گزینه ارشد

ناشر و مشاور کارشناسی ارشد مدیریت (کسب و کار، اجرایی، بازرگانی، دولتی، ورزشی، MBA و ...)

گزینه ارشد

ناشر و مشاور کارشناسی ارشد مدیریت (کسب و کار، اجرایی، بازرگانی، دولتی، ورزشی، MBA و ...)

گزینه ارشد

این وبلاگ موسسه انتشارات گزینه ارشد و با مدیریت فارغ التحصیلان پیام نور جهت ارتباط با دانشجویان کارشناسی ارشد پیام نور سراسر ایران زمین می باشد.
شماره های تماس ما:
2070138 0912
2070138 0901
2070138 0902

استفاده از مطالب این وبلاگ با ذکر منبع و درج لینک بلامانع است.

بایگانی
نویسندگان

۳۶ مطلب در شهریور ۱۳۹۴ ثبت شده است

دانشجویان عزیز استحضار داشته باشند در گزارش 101 گلستان ممکن است هنوز برخی دروس بدون برنامه کلاسی باشند و نام استاد هم "اساتید گروه آموزشی" قید شده است. این بدان معنی است که هنوز برای درس مذکور برنامه ریزی نشده است و در روزهای آینده برنامه ریزی و گزارش 101 گلستان به روز رسانی خواهد شد.

البته ناگفته نماند که در سالهای قبل در برخی موارد تا اواسط و حتی اواخر ترم این برنامه ریزی به طول انجامیده است. لذا همانگونه که قبلاً هم گفتیم دانشگاه پیام نور یعنی امتحان . و لذا دانشجویان عزیز بدون توجه به برنامه ریزی دانشگاه از هم اکنون برای امتحان پایان ترم خود برنامه ریزی لازم را انجام دهند.


۳ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۳۱ شهریور ۹۴ ، ۱۲:۵۳
علی سعیدی راد

دانشجویانی که دروس الکترونیکی انتخاب کرده اند استحضار داشته باشند در انتهای گزارش 101 گلستان (گزارش ثبت نام)، نام کاربری و گذر واژه جهت ورود به سامانه کلاسهای مجازی قید شده است.

همچنین در صفحه اول سامانه کلاسهای مجازی، راهنمای ورود و استفاده از کلاسهای مجازی بیان شده است.

لینک به سامانه کلاسهای الکترونیکی (مجازی) دانشگاه پیام نور


راهنمای استفاده از سامانه کلاسهای الکترونیکی (مجازی) دانشگاه پیام نور



۶ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۳۰ شهریور ۹۴ ، ۱۸:۵۳
علی سعیدی راد

دانشجویان عزیز قدیم و جدید همه رشته های کارشناسی ارشد توجه داشته باشند که دروس بدون منبع پیام نور که در لیست منابع درسی با قید بدون منبع مشخص شده است، تماماً به استاد بستگی دارد. از جمله درس سمینار و ...

لذا توصیه موکد ما به دانشجویانی که این دروس را اخذ کرده اند آن است که حتماً در جلسه اول کلاس مذکور شرکت نمایند تا به نحوه نمره دهی و کار استاد توجیه شوند (چه کلاس عادی و چه کلاس مجازی). در غیر اینصورت در پایان ترم مشکلات زیادی در انتظارشان خواهد بود. از ما گفتن و از شما ...


۵ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۹ شهریور ۹۴ ، ۱۸:۴۶
علی سعیدی راد

در اخبار امروز صفحه اول گلستان آمده است: پذیرش غیر حضوری و انتخاب واحد کلیه مقاطع تا تاریخ 94/7/09 در سیستم گلستان فعال گردید.

سال گذشته انتخاب واحد دانشجویان جدید تا اواسط ترم ادامه داشت. ظاهراً امسال هم مشابه پارسال است!! دانشجویان عزیز این تمدیدها تا اواسط ترم شما را از شروع درس خواندن غافل نکند!!

هر کجا سخن از تمدید است، نام دانشگاه پیام نور می درخشد!!



موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۹ شهریور ۹۴ ، ۱۵:۱۶
علی سعیدی راد

در مورد درس حفظ جزء 30 قرآن موارد زیر به استحضار دانشجویان عزیز می رسد:

1- این درس اختیاری و بدون شهریه و بدون محاسبه در تعداد واحد ترم و تعداد واحد  کل دانشجو می باشد.

2- در صورت مردودی در این درس هیچگونه تأثیری در معدل دانشجو ندارد.

