گزینه ارشد

ناشر و مشاور کارشناسی ارشد مدیریت (کسب و کار، اجرایی، بازرگانی، دولتی، ورزشی، MBA و ...)

گزینه ارشد

ناشر و مشاور کارشناسی ارشد مدیریت (کسب و کار، اجرایی، بازرگانی، دولتی، ورزشی، MBA و ...)

گزینه ارشد

این وبلاگ موسسه انتشارات گزینه ارشد و با مدیریت فارغ التحصیلان پیام نور جهت ارتباط با دانشجویان کارشناسی ارشد پیام نور سراسر ایران زمین می باشد.
شماره های تماس ما:
2070138 0912
2070138 0901
2070138 0902

استفاده از مطالب این وبلاگ با ذکر منبع و درج لینک بلامانع است.

بایگانی
نویسندگان

پیرو درخواستهای مکرر دانشجویان عزیز، اشکالات آزمون تحقیق در عملیات پیشرفته (رشته بازرگانی) توسط گروه آموزشی گزینه ارشد به شرح زیر مشخص شد:

سوال 6: سوال خارج از کتاب منبع (فقط بحث کلی در صفحه 127 کتاب تصمیم گیری کاربردی موجود است).

سوال 7: پاسخ صحیح در گزینه ها موجود نیست (پاسخ 0.28 می شود).

سوال 12: دو گزینه (الف) و (ب) صحیح است در حالیکه گلستان گزینه (د) را اعلام کرده است (صفحه 26، شکل 3-2 کتاب تصمیم گیری کاربردی).

سوال 19: سوال خارج از کتاب منبع (البته در صفحه 61 کتاب تصمیم گیری کاربردی رابطه مشابه ای وجود دارد، لکن با سوال مذکور متفاوت است).

البته آزمون مذکور از نظر تیپ سوالات، اختلاف اساسی با سنوات گذشته داشته است. لطفاً دانشجویان عزیز دیدگاه خود را نسبت به اشکالات فوق یا سایر اشکالات احتمالی این آزمون در نظرات این پست مرقوم فرمایند.


موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۴/۱۰/۱۲
علی سعیدی راد

نظرات  (۱۸)

سلام جناب اقای سعیدی راد دوست بزرگوار سوال20 هم خارج از استاندارد بوده ایا ارزس پیگیری دارد یا خیر؟ سوال نیاز به انجام محاسباتی دارد که بیشتر جنبه تشریحی پیدا میکند

پاسخ:
سلام
سوال 20 هیچ اشکالی ندارد.
کتاب هم درست نوشته. من از کتاب دیگری هم کنترل کردم.

۱۲ دی ۹۴ ، ۲۲:۲۳ فاطمه مرتضوی
سوال 7 هم فاقد گزینه صحیح می باشد
۱۲ دی ۹۴ ، ۲۲:۳۶ الهام پرمهر

با بررسی جمعی از دانشجویان علاوه بر سوالات ذکر شده در بالا و اشکالات وارده سوال 7 فاقد گزینه صحیح بوده و سوال 20 غیر استاندارد است.


پاسخ:
سوال 20 چه اشکالی دارد؟؟


۱۲ دی ۹۴ ، ۲۲:۳۷ رویا حسنی
سوال 7 نبودن گزینه صحیح
سوال 20 استاندارد نبودن سوال
سوال ٧فاقد گزینه صحیح,سوال بیست دارای اشتباه در خود منبع درسی در این مبحث است,سوال غیر استاندارد
پاسخ:
سوال 20 در منبع اشکالی ندارد.
من از کتاب دکتر منصور مومنی هم کنترل کردم.
۱۲ دی ۹۴ ، ۲۲:۴۶ زهرا هنرمند
سوال 7 فاقد گزینه صحیح می باشد
سوال 20 استاندارد نبودن

