گزینه ارشد

ناشر و مشاور کارشناسی ارشد مدیریت (کسب و کار، اجرایی، بازرگانی، دولتی، ورزشی، MBA و ...)

گزینه ارشد

ناشر و مشاور کارشناسی ارشد مدیریت (کسب و کار، اجرایی، بازرگانی، دولتی، ورزشی، MBA و ...)

گزینه ارشد

این وبلاگ موسسه انتشارات گزینه ارشد و با مدیریت فارغ التحصیلان پیام نور جهت ارتباط با دانشجویان کارشناسی ارشد پیام نور سراسر ایران زمین می باشد.
شماره های تماس ما:
2070138 0912
2070138 0901
2070138 0902

استفاده از مطالب این وبلاگ با ذکر منبع و درج لینک بلامانع است.

بایگانی
نویسندگان

۴۵ مطلب در آبان ۱۳۹۴ ثبت شده است

دانشجویان عزیز در مورد دو درس اقتصاد مدیریت و حسابداری مدیریت (رشته های اجرایی، بازرگانی و MBA) استحضار دارند که کتاب منبع این دروس در پایان هر فصل دارای سوالات تشریحی است. اما از آنجا که آزمون پایان ترم این دروس تستی می باشد لذا مسائل تشریحی پایان فصل ارزش چندانی برای آزمون تستی ندارد. تجربه آزمونهای گذشته هم صحت این موضوع را تأیید می کند که به ندرت از سوالات تشریحی کتاب در آزمون آمده است.

لذا دانشجویان عزیز وقت خود را برای مطالعه سوالات تشریحی پایان فصل این کتابها هدر ندهند. چون به اندازه کافی سوالات تستی آزمونهای گذشته موجود است. حتی دانشجویان رشته اجرایی و MBA برای درس حسابداری مدیریت می توانند از آزمونهای یکدیگر هم استفاده کنند چون کتاب منبع مشترک است.

ضمناً گروه آموزشی گزینه ارشد پاسخنامه همه آزمونهای تستی دروس اقتصاد مدیریت و حسابداری مدیریت هر سه رشته اجرایی و بازرگانی و MBA را تهیه کرده است. جهت تهیه این پاسخنامه ها با ما تماس بگیرید:

2070138   0912

2070138   0901


موافقین ۰ مخالفین ۰ ۳۰ آبان ۹۴ ، ۰۸:۲۲
علی سعیدی راد

برخی دوستان جدید الورود از بنده حقیر سوال همی پرسیده اند که ما در ابتدای ترم داغ همی بودیم و جوانی همی کردیم و واحد زیاد همی برداشتیم و اکنون در میانه ترم پشیمان همی گشته ایم. اکنون که شهریه متغیر را پرداخت همی نکرده ایم آیا شود که یک یا چند درس حذف کرده و بار دروس این ترم و ایضاً بار بدهکاری شهریه خود را سبک همی کنیم؟

در پاسخ به این دوستان همی گوییم: ای عزیز بدان که در دانشگاه پیام نور چون فرصت حذف و اضافه با تمدیدهای مکررش تمام همی شود، راه گریز از بار درس وجود همی دارد اما دانشجو را راه گریز از شهریه هیچ نباشد زیرا در هر حال باید که شهریه پرداخت همی شود. یعنی همه راهها به پرداخت شهریه ختم همی شود!!

از جمله راههای موجود حذف اضطراری یـا غیبت در جلسه امتحان همی باشد و در هر دو حال باید که بدهکاری شهریه پرداخت همی شود از برای دانشگاه. فی الجمله هیچ دانشجویی را پای گریز از شهریه متغیر دروس انتخابی نخواهد بود و در هر حال باید بدهی شهریه متغیر را پرداخت همی کند.

واپسین نکته آنکه حذف اضطرای یا غیبت در جلسه آزمون را هیچ سقف و کفی همی نباشد یعنی دانشجو همی تواند همه دروس ترم خود را حذف یـا غیبت همی نماید و  هیچ مشکلی پیش همی نخواهد آمد. شتر دیدی ندیدی، فقط شهریه پریدی!!