3- در صورت اخذ نمره قبولی، این درس تأثیر 100٪ مثبت در معدل کل دانشجو دارد. بدین معنا که نمره دانشجو به جمع نمرات دانشجو اضافه شده ولی در معدل گیری در مخرج کسر معدل محاسبه نخواهد شد و لذا تأثیر مثبت آن در معدل فوق العاده زیاد است. برای مثال کسب نمره 20 در این درس، معدل کل دانشجو را حدود 0.57 بالا خواهد برد.

بنابراین دانشجویانی که مشکل معدل دارند (معدل کمتر از 14) یا دانشجویانی که می خواهند معدل خود را ارتقا دهند،‌ با این درس به راحتی می توانند معدل کل خود را جبران نمایند.


۱ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۹ شهریور ۹۴ ، ۰۷:۵۷
علی سعیدی راد

دانشجویان عزیز استحضار داشته باشند کتاب منبع زبان تخصصی (رشته اجرایی، بازرگانی و MBA) تألیف آقایان دکتر میرزا حسن حسینی و دکتر شهرام جنابی در بازار کتاب چندین نسخه مختلف به شرح زیر دارد که متن لاتین همه یکسان است:

1- فایل PDF کتاب که اولین بار سال 91 توسط دانشگاه پیام نور تهیه شده بود و در اختیار دانشجویان قرار گرفت. این فایل در سایتهای مختلف موجود است.

2- کتاب چاپ انتشارات دانشگاه پیام نور بدون ترجمه فارسی چاپ 1393

3- کتاب چاپ انتشارات خردمندان که متن لاتین به صورت پاراگراف بندی شده ترجمه فارسی دارد.

4- و حتی جدیداً هم چند انتشارات دیگر مشابه انتشارات خردمندان کتاب چاپ کرده اند که در واقع کتاب کمک آموزشی است.

لذا دانشجویان عزیز توجه داشته باشند که مطابق چارت رسمی دانشگاه، منبع درس مذکور همان کتاب چاپ دانشگاه پیام نور است.

 


۱ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۹ شهریور ۹۴ ، ۰۷:۵۱
علی سعیدی راد

نظر به قطع سرویس بلاگفا در هفته گذشته و از دسترس خارج شدن آرشیو شهریور مـاه بلاگفـا (وبلاگ محقر ما، وبلاگ دانشجویان گرمسار)، و به جهت اهمیت موضوعات نوشته شده در شهریور ماه، تمام پستهای مورد نیاز دانشجویان جدید از آرشیو شهریور ماه وبلاگ قدیم، مجدد در وبلاگ جدید بارگذاری شد.

لذا خواهشمند است دانشجویان عزیز ورودی 94 (کنکور فراگیر و کنکور سراسری) ابتدا قبول زحمت فرموده و مطالب نوشته شده را مطالعه و در صورت نیاز، از تماس تلفنی با من و همکاران استفاده نمایند.


موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۸ شهریور ۹۴ ، ۱۹:۲۵
علی سعیدی راد

دانشجویان عزیز ورودی 94 (کنکور فراگیر و کنکور سراسری) که انتخاب واحد خود را انجام داده اند از ما نشنیده بگیرید که برای پرداخت شهریه متغیر ترم هیچ عجله ای لازم نیست و تا زمان انتخاب حوزه آزمون (اواسط آذر ماه) فرصت دارید که بدهکاری خود را پرداخت نمایید (که قدما گفته اند: از بدن خرس یک مو کندن هم غنیمت است).



موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۸ شهریور ۹۴ ، ۱۹:۰۹
علی سعیدی راد

به اطلاع دانشجویان قدیم و جدید می رسانم امسال بر خلاف رویه سالهای قبل درس زبان تخصصی رشته اجرایی علاوه بر ارائه عادی، به شیوه الکترونیکی هم ارائه شده است. همه دانشجویان عادی یا الکترونیکی می تواند این درس را به شیوه الکترونیکی اخذ نمایند.



موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۸ شهریور ۹۴ ، ۱۹:۰۸
علی سعیدی راد

در ادامه پست قبلی در مورد کاربرد آیتم چندمین روز امتحانات (عدد آندرلاین در تاریخ امتحانات) به استحضار دانشجویان جدید می رسانم برنامه امتحانات پایان ترم دانشگاه پیام نور در سامانه گلستان هر ترم عیناً و دقیقاً با همان ترتیب و توالی تکرار می شود. به عبارت دیگر توالی آزمونهای پایان ترم دقیقاً در ترم بعد هم تکرار خواهد شد و فقط روزهای هفته و تاریخ آن تغییر خواهد کرد. یعنی برنامه امتحانی در بــازه امتحانات کپی پیست (Copy-Paste) می شود و آیتم و چندمین روز امتحان عیناً تکرار می شود.