۱۲ دی ۹۴ ، ۲۲:۵۵ ساجده حیدری
20.منبع غلط نوشته
17.18.7.8.9 خارج از منبع
20 منبع غلط بوده17و18و7و8و9 خارج از کتاب
سلام سوال ٧ هم فاقد پاسخ صحیح می باشد.جواب میشه ٠/٢٨
۱۲ دی ۹۴ ، ۲۳:۵۱ فاطمه حسینی فهرجی
درامتحانه تحقیق در عملیاته پیشرفته  مقطع اکارشناسی ارشد یکی دیگه از ایرادات: سواله هفت بود ک جوابه سوال7هم0.28میشده  اما در گزینه ها وجود نداشته 
پاسخ:
بله حق با شماست.

سوالات نسبت به سالهای گذشته متفاوت و نااستاندارد بوده و مشکل عدم پاسخ صحیح هم بوده سوال 7 . لطفاً رعایت حال دانشجویان را که شاغل هستند و با مشکلات زیادی ادامه تحصیل میدهند را بکنید. اینجوری خیلی دلسرد میشویم
۱۳ دی ۹۴ ، ۰۹:۲۳ رحیم پور
سلام- سوال 20 بدلیل استاندارد نبودن ، سوال  7 فاقد جواب صحیح و 8 و 9 خارج منبع بوده است. 
سلام  آقای سعید امکانش هست که گزینه 9و8 خارج از منبع باشه؟
پاسخ:
سلام
بعید است.
اما به هر حال از مرکز آزمون پیگیری فرمایید.

سلام بچه ها من امتحان اخرم رو دادم اومدم اینور فقط مونده پایانامه ولی گندش بزنن تحقیق در عملیات مشکل بود فکر کنم اقای سعیدی راد شما قبول دارید که باید چند تا سوال حذف بشه ونمرات سرشکن بشه ؟؟؟؟

جواب؟؟؟

پاسخ:
سلام
بله انشاء الله با پیگیری دانشجویان،‌کلید اصلاح و نمرات اضافه خواهد شد.

درود

بر دوست بزرگوار جناب مهندس سعیدی خواستم از زحمات بی دریغ شما تشکر کنم وخواستم بفرمایید که ایا زحمات شما نتیجه ای داده وایا بچه ها جواب قانع کننده ای شنیده اند یا خیر من منتظرجنابعالی وسایر بچه ها  میباشم وخواهش دارم بفرمایید که طراح مبتکر این سوالات که بوده که منم به نحوه خودم عرض ارادتی خدمت ایشان البته از اون نوعش داشته باشم ودر پایان هم تشکر تشکر تشکر ویک جمله که اقای سعیدی خواهش دارم بگذار تو وبلاگ تا بچه ها معنیش کنند

設計者は、知恵の神に質問したかったです

پاسخ:
سلام دوست عزیزی که احتمالا در کشور ژاپن حضور دارید و البته آی پی اینترنت (IP) شما نشان میدهد که در کشور ژاپن تشریف دارید!!!
بسیار خوشحالیم که وبلاگ محقر ما چراغ امید دانشجویان پیام نور در آن سوی کره زمین و در کشور ژاپن است.
لطفا دانشجویان عزیزی که در داخل کشور هستند از مرکز آزمون پیگیری و نتیجه را اطلاع رسانی فرمایند.