موافقین ۰ مخالفین ۰ ۳۰ آبان ۹۴ ، ۰۸:۱۶
علی سعیدی راد

نماینده کلاس برنامه ریزی استراتژیک دکتر ناظریانی (رشته مدیریت اجرایی) مرکز گرمسار جناب آقای مهندس زرمسلک اخبار کلاس را به شرح زیر برای ما ارسال کرده اند که از لطف ایشان سپاسگزاریم:

احتراما آقای دکتر ناظریانی اعلام نمودند کلاس برنامه ریزی استراتژیک در روز پنج شنبه  مورخ 94/09/05 تشکیل نمی گردد و  کار کلاسی می بایست در روز آخر 94/09/26  ارائه شود.
برای کار کلاسی می بایست یکی از فصلهای کتاب منبع را با هماهنگی نماینده کلاس انتخاب و در مورد آن موضوع یک مقاله ارائه گردد و یا در مورد آن موضوع تعداد 4 مقاله پیدا کرده و در هم ادغام کرده و بصورت یک مقاله ارائه نمایید. ارائه باید بصورت پاورپوینت باشد و بصورت CD  تحویل استاد گردد.
شماره تلفن همراه نماینده: 09125011089
لطفا بین ساعت 17 الی 19 تماس بگیرید.
با تشکر، زرمسلک


موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۸ آبان ۹۴ ، ۱۸:۲۲
علی سعیدی راد

به اطلاع دانشجویان ورودی 94 کنکور فراگیر می رسانم شهریه ترم دانشپذیری شما در سامانه گلستان اعمال شده است. البته بر خلاف اعلام دفترچه ثبت نام کنکور، شهریه ثابت ترم دانشپذیری نیم بها (310,000 تومان) محاسبه شده است. دانشجویان عزیز در سامانه گلستان از مسیر زیر می توانند ریز مبلغ بدهکاری خود را مشاهده نمایند:

منوی اصلی ----> آموزش ----> شهریه ----> پرداختهای الکترونیکی دانشجو  ----> مشاهده وضعیت شهریه

شهریه ترم دانشپذیری (شهریه ثابت + شهریه متغیر) رشته های مختلف به شرح زیر است:

رشته مدیریت اجرایی حدود مبلغ 554000 تومان

رشته مدیریت بازرگانی و مدیریت دولتی حدود مبلغ 535000 تومان

رشته مدیریت MBA حدود مبلغ 590,000 تومان

 دارم از زلف گلستان گله چندان که مپرس!!


۱ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۷ آبان ۹۴ ، ۱۵:۴۴
علی سعیدی راد

به استحضار همه دانشجویان قدیم و جدید می رسانم سامانه گلستان لطف فرموده و همه پنجره های خود به جزء پنجره پرداخت شهریه را به روی دانشجویان بدهکار بسته است. برای اطلاع از مبلغ بدهکاری، گزارش 163 سامانه گلستان را از مسیر زیر مشاهده فرمایید:

منوی اصلی ----> گزارش های آموزش ----> شهریه ----> لیست ها و آمارها ----> 163 فرم واریز وجوه دانشگاه

لذا دانشجویان تا پرداخت بدهکاری ترم جاری امکان دسترسی به اطلاعات سامانه گلستان اعم از مشاهده برنامه کلاسی، تاریخ امتحانات، نمره میان ترم و ... را نخواهند داشت. مجدد یادآوری می کنم دانشجویان برای انتخاب حوزه آزمون (8 آذر) باید بدهکاری شهریه خود را پرداخت نمایند.

روزها فکر من این است که همه شب سخنم

ز کجــا جــور کنــم شهــریـــه خـویشتنـم!!

 

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۷ آبان ۹۴ ، ۱۵:۴۳
علی سعیدی راد

نظر به سوالات دانشجویان جدید در مورد مقاله علمی پژوهشی، به اطلاع می رسانم معمولاً مد نظر اساتید محترم برای کار کلاسی و نمره میان ترم، مقاله علمی پژوهشی می باشد و نه مقاله علمی مروری.

