گزینه ارشد

ناشر و مشاور کارشناسی ارشد مدیریت (کسب و کار، اجرایی، بازرگانی، دولتی، ورزشی، MBA و ...)

گزینه ارشد

ناشر و مشاور کارشناسی ارشد مدیریت (کسب و کار، اجرایی، بازرگانی، دولتی، ورزشی، MBA و ...)

گزینه ارشد

این وبلاگ موسسه انتشارات گزینه ارشد و با مدیریت فارغ التحصیلان پیام نور جهت ارتباط با دانشجویان کارشناسی ارشد پیام نور سراسر ایران زمین می باشد.
شماره های تماس ما:
2070138 0912
2070138 0901
2070138 0902

استفاده از مطالب این وبلاگ با ذکر منبع و درج لینک بلامانع است.

بایگانی
نویسندگان

۵ مطلب در خرداد ۱۳۹۷ ثبت شده است

دانشجویان عزیز در مورد آزمونهای الکترونیکی (آزمون بدون کاغذ یا همان آزمون آهنی) توصیه های زیر را جدی بگیرید:

1- در آزمون الکترونیکی تأخیر دانشجو برای ورود به سامانه آزمون تا 15 دقیقه از شروع آزمون مجاز است و پس از آن غیبت ثبت خواهد شد. حتی اگر دانشجو در جلوی کامپیوتر خودکشی کند، راه چاره ای وجود نخواهد داشت!!
2- سوالات آزمون الکترونیکی با آزمون کاغذی مشترک اما چیدمان سوالات آزمون الکترونیکی مختلف است. این چیدمان سوالات حتی برای دو دانشجویی که در جلسه آزمون در کنار یکدیگر نشسته اند نیز متفاوت است. این موضوع از آن جهت مهم است که دانشجویان عزیز از بغلدستی های خود توقع امدادهای غیبی نداشته باشند

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۴ خرداد ۹۷ ، ۱۲:۱۹
علی سعیدی راد

دانشجویان عزیز مخصوصاً دانشجویان ترم اولی در مورد آزمون الکترونیکی یا کاغذی توجه فرمایند:

آزمون کاغذی: دانشجو در سالن امتحانات حوزه امتحانی حضور یافته و برگه پاسخنامه کاغذی (تستی یا تشریحی) را پاسخ می دهد. پاسخنامه آزمون تستی حداکثر تا دو روز بعد از آزمون توسط ماشین تصحیح و نمره در سامانه گلستان اعلام خواهد شد.

آزمون الکترونیکی: دانشجو در سایت کامپیوتر حوزه امتحانی حضور یافته و در پای سیستم کامپیوتر و در سامانه آزمون به سوالات آزمون تستی پاسخ می دهد. نمره دانشجو در پایان آزمون توسط سیستم اعلام خواهد شد. بدیهی است آزمون تشریحی به صورت الکترونیکی قابل برگزاری نیست.

آخرین نکته اینکه برگزاری آزمون الکترونیکی (یا به قول ما آزمون آهنی) هیچ ارتباطی با شیوه آموزش الکترونیکی یا عادی دانشجو ندارد. یعنی فقط به برنامه ریزی دانشگاه مربوط می شود. نحوه کاغذی یا الکترونیکی بودن آزمون در کارت ورود به جلسه آزمون (گزارش 428 گلستان) مشخص شده است.


موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۴ خرداد ۹۷ ، ۱۲:۱۸
علی سعیدی راد

به اطلاع دانشجویان عزیز می رسانم دریافت کارت ورود به جلسه  آزمون (گزارش 428 گلستان) از  امروز مورخ 97/03/13 از مسیر زیر در سیستم گلستان فعال می باشد. شایان ذکر است در صورتیکه نحوه برگزاری آزمون به صورت الکترونیکی باشد در ستون "نحوه برگزاری" درج شده و در غیر این صورت اطلاعاتی ثبت نشده است (یعنی امتحان بصورت کاغذی خواهد بود).

و البته دانشجویان بدهکار  حداکثر 24 ساعت پس از پرداخت شهریه خود  می توانند نسبت به اخذ کارت آزمون اقدام نمایند.

آموزش ----> گزارشهای آموزش -----> دانشجو -----> اطلاعات ثبت نام و امتحان-----> 428‌ برنامه امتحان پایان ترم


موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۳ خرداد ۹۷ ، ۱۰:۱۶
علی سعیدی راد

به اطلاع دانشجویان عزیز می رسانیم تعداد محدودی از کتابهای آموزشی گزینه ارشد (مجموعه آزمونهای گذشته همراه با پاسخنامه) چاپ ترم جاری باقیمانده و به دلیل اینکه برای ترم آتی لازم است این کتابها با آخرین آزمون برگزار شده به روز رسانی شوند، لذا در آغاز ماه امتحانات، کتابهای  باقیمانده  با تخفیف 10٪  تا 40٪ ارائه می شود.
جهت تهیه کتابهای آموزشی گزینه ارشد با ما تماس بگیرید:

09122070138

09022070138


موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۱ خرداد ۹۷ ، ۰۸:۵۵
علی سعیدی راد

بوی ماه امتحان آید همی

یـاد یـار نامهربان آید همی

خرداد ماه فصل امتحانات پایان ترم فرا رسید. همچون گذشته در ایام سخت امتحانات پایان ترم با گروه آموزشی گزینه ارشد  با شما خواهیم بود تا پشتیانی برای مشکلات بیشمار دانشجویان باشیم.

با آرزوی موفقیت برای همه دانشجویان عزیز، تجربیاتی هر چند اندک اما مهم را در وبلاگ خواهیم نوشت. علاوه بر این وبلاگ محقر؛ در کانال و گروههای تلگرام گزینه ارشد نیز در خدمت دانشجویان عزیز سراسر کشور خواهیم بود.

https://telegram.me/GozineArshad

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۱ خرداد ۹۷ ، ۰۷:۴۴
علی سعیدی راد