اهمیت این موضوع از آن جهت است که دانشجوی پیام نور علاوه بر برنامه ریزی برای این ترم خود، نیم نگاهی هم به ترم آینده خود داشته باشد. البته در سالهای گذشته در برخی موارد هم توالی تغییرات جزئی داشته که به علت تغییر در منابع بوده است.

چو نی ناله دارم ز دست گلستان

امان از گلستان، فغان از گلستان



موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۸ شهریور ۹۴ ، ۱۹:۰۵
علی سعیدی راد

به اطلاع دانشجویان ورودی جدید می رسانیم تاریخ امتحانات پایان ترم (دی ماه 94) در صفحه انتخاب واحد سامانه گلستان اعلام شده است. به این صورت که در جدول پایین صفحه با نگه داشتن موس بر روی نام هر درس، تاریخ  و ساعت برگزاری کلاسها و تاریخ و ساعت آزمون پایان ترم آن درس نمایش داده می شود.

اما نکته مهم:

توجه داشته باشید که نحوه ثبت تاریخ آزمونها در سامانه گلستان به شکل خاصی نوشته شده است که اگر توجیه نباشید دچار مشکل خواهید شد. در جدول انتخاب واحد، تاریخ هر آزمون به صورت زیر نوشته شده است:

برای مثال درس تحقیقات بازاریابی ، تاریخ امتحان:  1_1394/10/01   ساعت: --:--  عدد 1 (آندرلاین یک) به معنی اینکه این آزمون اولین روز امتحانات و در تاریخ 1394/10/01  و ساعت ....  میباشد.


یا تاریخ آزمون اقتصاد مدیریت
7_1394/10/09  ساعت: --:--  یعنی این آزمون هفتمین روز امتحانات و مورخ  1394/10/09  میباشد.

یا تاریخ آزمون روش تحقیق در مدیریت (جبرانی) 20_1394/10/24  ساعت: --:--  یعنی این آزمون بیستمین روز امتحانات و مورخ  1394/10/24 میباشد.

این تاریخها، قطعی و بدون تغییر است.
این نحوه ثبت تاریخ در سیستم گلستان دانشجویان عزیز را به اشتباه نیندازد و گمان نکنند که تاریخ آزمون دو روز می باشد. کاربرد آیتم چندمین روز (آندرلاین) را در پست بعدی خواهیم گفت.

دارم از زلف گلستان گله چندان که مپرس!!



۲ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۸ شهریور ۹۴ ، ۱۹:۰۴
علی سعیدی راد

جهت اطلاع دانشجویان جدید و در ادامه پست قبل دروس سخت رشته های مدیریت به شرح زیر می باشد:

مدیریت اجرایی: اقتصاد مدیریت، حسابداری مدیریت، آمار و کاربرد آن در مدیریت (جبرانی)

مدیریت بازرگانی: اقتصاد مدیریت، حسابداری مدیریت، تحلیل آماری، تحقیق در عملیات پیشرفته، تحقیق در عملیات 1 (جبرانی)

مدیریت دولتی: تحلیل آماری، تحقیق در عملیات پیشرفته، آمار و کاربرد آن در مدیریت (جبرانی)

مدیریت MBA (ورودی 93 به قبل): تصمیم گیری کمی برای مدیران، حسابداری و مدیریت مالی، آمار و کاربرد آن در مدیریت (جبرانی)

مدیریت MBA (ورودی 94 به بعد): حسابداری برای مدیران، مدیریت مالی ، اصول اقتصاد ، آمار و کاربرد آن در مدیریت (جبرانی)

مدیریت ورزشی: تحلیل آماری و ؟ ؟ ؟‌ (اطلاع دقیقی ندارم)

 

چند نکته:

1- سختی دروس مذکور به دلیل این است که اولاً ماهیت این دروس محاسباتی و مفهومی بوده و در ثانی در سیستم آموزشی دانشگاه پیام نور دانشجو از نظر کلاس، تدریس و استاد در مضیقه است. لذا این پاس کردن این دروس در سیستم آموزشی پیام نور سخت می شود.