برای آشنایی دوستان با مقاله علمی پژوهشی یک نمونه مقاله از سایت امرالد برای دانلود ارائه می گردد. در این مقاله مشخصه های مقاله علمی پژوهشی هر کدام در یک تیتر جداگانه مطرح شده است. دقت کنید اگر مقاله ای این پارامترها را نداشته باشد علمی مروری خواهد بود:
فرضیه تحقیق  Research hypotheses
مدل تحقیق  Research model
روش تحقیق  Methodology
جامعه آماری
تجزیه و تحلیل آماری  Data analysis
نتیجه گیری  Results

دانلود نمونه مقاله علمی پژوهشی از سایت EMERALD

دانلود نمونه مقاله علمی پژوهشی از سایت ELSEVIER

دانلود نمونه مقاله علمی پژوهشی از سایت ELSEVIER

دانشجویان عزیز جهت تهیه مقالات جدید سایتهای معتبر خارجی یا ترجمه مقالات مذکور با همکار محترم ما سرکار خانم آقازاده تماس بگیرید:
4140975   0935
 ساعت تماس 5 تا 8 شب
و پاسخ 24 ساعته به پیامک
لینک به وبلاگ دارالترجمه پارس آرا

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۵ آبان ۹۴ ، ۱۹:۴۱
علی سعیدی راد

دوستان و همراهان همیشگی در رشته های کارشناسی ارشد مدیریت دانشگاه پیام نور (اجرایی، بازرگانی، دولتی، MBA و ...):

اگر به مقاله لاتین جدید 2015 و 2016 برای دروس خود نیاز دارید،

اگر در زمینه ترجمه متون تخصصی خود با کمبود وقت یا سایر مشکلات مواجه هستید،

اگر به دنبال قیمت مناسب، کیفیت عالی و مترجم متعهد هستید تا امنیت فایل های شما را حفظ کند،

حتما با ما در کانون ترجمه پارس آرا، همراه شوید.

www.parsaratranslation.blogfa.com
parsaratranslation@gmail.com


شماره تماس: 09354140975
ساعات تماس: 5 تا 8 عصر - پاسخگویی 24 ساعته به پیامک و ایمیل


موفق و پیروز باشید

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۴ آبان ۹۴ ، ۱۹:۱۳
فاطمه آقازاده

فارغ التحصیلان رشته های علوم انسانی در مقاطع ارشد و دکتری در حوزه روستا می توانند از امریه خدمت مقدس سربازی در استان آذربایجان غربی استفاده کنند.

متن کامل خبر را از وبسایت دانشگاه نیوز بخوانید (کلیک فرمایید)


موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۳ آبان ۹۴ ، ۱۷:۳۴
علی سعیدی راد
دانشجویان عزیز قدیم و جدید همه رشته های کارشناسی ارشد مدیریت دانشگاه پیام نور (اجرایی، بازرگانی، دولتی، MBA و ...)
اگر در انجام سمینار، پایان نامه، عنوان، پروپوزال، آنالیز آماری نیاز به مشاوره و کمک دارید،
اگر می خواهید از پایان نامه خود مقاله استخراج و چاپ کنید و دو نمره دفاع را بگیرید
اگر میخواهید رزومه خود را برای مصاحبه دکتری تقویت کنید
اگر میخواهید در کنفرانس های بین المللی مدیریت و مجلات آی اس آی، آی اس سی، اسکوپوس و .... مقاله چاپ کنید و در مصاحبه دکتری از رقبا قوی تر باشید

حتما با دوستان ما در گروه پژوهشی سی وی یار (متشکل از 8 فارغ التحصیل دکتری مدیریت) تماس بگیرید:

09387708025

www.CVyar.ir

 

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۳ آبان ۹۴ ، ۱۴:۲۹
علی سعیدی راد

به اطلاع دانشجویان عزیز می رسانم ظاهراً این ترم بدهکاری شهریه متغیر دانشجویان در گزارش 163 سامانه گلستان اعلام نشده است لکن دانشجویان عزیز در سامانه گلستان از مسیر زیر می توانند مبلغ بدهکاری خود را مشاهده نمایند:

منوی اصلی ----> آموزش ----> شهریه ----> پرداختهای الکترونیکی دانشجو  ----> مشاهده وضعیت شهریه

همچنین بدهکاری شهریه ترم دانشپذیری پذیرفته شدگان کنکور فراگیر 94 هنوز در سامانه گلستان اعمال نشده است.


