ، ۰۹:۲۲
علی سعیدی راد

برخی دوستان جدید الورود از بنده حقیر سوال همی پرسیده اند که ما در ابتدای ترم داغ همی بودیم و جوانی همی کردیم و واحد زیاد همی برداشتیم و اکنون در میانه ترم پشیمان همی گشته ایم. اکنون که شهریه متغیر را پرداخت همی نکرده ایم آیا شود که یک یا چند درس حذف کرده و بار دروس این ترم و ایضاً بار بدهکاری شهریه خود را سبک همی کنیم؟

در پاسخ به این دوستان همی گوییم: ای عزیز بدان که در دانشگاه پیام نور چون فرصت حذف و اضافه با تمدیدهای مکررش تمام همی شود، راه گریز از بار درس وجود همی دارد اما دانشجو را راه گریز از شهریه هیچ نباشد زیرا در هر حال باید که شهریه پرداخت همی شود. یعنی همه راهها به پرداخت شهریه ختم همی شود!!

از جمله راههای موجود حذف اضطراری یـا غیبت در جلسه امتحان همی باشد و در هر دو حال باید که بدهکاری شهریه پرداخت همی شود از برای دانشگاه. فی الجمله هیچ دانشجویی را پای گریز از شهریه متغیر دروس انتخابی نخواهد بود و در هر حال باید بدهی شهریه متغیر را پرداخت همی کند.

و بدان ای عزیز در پیام نور حذف پزشکی را هیچ معنا نباشد. چون در پیام نور تنت به ناز طبیبان نیازمند مباد!! اگر تنت به ناز طبیبان نیازمند همی باشد،  برو حذف می کن مگو چیست حذف!!!

واپسین نکته آنکه حذف اضطرای یا غیبت در جلسه آزمون را هیچ سقف و کفی همی نباشد یعنی دانشجو همی تواند همه دروس ترم خود را حذف یـا غیبت همی نماید و  هیچ مشکلی پیش همی نخواهد آمد. شتر دیدی ندیدی، فقط شهریه پریدی!!


موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۶ آبان ۹۵ ، ۰۷:۴۱
علی سعیدی راد

به دانشجویان قبولی تکمیل ظرفیت توصیه می کنیم بلافاصله بعد از ثبت نام اینترنتی در سامانه گلستان و سپس ثبت نام حضوری در دانشگاه محل قبولی؛ نسبت به واریز شهریه ثابت و انتخاب واحد ترم پاییز خود اقدام فرمایند. چون به اندازه کافی زمان از دست رفته است.

توصیه های مهم برای انتخاب واحد دانشجویان قبولی تکمیل ظرفیت:

1- ترم پاییز دقیقاً به نیمه رسیده؛ لذا توصیه موکد ما به شما انتخاب واحد سبک برای ترم پاییز است. انتخاب واحد سبک یعنی حداکثر 10 واحد که شامل حداقل یک یا دو درس جبرانی باشد.

2- از دروس سخت رشته خود به هیچ وجه در ترم پاییز انتخاب نکنید. به همان دلایل قبلی

3- و اصل مهمی که همیشه تأکید کرده ایم هر درس و به هر تعداد واحد که بر می دارید فاصله امتحانات شما حداکثر باشد. چون پیام نور یعنی امتحان.

لینک به مطلب دروس سخت رشته های مدیریت

 

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۵ آبان ۹۵ ، ۱۵:۵۱
علی سعیدی راد

ثبت نام اینترنتی دانشجویان قبولی تکمیل ظرفیت کنکور 95 از  امروز مورخ   1395/08/15 لغایت الی 1395/08/19 در سامانه گلستان انجام می شود. اطلاعات تکمیلی و نحوه ورود به سامانه در اخبار صفحه اول گلستان توضیح داده شده است.

لینک به سامانه گلستان پیام نور

 تذکر مهم: سامانه گلستان فقط با مرورگر اینترنت اکسپلورر باز می شود.
دانشجویان عزیز مشکلات احتمالی ثبت نام را در گروه تلگرام ما مطرح فرمایید. کانال تلگرام ما: 

https://telegram.me/GozineArshad

و جهت عضویت در گروه تلگرام ما یک تلگرام به اکانت بنده بزنید (همراه با معرفی خود):

GozineArshad1@

2070138   0912


موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۵ آبان ۹۵ ، ۰۹:۳۱
علی سعیدی راد

دانشجویان قبولی تکمیل ظرفیت (چه آنها که ترم مهر در کد رشته دیگری دانشجو بودند و چه آنها که تازه دانشجو شده اند) توصیه های مهم زیر را از ما بپذیرید:

1- ترم پاییز به سرعت در حال گذر است و به نیمه های ترم رسیده ایم و متاسفانه با این اوضاع نابسامان دانشگاه، قبولی های تکمیل ظرفیت، ترم اول خوبی نخواهد داشت.

