گزینه ارشد

ناشر و مشاور کارشناسی ارشد مدیریت (کسب و کار، اجرایی، بازرگانی، دولتی، ورزشی، MBA و ...)

گزینه ارشد

ناشر و مشاور کارشناسی ارشد مدیریت (کسب و کار، اجرایی، بازرگانی، دولتی، ورزشی، MBA و ...)

گزینه ارشد

این وبلاگ موسسه انتشارات گزینه ارشد و با مدیریت فارغ التحصیلان پیام نور جهت ارتباط با دانشجویان کارشناسی ارشد پیام نور سراسر ایران زمین می باشد.
شماره های تماس ما:
2070138 0912
2070138 0901
2070138 0902

استفاده از مطالب این وبلاگ با ذکر منبع و درج لینک بلامانع است.

بایگانی
نویسندگان

۲۵ مطلب در ارديبهشت ۱۳۹۵ ثبت شده است

جهت اطلاع دانشجویان جدید در مورد ترم تابستان دانشگاه پیام نور موارد زیر به اطلاع می رسد:

1- حداکثر تعداد واحد قابل اخذ در ترم تابستان، 8 واحد است.

2- شهریه ثابت و متغیر ترم تابستان نیم بهاست (چون دروس خودخوان ارائه می شود).

3- دروس ارائه شده در ترم تابستان فقط شامل دروس جبرانی و دروس دانشپذیری می باشد (البته دروس جبرانی در همه مراکز و دروس دانشپذیری در برخی مراکز ارائه می شود).

4- دروس ارائه شده در ترم تابستان به شیوه خودخوان است، یعنی نمره میان ترم ندارد (قانون ده هفتم اعمال می شود).

5- ترم تابستان انتخاب حوزه آزمون ندارد (یعنی دانشجو باید در جلسه آزمون دانشگاه مبداء خود شرکت کند و این برای دانشجویان راه دور بسیار مشکل خواهد بود).

در مورد انتخاب حوزه آزمون در ترم تابستان 95 اخبار ضد و نقیضی گزارش شده است. باید منتظر بود تا زمان انتخاب واحد.


موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۷ ارديبهشت ۹۵ ، ۱۹:۰۲
علی سعیدی راد

دانشجویان قبولی کنکور فراگیر 95 استحضار دارند که چنانچه تا تاریخ 95/4/31 از مقطع کارشناسی فارغ التحصیل می شوند، می توانند در ترم تابستان 95 انتخاب واحد نمایند. البته انتخاب واحد ترم تابستان کاملاً اختیاری است. اما صرفه نظر از شرایط خاص ترم تابستان، موارد زیر به اطلاع می رسد:

1- با توجه به اینکه نمره دروس جبرانی در معدل کل دانشجو بی تأثیر است، لذا اخذ دروس جبرانی در ترم تابستان و پاس کردن ناپلئونی این دروس، هیچ مشکلی برای دانشجو نخواهد داشت.

2- با توجه به اینکه نمره دروس دانشپذیری در معدل کل محاسبه می شود، مخصوصاً دانشجویانی که دروس پاس شده کنکور آنها لب مرزی است (12 و 13) و معدل کل آنها کمتر از 14 شده است، لذا اخذ دروس دانشپذیری در ترم تابستان به هیچ وجه به مصلحت دانشجو نخواهد بود.

چون کسب نمره بالا در ترم تابستان دشوار بوده و لذا جبران معدل کل نه تنها غیرممکن بلکه با پاس کردن ناپلئونی دروس؛ معدل دانشجو خراب و جبران معدل دشوارتر خواهدشد.



موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۷ ارديبهشت ۹۵ ، ۱۹:۰۱
علی سعیدی راد

امتحانات از آنچه در برنامه می بینید به شما نزدیکترند!!