قبلاً عرض کردیم دانشجویان عزیز بدهکاری شهریه متغیر را دقیقه 90 یعنی زمان انتخاب حوزه آزمون (8 آذر تا 14 آذر) پرداخت فرمایید.


موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۳ آبان ۹۴ ، ۰۷:۴۳
علی سعیدی راد

دانشجویان عزیز قدیم و جدید همه رشته های کارشناسی ارشد (اجرایی، بازرگانی، دولتی، MBA و ...) استحضار دارند که برخی از منابع درسی معرفی شده در لیست رسمی دانشگاه هنوز چاپ نشده و فقط به صورت جزوه یا فایل PDF در اختیار دانشجویان است.

دانشجویان عزیز در پورتال سازمان مرکزی دانشگاه و از طریق لینک زیر می توانند منابع درسی چاپ نشده پیام نور را دانلود نمایند. بدیهی است سایر منابع درسی به صورت کتاب چاپ شده و در بازار کتاب موجود است.

صفحه اصلی ----> آموزش ----> دفتر تحصیلات تکمیلی ----> جزوه ها

لینک به پورتال سازمان مرکزی دانشگاه پیام نور جهت دانلود منابع درسی کارشناسی ارشد


موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۱ آبان ۹۴ ، ۱۵:۳۰
علی سعیدی راد

دانشجویان عزیز قدیم و جدید استحضار دارند که به افق دانشگاه پیام نور فقط 40 روز تا شروع امتحانات زمان باقی است. این موضوع از آن جهت مهم است که پیام نور یعنی امتحان.

و دانشجویان عزیز ترم اولی هوشیار باشند که ورود به دانشگاه پیام نور آسان ولی خروج از آن دشوار است. این هشدار ما نیست. هشدار همه مدیران و مسئولین دانشگاه پیام نور است.


موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۰ آبان ۹۴ ، ۰۷:۵۲
علی سعیدی راد

متاسفانه در چند روز اخیر چند نفر از دانشجویان قبولی تکمیل ظرفیت94 با بنده تماس گرفته و از نحوه انصراف از کارشناسی ارشد پیام نور پرسیدند. در پاسخ به این دوستان و سایر دانشجویان باید عرض کنم:

1- در این مقطع زمانی که دانشجو شهریه ثابت ترم را پرداخت کرده و مهلت انتخاب واحد هم تمام شده، نه تنها شهریه ثابت به دانشجوی انصرافی برگشت داده نخواهد شد، بلکه دانشجو برای تسویه حساب از دانشگاه باید بدهکاری شهریه متغیر این ترم را هم پرداخت نماید. مگر آنکه از طریق مسئول آموزش اقدام به حذف تمام دروس انتخاب شده ترم نمایند. که البته در هر صورت شهریه ثابت ترم به دانشجو برگشت داده نخواهد شد.

2- دانشجویانی که وام گرفته اند نیز باید وام خود را تسویه نمایند.

3- احتمالاً بدهکاری شهریه ثابت و متغیر ترم دانشپذیری هم به حساب قبولی های کنکور فراگیر منظور خواهد شد.

در کل دانشجویان عزیز باید قبل از ثبت نام و پرداخت شهریه در مورد ادامه تحصیل در دانشگاه پیام نور تصمیم قطعی اتخاذ می کردند. امیدواریم که شاهد اینگونه اخبار نا امیدکننده نباشیم!!


موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۸ آبان ۹۴ ، ۱۹:۰۷
علی سعیدی راد

کلیه دانشجویان درس بازاریابی صنعتی (رشته مدیریت بازرگانی) که این ترم با جناب آقای دکتر وزیر زنجانی درس دارند ، جهت دریافت کار کلاسی (ترجمه) به آقای مهدی خوش طینت ایمیل بزنند. دانشجویان عزیز توجه فرمایند:

1- ترجمه های دانشجویان حداکثر تا 15 آذر ماه و با فرمت PDF ارسال شود.

2- در صفحه اول ترجمه، مشخصات کامل دانشجو، شماره دانشجویی و شماره صفحات فایل لاتین ذکر شود.

بدیهی است مسئولیت عدم ثبت نمره میان ترم به دلیل اطلاعات ناقص یا فایل ناقص بر عهده دانشجو خواهد بود. آدرس ایمیل نماینده کلاس آقای مهدی خوش طینت:

Mehdi.khoshtinat021@gmail.com


موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۷ آبان ۹۴ ، ۱۷:۰۱
علی سعیدی راد

کلیه دانشجویان رشته اجرایی که این ترم با جناب آقای دکتر وزیر زنجانی درس دارند ، جهت دریافت کار کلاسی (ترجمه) با ایمیل آقای حجت در تماس باشند:

      Mehr3614@yahoo.com

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۷ آبان ۹۴ ، ۱۷:۰۱
علی سعیدی راد

دانشجویان عزیز ورودی 94 استحضار داشته باشند که سامانه گلستان هر چند هفته بالاجبار اخطار تغییر گذر واژه (رمز عبور) می دهد و این رویه تا پایان فارغ التحصیلی ادامه خواهد داشت و این دفعات تغییر رمز آنچنان زیاد خواهد شد که دانشجویان رمز خود را فراموش و دچار مشکلات بعدی خواهند شد.

لذا به دانشجویان توصیه می کنیم: یک جفت رمز ساده برای خود مشخص و در طول تحصیل فقط این دو رمز را به یکدیگر تغییر دهید. ضمناً در سامانه گلستان هیچ نیازی به اتخاذ رمزهای سخت و پیچیده نیست (جفت رمز ساده مثل اعداد از 1 تـا 8 و برعکس آن از 8 تـا 1 یـا شماره موبایل بدون صفر و با صفر).


موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۶ آبان ۹۴ ، ۱۶:۱۴
علی سعیدی راد
به دانشجویان درس اقتصاد مدیریت (رشته اجرایی و بازرگانی) که در مقطع کارشناسی درس اقتصاد خرد را پاس نکرده اند توصیه می کنیم کتاب اقتصاد خرد تألیف دکتر جمشید پژویان چاپ انتشارات دانشگاه پیام نور را تهیه و مطالعه فرمایند.
این کتاب، منبع درسی دوره کارشناسی رشته های مدیریت و حسابداری پیام نور می باشد که با متن بسیار روان و بصورت خودآموز نوشته شده است. حتی در یکی از آزمونهای گذشته چندین سوال عیناً از این کتاب داده شده بود.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۶ آبان ۹۴ ، ۱۵:۴۴
علی سعیدی راد

دانشجویان عزیز قدیم و جدید که این ترم درس اقتصاد مدیریت (رشته اجرایی و بازرگانی) دارند توصیه های ذیل را از ما بپذیرند:

1 فریب ظاهر کم حجم کتاب منبع اقتصاد مدیریت را نخورید. چون کتابی است بسیار عمیق و سنگین که به صورت چکیده و خلاصه مباحث مختلف و متنوعی را مطرح کرده است. (مصداق ضرب المثل قدیمی: یک استاد کتابی می نویسد که صد دانشجو نمی تواند پاس کند!!)

2- دانشجویانی که در دوره لیسانس درس اقتصاد خرد پاس نکرده اند حتماً کتاب اقتصاد خرد دکتر جمشید پژویان چاپ دانشگاه پیام نور را تهیه و مطالعه نمایند. کتابی بسیار روان و خود آموز که برای مقطع لیسانس دانشگاه پیام نور تدریس می شود. برای صرفه جویی در وقت فقط مباحثی را که در کتاب منبع موجود است در کتاب جمشید پژویان مطالعه کنید.

