گزینه ارشد

ناشر و مشاور کارشناسی ارشد مدیریت (کسب و کار، اجرایی، بازرگانی، دولتی، ورزشی، MBA و ...)

گزینه ارشد

ناشر و مشاور کارشناسی ارشد مدیریت (کسب و کار، اجرایی، بازرگانی، دولتی، ورزشی، MBA و ...)

گزینه ارشد

این وبلاگ موسسه انتشارات گزینه ارشد و با مدیریت فارغ التحصیلان پیام نور جهت ارتباط با دانشجویان کارشناسی ارشد پیام نور سراسر ایران زمین می باشد.
شماره های تماس ما:
2070138 0912
2070138 0901
2070138 0902

استفاده از مطالب این وبلاگ با ذکر منبع و درج لینک بلامانع است.

بایگانی
نویسندگان

کتاب منبع زبان تخصصی (رشته مدیریت دولتی)

دوشنبه مهر ۲۶ ۱۳۹۵، ۰۹:۱۵ ق.ظ

به اطلاع دانشجویان قدیم و جدید می رسانم منبع درس زبان تخصصی (رشته مدیریت دولتی همه گرایشها) از امسال جزوه جدید دکتر مهدی یداللهی و سعید عابسی می باشد.

دانلود منبع جدید زبان تخصصی (رشته مدیریت دولتی) - مهدی یداللهی، سعید عابسی



موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۵/۰۷/۲۶
علی سعیدی راد

نظرات  (۲)

سلام
من دانشجوی کارشناسی ارشد مدیریت دولتی پیام نور واحد تهران غرب هستم. به دلیل اینکه اردبیلی هستم و کارمندم نمیتونم تو کلاسها شرکت کنم و فقط میخوام امتحانات رو برم. همه کتابها رو تهیه کردم ولی برا جزوه زبان تخصصی هیچگونه راهنمایی چیزی وجود نداره. از رو جزوه هم که نمیشه چیزی فهمید. ممنون میشم کمکم کنید
پاسخ:
سلام
گروه تلگرام این درس مشکل گشای همه دوستان خواهد بود. به من پی ام بدید:
09122070138


۱۰ تیر ۹۶ ، ۰۷:۵۲ غلامرضا خدابنده لو
با سلام وخسته نباشید ،دانشجوی ارشد مدیریت تحول هستم ،جهت پیوستن به گروه تلگرامی وکمک به درس زبان انگلیسی،استدعا دارم مساعدت فرمایید.ممنون
پاسخ:
سلام
لطفا جهت عضویت در گروه های مورد به من تلگرام بزنید همراه با معرفی خود:
09122070138