دانشجویان عزیز قدیم و جدید دقیقاً دو هفته تا شروع امتحانات پایان ترم زمان باقی است. با مجموعه جزوات گروه آموزشی گزینه ارشد (آزمونهای پایان ترم همراه با پاسخنامه تشریحی) در خدمت همه دانشجویان کارشناسی ارشد مدیریت (اجرایی،‌ بازرگانی،‌ دولتی و MBA) در سراسر ایران زمین مخصوصاً دانشجویان شاغلی که فرصت اندک دارند، هستیم:

www.GozineArshad.ir

شماره های تماس و تلگرام:

2070138   0912

2070138   0902

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۵ ارديبهشت ۹۵ ، ۰۹:۱۹
علی سعیدی راد

دانشجویان عزیز در صورت نیاز به مشاوره در خصوص پایان نامه، سمینار و مقالات علمی پژوهشی با دوستان ما در گروه پژوهشی سی وی یار (متشکل از 4 فارغ التحصیل دکتری مدیریت) تماس بگیرید:

 7708025   0938

 7708026   0938

لینک به وبسایت گروه پژوهشی سی وی یار (تنها مرکز تخصصصی ارائه دهنده خدمات پژوهشی و تقویت رزومه (ویژه دانشجویان مدیریت پیام نور)


موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۲ ارديبهشت ۹۵ ، ۰۸:۵۱
علی سعیدی راد

همچون سالهای گذشته آماده پاسخگویی به سوالات و ابهامات دانشجویان قبولی جدید هستیم و از همه دانشجویان کارشناسی ارشد قبولی کنکور فراگیر 95 رشته های مدیریت (اجرایی، بازرگانی، دولتی، حسابداری، MBA و ...) مرکز گرمسار و سایر مراکز پیام نور در سراسر کشور برای عضویت در بزرگترین گروه تلگرام دانشجویان ارشد دعوت می کنیم.

همچنین با توجه به اینکه امسال مرکز گرمسار در رشته های کارشناسی ارشد حقوق، روانشناسی و مدیریت ورزشی هم پذیرش داشته است در این گروه پذیرای این عزیزان نیز هستیم.

دانشجویان قبولی 95 جهت عضویت در گروه تلگرام یک پیام تلگرامی همراه با معرفی خود (اسم، فامیل، رشته، دانشگاه قبولی) به شماره بنده ارسال فرمایند.

2070138   0912

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۲ ارديبهشت ۹۵ ، ۰۸:۳۵
علی سعیدی راد

دانشجویان عزیز مهلت انتخاب محل حوزه آزمون از تاربخ  1395/02/21الی   1395/02/29 تمدید شد. در سامانه گلستان از مسیر زیر اقدام نمایند:

منوی اصلی ----> آموزش ----> دانشجو  ----> درخواستها ----> انتخاب محل آزمون


موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۱ ارديبهشت ۹۵ ، ۱۲:۳۲
علی سعیدی راد


موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۱ ارديبهشت ۹۵ ، ۱۲:۳۱
علی سعیدی راد

به اطلاع دانشجویان عزیز می رسانم امتحان میان ترم درس اقتصاد مدیریت مرکز گرمسار با دکتر زاغیان (رشته اجرایی و بازرگانی) روز سه شنبه مورخ 95/2/28 ساعت 10 به صورت تشریحی برگزار خواهد شد.

استاد فرمودند سوالات آزمون در اختیار آقای فدایی قرار خواهد گرفت. دانشجویان در تاریخ مذکور برگه سوالات را از ایشان تحویل بگیرند و احتمالا استاد حضور  نخواهند داشت.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۰ ارديبهشت ۹۵ ، ۱۳:۳۰
علی سعیدی راد

به اطلاع دانشجویان عزیز درس آمار و کاربرد آن در  مدیریت جبرانی (رشته اجرایی و دولتی ) با استاد علی خجسته می رسانم استاد فرمودند کلیه دانشجویان این درس جهت تعیین تکلیف نمره میان ترم روز پنج شنبه مورخ 23 اردیبهشت ساعت 12 در کلاس حضور داشته باشند.


موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۸ ارديبهشت ۹۵ ، ۱۵:۵۸
علی سعیدی راد

موارد ذیل به استحضار دانشجویان قبولی فراگیر 95 شیوه الکترونیکی می رسد:

1- مطابق اطلاعات دفترچه ثبت نام کنکور (صفحه 58)، پذیرش دانشجویان در این شیوه، آموزش محور (بدون پایان نامه) می باشد.

2- تبدیل وضعیت دانشجویان الکترونیکی به پژوهش محور (با پایان نامه) امکان پذیر است. حداکثر تـا 30٪ ظرفیت پذیرش می تواند به شیوه پژوهش محور (با پایان نامه) تبدیل شود به شرط آنکه معدل ترمهای اول و دوم دانشجو حداقل 15 باشد.

لذا دانشجویان قبولی 95 الکترونیکی در مورد انتخاب پایان نامه می توانند در انتهای ترم دوم تصمیم گیری نمایند و البته در ترم 1 و 2 برای کسب معدل بالا تلاش نمایند.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۸ ارديبهشت ۹۵ ، ۱۵:۵۸
علی سعیدی راد

جهت اطلاع دانشجویان قبولی کنکور فراگیر 95 در مورد نمرات ترم دانشپذیری یا همان کنکور فراگیر موارد زیر به اطلاع می رسد:

1- دروسی که نمرات 12 و بالاتر است، جزء دروس پاس شده مقطع ارشد ثبت شده و در معدل کل دانشجو محاسبه می شود. البته نمره زبان تخصصی یا سایر دروس جبرانی در معدل کل محاسبه نمی شود.

2- دروس با نمرات کمتر از 12 مردود بوده و در معدل کل محاسبه نمی شود و دانشجو باید در ترمهای  مجاز تحصیلی این درسها را مجدد اخذ و با نمره حداقل 12 پاس کند.

3- مشروطی ترم دانشپذیری در تعداد مشروطی کل دانشجو محاسبه نمی شود.

4- ترم داشپذیری در تعداد سنوات مجاز دانشجو محاسبه نمی شود.

5- شهریه ثابت و متغیر ترم دانشپذیری برای دانشجویان قبولی در ترم اول محاسبه و  به حساب بدهکاری آنها منظور خواهد شد. چه دروس پاس شده باشد و چه دروس پاس نشده باشد. البته شهریه متغیر نیم بهاست چون دروس خودخوان بوده است. اما شهریه ثابت از سال 94 بصورت کامل محاسبه می شود.


موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۸ ارديبهشت ۹۵ ، ۱۵:۵۷
علی سعیدی راد

ضمن تبریک مجدد به همه دانشجویان قبولی کنکور فراگیر 95 همه رشته های مدیریت در همه مراکز پیام نور، نظر به سوالات زیاد دانشجویان عزیز در مورد 2 سوال مهم زیر (که دو انتخاب سرنوشت ساز است):

1- دانشگاه پیام نور یـا دانشگاه آزاد، کدام بهتر است؟

2- مقطع ارشد رشته همنام با مقطع کارشناسی یا غیر همنام؟

دانلود پاسخ گروه آموزشی گزینه ارشد به سوالات فوق

دانشجویان جدید هرگونه ابهام یا سوال در مورد اصطلاحات بیان شده را در نظرات این پست سوال فرمایید.

لطفاً دانشجویان قدیمی نظر خود را در مورد پاسخ به این دو سوال در نظرات این پست مرقوم فرمایند.


موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۸ ارديبهشت ۹۵ ، ۱۵:۵۷
علی سعیدی راد

دانشجویان عزیز استحضار دارند که ثبت نام اینترنتی دانشجویان قبولی کنکور فراگیر 95 از امروز مورخ 95/2/18 لغایت 95/2/21 در سامانه گلستان پیام نور انجام خواهد شد. اطلاعات تکمیلی در مورد نحوه ورود به سامانه در اخبار صفحه اول گلستان نوشته شده است.