آخر پاییز جوجه ای برای شمردن باقی نخواهد ماند!!

2- مطابق روال سال قبل، ثبت نام و انتخاب واحد شما ممکن است تا اواخر آبان به طول انجامد،‌ لذا توصیه ما این است برنامه ریزی لازم جهت انتخاب دروس ترم یک خود و حتی شرکت در کلاسها را از همین امروز انجام دهید. هر چند هنوز ثبت نام انجام نداده اید!!!

3- با این اوضاع نابسامان تکمیل ظرفیت توصیه موکد به شما؛‌ انتخاب واحد سبک برای ترم پاییز است. چون واقعاً ترم پاییز به نیمه رسیده است.

سال گذشته مسئولین محترم به دانشجویان تکمیل ظرفیت وعده کلاسهای جبرانی داده بودند ولی زهی خیال باطل!!

 

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۱ آبان ۹۵ ، ۱۵:۲۶
علی سعیدی راد

به همه دانشجویان قبولی تکمیل ظرفیت کنکور سراسری سال 95 رشته های مدیریت (اجرایی، بازرگانی، دولتی، حسابداری و MBA و ... ) مراکز مختلف پیام نور در سراسر ایران زمین تبریک عرض می کنیم و امیدواریم بتوانیم همچون سنوات گذشته، در دریای مشکلات پیام نور، پشتیبان خوبی برای دانشجویان جدید باشیم.

منتظر پستهای بعدی ما باشید.

کانال تلگرام ما: 

https://telegram.me/GozineArshad

و جهت عضویت در گروه تلگرام ما یک تلگرام به اکانت بنده بزنید (همراه با معرفی):

GozineArshad1@

2070138   0912

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۰ آبان ۹۵ ، ۱۲:۵۷
علی سعیدی راد

دانشجویان عزیز قدیم و جدید استحضار داشته باشید در درس تحلیل رفتار و منابع انسانی رشته مدیریت اجرایی و MBA کتاب منبع تا ترم  بهار 94 کتاب رابینز و کتاب دکتر اسفندیار سعادت بوده است (2 کتاب منبع) و از ترم پاییز 94 کتاب منبع، کتاب رابینز و کتاب جدید رضا رسولی و علی صالحی شده است.

لذا در آزمونهای سالهای گذشته این درس در رشته اجرایی و MBA عملاً نیمی از سوالات از کتاب دکتر اسفندیار سعادت بوده و این موضوع باعث اتلاف وقت دانشجو خواهد شد. توصیه ما به دانشجویان عزیز در این درس استفاده از آزمونهای گذشته رشته مدیریت بازرگانی است که تماماً از کتاب رابینز بوده است.

بعلاوه از کتاب جدید رضا رسولی، علی صالحی فقط 4 نوبت آزمون برگزار شده است.

همه سوالات فوق در جزوه گزینه ارشد بصورت یکجا گردآوری شده است. جهت تهیه این جزوه یا سایر جزوات گزینه ارشد با ما تماس بگیرید:

2070138  0912

2070138  0902

 

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۴ آبان ۹۵ ، ۰۸:۱۹
علی سعیدی راد

به اطلاع دانشجویان عزیز می رسانم تعدادی از جزوات گزینه ارشد به روز رسانی و در قالب کتاب، چاپ و منتشر شد. از جمله:

 

 

 

 

 

 

 

 دانشجویان عزیز جهت تهیه کتابهای فوق یا سایر جزوات گزینه ارشد با ما تماس بگیرید:

2070138   0912

2070138   0902

 


موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۱ آبان ۹۵ ، ۰۸:۴۷
علی سعیدی راد

دانشجویان عزیز استحضار داشته باشند سیستم آموزشی و مخصوصاً آزمونهای پیام نور، کتاب محور است و لذا در تهیه کتاب منبع درسی دقت فراوان باید داشته باشند.
از جمله مواردی که مشاهده شده دانشجویان کتاب منبع اشتباه تهیه کرده اند درس روش تحقیق جبرانی (رشته های مدیریت اجرایی ، مدیریت دولتی و مدیریت MBA) است. کتاب منبع درس روش تحقیق جبرانی برای رشته های مذکور به شرح زیر است:

1- کتاب منبع درس روش تحقیق در مدیریت رشته مدیریت اجرایی و مدیریت MBA


 

2- کتاب منبع درس روش تحقیق در مدیریت رشته مدیریت دولتی

 


موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۱ آبان ۹۵ ، ۰۸:۴۶
علی سعیدی راد