گزینه ارشد

ناشر و مشاور کارشناسی ارشد مدیریت (کسب و کار، اجرایی، بازرگانی، دولتی، ورزشی، MBA و ...)

گزینه ارشد

ناشر و مشاور کارشناسی ارشد مدیریت (کسب و کار، اجرایی، بازرگانی، دولتی، ورزشی، MBA و ...)

گزینه ارشد

این وبلاگ موسسه انتشارات گزینه ارشد و با مدیریت فارغ التحصیلان پیام نور جهت ارتباط با دانشجویان کارشناسی ارشد پیام نور سراسر ایران زمین می باشد.
شماره های تماس ما:
2070138 0912
2070138 0901
2070138 0902

استفاده از مطالب این وبلاگ با ذکر منبع و درج لینک بلامانع است.

بایگانی
نویسندگان

چارت درسی و لیست منابع درسی سال تحصیلی جدید

پنجشنبه شهریور ۲۶ ۱۳۹۴، ۰۷:۳۵ ب.ظ

نظر به اهمیت موضوع، برنامه درسی (چارت) و لیست منابع درسی سال تحصیلی جدید همه رشته های مدیریت (اجرایی، بازرگانی، دولتی، ورزشی، MBA و ...) در یک منوی مستقل در این وبلاگ بارگذاری شد. لذا دانشجویان عزیز حتماً از مسیر زیر جدیدترین چارت و لیست منابع درسی را دانلود و به حذفیات هر درس توجه نمایند:

منوی اصلی ----> منابع درسی ----> دانلود چارت درسی



موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۴/۰۶/۲۶
علی سعیدی راد

نظرات  (۸)

سلام تو این چند روز تو اینترنت فقط خلاصه کتابا پیدا میشه و اصل کتابایی که می خوام نیست مثل مدیریت بازاریابی میشه یک سایت جامع معرفی کنید.راستی انتخاب واحدم ایناست لطفا نظر بدید *اصول حسابداری 1 * مدیریت منابع انسانی پیشرفته * مدیریت پروژه * مدیریت بازاریابی * بازرگانی بین الملل   
ممنون
پاسخ:
سلام
اگه فاصله امتحانات زیاد است،‌ خوبه .
فقط چرا هیچ یک از دروس سخت را نگرفته اید؟؟؟

در مورد کتابهای منبع، پس از شروع کلاسها مفصل مطلب خواهیم نوشت. فقط یک نکته مهم:
در پیام نور برای آزمون تستی، خلاصه کتاب فایده ندارد. فقط اصل کتاب. اما برای آزمون تشریحی خلاصه کتاب خوب است.

سلام خسته نباشید یه سوال داشتم من ارشد مدیریت اجرایی قبول شدم در چارت درسی جلوی بعضی دروس نوشته گرایشی این به چه معناست ایا میتئان در انتخلب واحد این دروس را انتخاب کرد من نمیدونم مدیریت اجذایی چه گرایشی هستم از کجا باید بفهمم

بابت تمام زحماتتون ممنون

پاسخ:
سلام
1- رشته اجرایی از دو سال پیش بدون گرایش شده است.
2- فعلا گرایش، انتخابی نیست.
3- ترم اول دروس گرایشی برندارید.
4- گرایش شما همان دروسی است که اکنون در جدول انتخاب واحد گلستان وجود دارد. یعنی اگر دروس گرایش بازاریابی وجود دارد، این گرایش و اگر دروس گرایش استراتژیک وجود دارد آن گرایش هستید.



سلام بابت تمام زحماتتون کمال تشکر را دارم

من تازه ارشد قبول شدم راهنمایی های شما در این وبلاگ کمک زیادی کرذ

واقعا سپاسگذارم

سلام

من ورودی جدید اجرایی هستم در دانلود چارت درسی مدیریت اجرایی با دو گرایش است یکی گرایش استراتژیک و دیگری گرایش بازاریابی

من از کجا باید بفهمم از کدوم گرایش هستم؟

پاسخ:
سلام
1- دروس گرایشی برای ترم سوم است. لذا در ترم اول به هیچ وجه دروس گرایشی برندارید. به هزار دلیل نوشته و نانوشته.
2- دروس گرایشی شما همان دروسی است که اکنون در جدول انتخاب واحد گلستان برای شما موجود است.
3- مطابق ضوابط فعلی دانشگاه، گرایش دانشجو، انتخابی نیست. ولی ممکن است در ترمهای بعد قوانین جدید تصویب شود.


سلام. گزارش ثبت نام رو که گرفتیم، لیست منابع هر درس رو هم نشون داده. درسته؟
پاسخ:
سلام
بله درسته. فقط احتمالاً حذفیات منبع درسی را ننوشته است.
لطفا حذفیات را با لیست منابع موجود در سایت سازمان مرکزی مقایسه کنید و نتیجه را در نظرات این پست مرقوم فرمایید.

با سلام
میشه درباره نحوه وارد شدن به سایت lms هم توضیح بدید ؟ مگه با شماره دانشجویی و کدملی نباید وارد شد ؟ پس چرا وقتی من اینا رو وارد میکنم , میگه " هیچ عضوی با این ایمیل پیدا نشد " !!!!
بنظر شما اشکال کار کجاست ؟
ممنون از راهنماییتون
پاسخ:
سلام
احتمالا هنوز سامانه کلاس مجازی فعال نشده است.
اندکی صبر!!
از سازمان مرکزی یا مرکز ارائه دهنده کلاس هم می توانید پیگیری کنید که سامانه برای دانشجویان جدید از چه تاریخی باز می شود.


سلام. گزارش ثبت نام رو که گرفتیم، لیست منابع هر درس رو هم نشون داده. درسته؟
پاسخ:
سلام
بله درسته. فقط احتمالاً حذفیات منبع درسی را ننوشته است.
لطفا حذفیات را با لیست منابع موجود در سایت سازمان مرکزی مقایسه کنید و نتیجه را در نظرات این پست مرقوم فرمایید.
************************
سلام. گزارش 101 را نگاه کردم. فقط لیست منابع و نویسنده رو نوشته. معلوم نیست کدوم بخش حذف شده.
فکر کنم باید از همون لیست دروس سر فصل هر رشته (گزارش 3009) استفاده کنیم.

سلام

ممنون از راهنماییاتون

لیست حذفیات رو دقیقا باید از کجا تهیه کرد ؟

 

پاسخ:
سلام
در لیست منابع درسی، ستون آخر سمت چپ: شرح پیوست
توضیحات کامل برای هر منبع درسی نوشته شده و حذفیات هر کتاب مشخص شده است.