سلام بر دوست گرامی اقای سعیدی اول معذرت خواهی کنم که ایمیلم رو بد ثبت کرده بودم دوم خواستم بگویم دانشگاه پیام نور میگه چطورش است که مردم فکر میکنند هر کس دانشجوی این دانشگاه باشه هیچ چی نیست وهیچی بارش نیست  به نظرمن بهترین دانشگاه هه اگر مردم قدر بدانندونکته بعدی اینکه بله من دانشجوی کارشناسی ارشد مدیریت بازرگانی گرایش بازار یابی هستم دانشگاه؟(گرمسار- تهران مرکز غرب- ری- مشهد >>>)ومن با داداشم یه مسافرت به شهر-----ژاپن اونم به همان دلیل بالا  که دانشگاه رو نگفتم نمیگم داداشم تو کار پخش وتوزیع قطعات کامپیوتر هستش منم دو سه تا از فروشگاه های زیر مجموعه رو مدیریت میکنم  به یه نوعی مدیر فروشش البته اینو بگم ژاپنی هیچی بلد نیستم فقط یه طرف اونور داریم انگلیسی با هاش ارتباط میگیریم این جمله بالا رو هم او ن به درخواست من گفت که من یه جورایی نقاشی کردم تا نوشته باشم  ومعنیش هم چیز بدی نیست معنیش میشه خدا به این طراحان سوال عقل ودرایت بده خوشحال میشم وفتی برگردم با وبلاگ شما همکاری کنم جناب اقای سعیدی وقتی که من سرعت اینترنت رو اینور با درون کشور مقایسه میکنم سردرد میشوم به خدا سرعت لود ودانلود از کپی پیست هم بیشتره بدون اغراق در پایان امیدوارم که همه از فصل نمرات دست پر بیاییند بیرون با تشکر کامبیزومسعود  خوشحال میشم بچه ها با جیمیلم در ارتباط باشند
سلام بر دوست گرامی اقای سعیدی اول معذرت خواهی کنم که ایمیلم رو بد ثبت کرده بودم دوم خواستم بگویم دانشگاه پیام نور میگه چطورش است که مردم فکر میکنند هر کس دانشجوی این دانشگاه باشه هیچ چی نیست وهیچی بارش نیست  به نظرمن بهترین دانشگاه هه اگر مردم قدر بدانندونکته بعدی اینکه بله من دانشجوی کارشناسی ارشد مدیریت بازرگانی گرایش بازار یابی هستم دانشگاه؟(گرمسار- تهران مرکز غرب- ری- مشهد >>>)ومن با داداشم یه مسافرت به شهر-----ژاپن اونم به همان دلیل بالا  که دانشگاه رو نگفتم نمیگم داداشم تو کار پخش وتوزیع قطعات کامپیوتر هستش منم دو سه تا از فروشگاه های زیر مجموعه رو مدیریت میکنم  به یه نوعی مدیر فروشش البته اینو بگم ژاپنی هیچی بلد نیستم فقط یه طرف اونور داریم انگلیسی با هاش ارتباط میگیریم این جمله بالا رو هم او ن به درخواست من گفت که من یه جورایی نقاشی کردم تا نوشته باشم  ومعنیش هم چیز بدی نیست معنیش میشه خدا به این طراحان سوال عقل ودرایت بده خوشحال میشم وفتی برگردم با وبلاگ شما همکاری کنم جناب اقای سعیدی وقتی که من سرعت اینترنت رو اینور با درون کشور مقایسه میکنم سردرد میشوم به خدا سرعت لود ودانلود از کپی پیست هم بیشتره بدون اغراق در پایان امیدوارم که همه از فصل نمرات دست پر بیاییند بیرون با تشکر کامبیزومسعود  خوشحال میشم بچه ها با جیمیلم در ارتباط باشند
پاسخ:
سلام دوست عزیز مسافر در دیار چشم بادامی ها!!!
بسیار خوشحالیم که دانشجویان در آن سوی مرزها هم امیدشان به وبلاگ ماست.

جیمیل این دوست عزیز جهت ارتباط سایر دوستان:



سلام به دوستان گلم

من ریا نباشه یه جای خوش اب وهوا هستم امروز صبح هوا یه کم سرده (مدیر سایت میدونه من کجایم)!!!

حالا بگذریم کی بچه ها مسئول پیگیری نتایج ازمون شده سایت گلستان با ای پی من باز نمیشه اینم یکی از مزیتاش هستش ایمن در برابر هر نفوذی

خبر جدیدی در دست هستش یا خیر از مدیر میخوام اطلاعات تکمیلی رو بگذاره تا همه ببینند  متشکرم