3- در این درس کلاس و استاد این درس را برای کسب 6 نمره میان ترم دریابید (چه کلاس مجازی  چه کلاس حضوری) یعنی در این درس منتظر قانون ده هفتم نباشید.

4- با توجه به تستی بودن آزمون پایان ترم و نبود سوالات تستی در کتاب منبع، مطالعه آزمونهای پایان ترم سنوات گذشته همراه با کتاب و در طول ترم بسیار لازم و ضروری است.

مجموعه کامل پاسخنامه آزمونهای پایان ترم این درس توسط گروه آموزشی گزینه ارشد تهیه شده است ( از این درس 18 نوبت آزمون تستی تا شهریور 94 برگزار شده است). جهت تهیه این پاسخنامه ها با ما تماس بگیرید.

 

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۶ آبان ۹۴ ، ۱۵:۴۴
علی سعیدی راد
دانشجویان ورودی 94 در مورد گرایش رشته مدیریت اجرایی استحضار داشته باشند در دانشگاه پیام نور از سال 92 به بعد رشته مدیریت اجرایی بدون گرایش شده اما دروس قابل انتخاب دانشجویان در سامانه گلستان دروس گرایش بازاریابی صادرات است و دروس گرایش استراتژیک برای دانشجویان در جدول انتخاب  واحد، موجود نبوده و قابل انتخاب نیست. دلیل این کار چیست، خدا داند وبس!!


موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۴ آبان ۹۴ ، ۱۳:۱۹
علی سعیدی راد

دانشجویان عزیز رشته مدیریت کسب و کار (MBA) ورودی 94 همه مراکز پیام نور (تهران غرب، دماوند، همدان و قشم) اعم از قبولی های کنکور فراگیر، کنکور سراسری و تکمیل ظرفیت استحضار دارند که در رشته مدیریت MBA سال 94 دانشگاه پیام نور تغییرات اساسی به وجود آمده است. از جمله:

1- رشته مدیریت MBA تا سال گذشته بدون گرایش بوده و سال از 94 دارای 7 گرایش مختلف شده است.

2- در چارت درسی و وضعیت منابع درسی رشته مدیریت MBA تغییرات اساسی به وجود آمده است. حتی چارت درسی فقط تا ترم سوم مشخص شده و چارت کامل این رشته هنوز رسماً اعلام نشده است.

دانشگاه پیام نور که ذاتاً دارای نابسامانی ها و بی نظمی های فراوان خاص خود است این تغییرات در رشته مدیریت MBA ورودی 94 مزید بر علت شده و دانشجویان ورودی 94 رشته مدیریت MBA را دچار نابسامانی های مضاعفی کرده که تا فارغ التحصیلی آنها ادامه خواهد داشت. در واقع دانشجویان ورودی 94 در صف مقدم این تغییرات بوده و متحمل صدمات زیادی خواهند شد.

لذا به دانشجویان رشته مدیریت MBA ورودی 94 توصیه موکد داریم:

1- در همه مراحل تحصیل از تجربیات دانشجویان قدیمی استفاده فرمایند و در همه مراحل تحصیل آگاهانه تصمیم گیری کنند.

2- متاسفانه مسئولین دانشگاه هم بعضاً اطلاع دقیقی از تغییرات این رشته ندارند و به دانشجویان مشاوره اشتباه می دهند. حتی در چارت رسمی دانشگاه برای ترم اول 13 واحد پیش بینی شده است که خلاف ضوابط آموزشی است. یا در چارت اعلام شده برای گرایشهای مختلف برنامه ترم 1 و 2 و 3 کاملاً یکسان است.

لطفاً جهت هر گونه مشاوره با گروه آموزشی گزینه ارشد تماس بگیرید:

2070138   0912

 2070138   0901

 و باز مثل همیشه و به قول نوه عمو یادگار: در ناملایمات دانشگاه پیام نور به ما دلگرم باشید.

 

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۴ آبان ۹۴ ، ۱۲:۵۶
علی سعیدی راد