2- بخشی از سختی دروس به رشته مقطع کارشناسی دانشجو نیز بستگی دارد. برای مثال درس اقتصاد مدیریت برای دانشجوی فارغ التحصیل کارشناسی رشته اقتصاد بسیار ساده خواهد بود.

3- ممکن است برخی دانشجویان با دروس محاسباتی مشکل نداشته باشند و برعکس دروس حفظی برایشان سخت باشد. اکثر دروس کارشناسی ارشد پیام نور دارای کتاب منبع حجیم است.



۱ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۸ شهریور ۹۴ ، ۱۹:۰۳
علی سعیدی راد

به دانشجویان ورودی 94 رشته های مدیریت (اجرایی، بازرگانی، دولتی، MBA و ...) توصیه می کنیم برای انتخاب واحد ترم اول بدون توجه به چارت درسی دانشگاه (البته از دروس ترم 1 و 2)، سه اصل مهم انتخاب واحد  به شرح زیر را رعایت کنند:

1- دروس جبرانی خود را مشخص و در ترمهای 1 تـا 3 سرشکن کنید (یعنی اگر درس جبرانی دارید هر ترم یک درس جبرانی بگیرید).

2- دروس سخت رشته خود را شناخته و در ترمهای مختلف سرشکن کنید. گرفتن دروس سخت در یک ترم یا تأخیر انداختن دروس سخت، مشکلات زیادی برای دانشجو خواهد داشت (دروس سخت رشته های مختلف را معرفی خواهیم کرد).

3- اصل مهم سوم اینکه فاصله امتحانات پایان ترم شما حداکثر ممکن باشد. به عبارت دیگر امتحانات شما در بازه یک ماهه امتحانات پایان ترم پخش باشد و با فاصله زیاد. چون پیام نور یعنی امتحان.

 

سه اصل فوق حاصل تجربیات چندین ساله من و دوستان است. به خصوص که در رشته های مدیریت هیچگونه درس پیش نیاز و پس نیاز هم وجود ندارد (به جز درس سمینار و پایان نامه در ترم آخر).

دانشجویان عزیز توجه فرمایید به غیر از موارد فوق سایر آیتمها برای انتخاب واحد در پیام نور بی اهمیت است. مثل: برنامه کلاسی، استاد درس، تستی تشریحی بودن آزمون و ...

به دانشجویان قبولی کنکور فراگیر هم توصیه می کنیم بدون توجه به دروس افتاده ترم دانشپذیری می توانند سه اصل فوق را رعایت کنند.

نکته آخر اینکه دانشجویان قبولی جدید برای ترم اول فقط از دروس ترم  1 و 2 برداشته و دروس ترم 3 یا دروس گرایشی را انتخاب نکنند.



موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۸ شهریور ۹۴ ، ۱۹:۰۲
علی سعیدی راد

دانشجویان عزیز قدیم و جدید توجه داشته باشند مطابق اعلام سازمان مرکزی، لیست منابع درسی سال تحصیلی جدید تغییرات عمده ای داشته است. از جمله:

رشته مدیریت اجرایی: دروس تحلیل رفتار و منابع انسانی، تحقیقات بازاریابی، مدیریت تحول

رشته مدیریت بازرگانی: دروس مدیریت منابع انسانی، بررسی رفتار مصرف کننده

رشته مدیریت دولتی: دروس رفتار سازمانی، روش تحقیق (آموزش محور)

رشته مدیریت MBA : نه تنها منبع تعدادی دروس تغییر کرده است، بلکه به علت اضافه شدن گرایش، تغییرات اساسی در چارت درسی هم وجود دارد.

لذا دانشجویان قدیم و جدید حتماً از آخرین چارت درسی و لیست منابع (شهریور 94) استفاده نمایند. جدیدترین چارت درسی و وضعیت منابع درسی همه رشته های مدیریت در منوهای اصلی این وبلاگ به آدرس زیر موجود است:

منوی اصلی ----> منابع درسی ----> دانلود چارت درسی



موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۸ شهریور ۹۴ ، ۱۹:۰۰
علی سعیدی راد

جهت اطلاع دانشجویان جدید در مورد ترم تابستان دانشگاه پیام نور موارد زیر به اطلاع می رسد:

1- حداکثر تعداد واحد قابل اخذ در ترم تابستان، 8 واحد است.

2- شهریه ثابت و متغیر ترم تابستان نیم بهاست.