لینک به سامانه گلستان پیام نور


موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۸ ارديبهشت ۹۵ ، ۱۵:۵۶
علی سعیدی راد

27 رجب؛ عید سعید مبعث بر شما مبارک

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۵ ارديبهشت ۹۵ ، ۱۸:۵۳
علی سعیدی راد

امسال دانشگاه پیام نور مرکز گرمسار برای اولین بار در رشته کارشناسی ارشد روانشناسی دانشجو پذیرش کرده است. لذا در این وبلاگ سعی خواهیم کرد در حد توان در خدمت این دوستان جدید باشیم.

دانشجویان کارشناسی ارشد روانشناسی جهت عضویت در گروه تلگرام یک پیام به شماره بنده ارسال فرمایند.

2070138   0912

دانلود چارت درسی و لیست منابع رشته روانشناسی


موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۳ ارديبهشت ۹۵ ، ۱۶:۲۵
علی سعیدی راد

روز معلم بر معلمان و استادان ایران زمین و بر دانشجویانی که خود در کسوت معلمی اند  مبارک باد

یـاد آن تخته و گچ، یـاد آن درس و کلاس

یاد آن روزهای کودکی، فارغ از مشکلات این روزگار

یــاد آن روزها بــه خیـر

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۲ ارديبهشت ۹۵ ، ۰۷:۴۷
علی سعیدی راد

به اطلاع دانشجویان عزیز می رسانم برای اولین بار جزوه حسابداری مدیریت (رشته اجرایی) گزینه ارشد (مجموعه پاسخنامه تشریحی آزمونهای گذشته) با همکاری انتشارات سخنوران به صورت کتاب چاپ شد.

 جهت تهیه این کتاب با ما تماس بگیرید:

 2070138   0912

 2070138   0902

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۱ ارديبهشت ۹۵ ، ۰۸:۴۱
علی سعیدی راد

ثبت نام دانشجویان قبولی کنکور فراگیر 95 همه رشته های ارشد مدیریت (اجرایی، بازرگانی، دولتی، MBA و ...) از تاریخ 18 لغایت 21 اردیبهشت ماه سال جاری در سامانه گلستان به آدرس http://reg.pnu.ac.ir به صورت غیرحضوری انجام خواهد شد. متن کامل خبر را از سایت سازمان مرکزی مطالعه فرمایید.

لینک به اطلاعیه سازمان مرکزی پیام نور در مورد ثبت نام قبولی های کنکور فراگیر 95

 

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۰ ارديبهشت ۹۵ ، ۱۲:۳۷
علی سعیدی راد

به همه دانشجویان قبولی کنکور فراگیر سال 95 رشته های مدیریت (اجرایی، بازرگانی، دولتی، حسابداری و MBA) مراکز مختلف پیام نور در سراسر ایران زمین تبریک عرض می کنیم و امیدواریم بتوانیم همچون سنوات گذشته، در دریای مشکلات پیام نور، پشتیبان خوبی برای دانشجویان جدید باشیم.

منتظر پستهای بعدی ما باشید.

 

کانال تلگرام ما: 

https://telegram.me/GozineArshad

و جهت عضویت در گروه تلگرام ما یک تلگرام به اکانت بنده بزنید:

GozineArshad1@

2070138   0912


موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۸ ارديبهشت ۹۵ ، ۱۶:۳۳
علی سعیدی راد

امروز نتایج کنکور فراگیر 1395 دانشگاه پیام نور در سایت سازمان سنجش اعلام شد. به همه دانشجویان قبولی 95 رشته های کارشناسی ارشد مدیریت (اجرایی، بازرگانی، دولتی، حسابداری و MBA)‌ دانشگاه پیام نور همه مراکز پیام نور در سراسر ایران زمین تبریک عرض می کنم و به اطلاع این عزیزان می رسانیم در گروه تلگرام گزینه ارشد آماده پاسخگویی به همه این عزیزان هستیم.

جهت جلوگیری از ورود و خروج افراد متفرقه به گروه، از قرار دادن لینک گروه در سایت معذوریم و دانشجویان قبولی 95 می توانند برای عضویت در گروه تلگرام یک پیام در تلگرام به بنده ارسال فرمایند:

2070138   0912

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۸ ارديبهشت ۹۵ ، ۱۶:۳۲
علی سعیدی راد