3- دروس ارائه شده در ترم تابستان فقط شامل دروس جبرانی و دروس دانشپذیری می باشد (البته دروس جبرانی در همه مراکز و دروس دانشپذیری در برخی مراکز ارائه می شود).

4- دروس ارائه شده در ترم تابستان به شیوه خودخوان است، یعنی نمره میان ترم ندارد (قانون ده هفتم اعمال می شود).

5- ترم تابستان انتخاب حوزه آزمون ندارد (یعنی دانشجو باید در جلسه آزمون دانشگاه مبداء خود شرکت کند و این برای دانشجویان راه دور بسیار مشکل خواهد بود).



موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۸ شهریور ۹۴ ، ۱۸:۵۶
علی سعیدی راد

جهت اطلاع دانشجویان جدید در مورد دروس جبرانی و تطبیق واحد موارد زیر به عرض می رسد:

1- دروس جبرانی برای دانشجویانی است که رشته کارشناسی آنها غیر مرتبط با رشته قبولی مقطع کارشناسی ارشد می باشد.

2- دروس جبرانی هر رشته در انتهای چارت درسی اعلام شده همراه با توضیحات لازم موجود است و حداکثر برای هر رشته 12 واحد می باشد.

3- هر درس جبرانی که دانشجو در مقطع کارشناسی با همان تعداد واحد گذرانده است قابل تطبیق می باشد. برای مثال در رشته مدیریت اجرایی یا مدیریت دولتی اگر دانشجو در مقطع کارشناسی درس آمار 2 واحدی گذرانده، قابل تطبیق نیست و برای تطبیق واحد باید آمار 3 واحدی گذرانده باشد.

4- دروس اصلی  و درس زبان تخصصی مقطع کارشناسی ارشد قابل تطبیق دادن نمی باشند.

5- تطبیق واحد دروس جبرانی براساس ریز نمرات مقطع کارشناسی دانشجو می باشد.

 

 نکات مهم:

1- بهترین روش گذراندن دروس جبرانی، سرشکن کردن دروس جبرانی در ترمهای یک تـا سه می باشد و گرفتن یکجای دروس جبرانی در ترم اول یا تعویق انداختن دروس جبرانی برای ترمهای آخر بدترین تصمیم است. متاسفانه در برخی مراکز به دانشجویان توصیه می کنند که همه دروس جبرانی را در ترم اول بردارند که کاملاً به ضرر دانشجوست (به هزار دلیل نوشته و نانوشته!!).

2- دروس جبرانی در ترم تابستان هم ارائه می شود که البته ترم تابستان مشکلات خاص خود را دارد و در این مورد در پست بعدی مفصل توضیح داده خواهد شد.



موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۸ شهریور ۹۴ ، ۱۸:۵۵
علی سعیدی راد

دانشجویان عزیز در صورت نیاز به مشاوره در خصوص پایان نامه، سمینار و مقالات علمی پژوهشی با دوستان ما در گروه پژوهشی سی وی یار (متشکل از 4 فارغ التحصیل دکتری مدیریت) تماس بگیرید:

 7708025   0938

 7708026   0938

لینک به وبسایت گروه پژوهشی سی وی یار (تنها مرکز تخصصصی ارائه دهنده خدمات پژوهشی و تقویت رزومه (ویژه دانشجویان مدیریت پیام نور)


موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۸ شهریور ۹۴ ، ۱۸:۴۸
علی سعیدی راد

در مورد سیستم آموزشی دانشگاه پیام نور موارد زیر به اطلاع دانشجویان جدید می رسد:

1- نمره نهایی دانشجو در هر درس نظری شامل 6 نمره میان ترم و 14 نمره پایان ترم است که مجموع آن 20 نمره می شود.

2- شش نمره میان ترم به طور کامل در اختیار استاد است و اساتید برای نمره میان ترم موارد مختلف همچون آزمون، کار تحقیقی، ترجمه، حضور و غیاب و ... در نظر می گیرند.

3- چهارده نمره پایان ترم یک آزمون هماهنگ کشوری است که استاد هیچ دخل و تصرفی در آن ندارد. مخصوصاً اگر آزمون تستی باشد، پاسخنامه هم توسط ماشین تصحیح می شود.

4- چنانچه دانشجویی نمره میان نداشته باشد یا نمره میان ترم او کمتر از 3.6 باشد قانون ده هفتم اعمال خواهد شد. یعنی نمره پایان ترم ضرب در 10 ، تقسیم بر 7.

به عبارت دیگر نمره نهایی دانشجو یــا مجموع نمرات میان ترم و پایان ترم است یــا قانون ده هفتم (هر کدام بیشتر باشد).

لذا با این قانون ده هفتم سیستم آموزشی دانشگاه پیام نور یک سیستم دانشجو محور یــا آزمون محور می شود که در واقع استاد و کلاس دور زده می شود.

5- نمره نهایی در درسی که واحد عملی دارد عبارتست از میانگین 20 نمره عملی و 20 نمره نظری. 20 نمره عملی در اختیار استاد و 20 نمره نظری شامل 6 نمره میان ترم (در اختیار استاد) و 14 نمره پایان ترم (آزمون کشوری) است و قانون ده هفتم در نمره نظری صادق است. اما نمره عملی شامل این قانون نمی شود.



موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۸ شهریور ۹۴ ، ۱۸:۴۵
علی سعیدی راد

جهت اطلاع دانشجویان جدید، بخشی از ضوابط آموزشی مقطع کارشناسی ارشد به شرح زیر می باشد:

1- سقف سنوات مجاز تحصیل در مقطع کارشناسی ارشد برای دانشجویانی که از معافیت تحصیلی استفاده می کنند، حداکثر 6 نیمسال و برای سایر دانشجویان حداکثر 10 نیمسال است.

2- نمره قبولی همه دروس در مقطع کارشناسی ارشد (اعم از دروس اصلی، جبرانی و ...) 12 می باشد. البته نمره 11.50 درسامانه گلستان به 12 گرد می شود.

3- معدل کمتر از 14 در هر نیمسال باعث مشروطی دانشجو در آن نیمسال خواهد بود و برای فارغ التحصیلی باید معدل کل دانشجو حداقل 14 باشد. در صورتیکه که پس از گذراندن همه دروس معدل دانشجو به 14 نرسد، دانشجو مشمول شارژ معدل خواهد بود. یعنی باید دروسی که با نمرات 12 و 13 پاس کرده مجدداً اخذ و با نمره بالا پاس کند تا معدل به 14 برسد.

4- حداکثر سقف مجاز انتخاب واحد برای دانشجویان ورودی 93 به بعد، 12 واحد می باشد.

5- حداکثر سقف مجاز انتخاب واحد برای دانشجویان مشروطی، در ترم بعد 8 واحد می باشد.

6- ترم دانشپذیری در تعداد سنوات مجاز دانشجو محاسبه نمی شود.

7- کلیه دانشجویان باید دروس جبرانی خود را تا قبل از ترم آخر بگذرانند. اخذ درس سمینار (آموزش محور) یـا پایان نامه (پژوهش محور) بعد از گذراندن دروس جبرانی امکان پذیر است.

8- دانشجویان آموزش محور در ترم آخر همراه با درس سمینار و روش تحقیق (آموزش محور) می توانند حداکثر تا سقف 12 واحد درس اخذ کنند. اما دانشجویان پژوهش محور در ترم آخر همراه با پایان نامه فقط یک درس اصلی می توانند بردارند.

9- ضوابط آموزشی فوق برای دانشجویان دوره عادی و الکترونیکی یکسان است.



موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۸ شهریور ۹۴ ، ۱۸:۴۲
علی سعیدی راد

دوستان شرح گلستانی ما گوش کنید

 قصه بی سر و سامانی ما گوش کنید

دانشجویان عزیز ورودی 94 (کنکور فراگیر و کنکور سراسری) توجه داشته باشند که مطابق تجربه دانشجویان سالهای قبل رعایت چارت درسی دانشگاه (ترم بندی رسمی اعلام شده) به هیچ وجه توصیه نمی شود. مخصوصاً که در رشته های مدیریت هیچگونه درس پیشنیاز در چارت وجود ندارد (به جز درس سمینار و پایان نامه که برای ترم آخر است).

بعلاوه همچون اشتباهات موجود در سایر قسمتهای سامانه گلستان، چارت درسی هم عاری از اشتباه نیست، مثلاً در رشته مدیریت MBA برای ترم اول 13 واحد پیش بینی شده در حالیکه سقف انتخاب واحد 12 واحد می باشد (تو خود حدیث مفصل بخوان از این مجمل!).

لذا برای انتخاب واحد و ترم بندی دانشجویان جدید توصیه ها و تجربیات مفصلی خواهیم نوشت.

 


موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۸ شهریور ۹۴ ، ۱۸:۳۷
علی سعیدی راد