گزینه ارشد

ناشر و مشاور کارشناسی ارشد مدیریت (کسب و کار، اجرایی، بازرگانی، دولتی، ورزشی، MBA و ...)

گزینه ارشد

ناشر و مشاور کارشناسی ارشد مدیریت (کسب و کار، اجرایی، بازرگانی، دولتی، ورزشی، MBA و ...)

گزینه ارشد

این وبلاگ موسسه انتشارات گزینه ارشد و با مدیریت فارغ التحصیلان پیام نور جهت ارتباط با دانشجویان کارشناسی ارشد پیام نور سراسر ایران زمین می باشد.
شماره های تماس ما:
2070138 0912
2070138 0901
2070138 0902

استفاده از مطالب این وبلاگ با ذکر منبع و درج لینک بلامانع است.

بایگانی
نویسندگان

۵ مطلب در آبان ۱۳۹۶ ثبت شده است

ثبت‌نام قبولی های تکمیل ظرفیت کارشناسی ارشد دانشگاه پیام نور از روز سه‌ شنبه مورخ ۹۶/۸/۱۶ تا ۹۶/۸/۲۱ در سامانه‌ گلستان پیام نور برای  نیمسال اول 97-96  به صورت غیرحضوری (اینترنتی) انجام می‌گردد. آدرس سامانه گلستان:

http://reg.pnu.ac.ir 

ضمناً دانشجویان پس از ثبت نام اینترنتی در سامانه گلستان، لازم است مطابق برنامه اعلام شده در گزارش ثبت نام خود، جهت ثبت نام حضوری به دانشگاه محل قبولی خود مراجعه و ثبت نام حضوری انجام دهند.

در گروه تلگرام باشگاه دانشجویان 96 پاسخگوی سوالات و ابهامات دانشجویان جدید هستیم. جهت عضویت به ما تلگرام بزنید:

09122070138


موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۵ آبان ۹۶ ، ۱۴:۳۵
علی سعیدی راد

دانشجویان عزیز (اعم از متقاضیان کنکور فراگیر و یا قبولی های جدید) در مورد کد رشته محلهای الکترونیکی (مجازی) دفترچه موارد زیر به استحضار می رسد:

1- در مدرک فارغ التحصیلی دانشجویان قبولی کدهای الکترونیکی عنوان "الکترونیکی" قید می شود. قطعاً ارزش مدرک الکترونیکی (مجازی) هر دانشگاه از مدرک عادی آن دانشگاه کمتر است.

2- برنامه آموزشی رشته های الکترونیکی (چارت درسی، لیست منابع درسی، شهریه ثابت و متغیر، آزمونهای پایان ترم و ...) کاملاً با رشته های عادی پیام نور یکسان است.

3- تنها اختلاف رشته های الکترونیکی در نحوه برگزاری کلاسها برای دروس نظری می باشد که بصورت آنلاین در سامانه کلاسهای مجازی برگزار می شود. نمره کلاسی هم مشابه کلاسهای عادی وجود دارد و در اختیار استاد است.

4- کلاسهای دروس عملی فعلاً ارائه مجازی نداشته و همه دانشجویان مجازی و عادی بطور مشترک در کلاسهای حضوری شرکت می کنند.

5- امتحانات پایان ترم رشته های الکترونیکی با رشته های عادی مشترک و بصورت حضوری برگزار می شود. و البته مشابه دانشجویان عادی، انتخاب حوزه آزمون نیز برای دانشجویان مجازی وجود دارد.

6- کد رشته محلهای الکترونیکی شیوه آموزش محور هستند. یعنی بدون پایان نامه. اما دانشجو می تواند در ترم سوم درخواست تغییر شیوه به پژوهش محور بدهد (با شرط معدل).

 

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۳ آبان ۹۶ ، ۱۶:۴۰
علی سعیدی راد

دانشجویان قبولی تکمیل ظرفیت (چه آنها که در اعلام نتایج قبلی در کد رشته دیگری دانشجو بودند و چه آنها که تازه دانشجو شده اند) توصیه های مهم زیر را از ما بپذیرید:

1- قبولی تکمیل ظرفیت برای پذیرش ترم پاییز (ترم جاری) است و ترم پاییز به سرعت در حال گذر است و به نیمه های ترم رسیده ایم و متاسفانه با این اوضاع نابسامان دانشگاه، قبولی های تکمیل ظرفیت، ترم اول خوبی نخواهد داشت.

آخر پاییز جوجه ای برای شمردن باقی نخواهد ماند!!

2- مطابق روال سال قبل، ثبت نام و انتخاب واحد شما ممکن است تا اواخر آبان به طول انجامد،‌ لذا توصیه ما این است برنامه ریزی لازم جهت انتخاب دروس ترم یک خود و حتی شرکت در کلاسها را از همین امروز انجام دهید. هر چند هنوز ثبت نام انجام نداده اید!!!

3- با این اوضاع نابسامان تکمیل ظرفیت توصیه موکد به شما؛‌ انتخاب واحد سبک برای ترم پاییز است. چون واقعاً ترم پاییز به نیمه رسیده است.

سال گذشته مسئولین محترم به دانشجویان تکمیل ظرفیت وعده کلاسهای جبرانی داده بودند ولی زهی خیال باطل!!


موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۳ آبان ۹۶ ، ۱۶:۰۵
علی سعیدی راد

نتایج تکمیل ظرفیت کنکور سراسری سال 96 دانشگاه پیام نور اعلام شد. به همه دانشجویان قبولی تکمیل ظرفیت رشته های مدیریت (کسب و کار، بازرگانی، دولتی، حسابداری و ... ) مراکز مختلف پیام نور در سراسر ایران زمین تبریک عرض می کنیم و امیدواریم بتوانیم همچون سنوات گذشته، در دریای مشکلات پیام نور، پشتیبان خوبی برای دانشجویان جدید باشیم.

کانال تلگرام ما: 

https://telegram.me/GozineArshad

 و جهت عضویت در گروه تلگرام ما یک تلگرام به اکانت بنده بزنید (همراه با معرفی):

 GozineArshad1@

 2070138   0912

۱ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۱ آبان ۹۶ ، ۰۸:۱۰
علی سعیدی راد

به استحضار دانشجویان عزیز می رسانیم مهلت ثبت نام کنکور فراگیر 96  تا روز چهارشنبه مورخ 96/08/10 تمدید شد.

جهت مشاوره کنکور در تلگرام در خدمت دانشجویان کنکوری هستیم. جهت عضویت در گروه مشاوره کنکور، به ما تلگرام بزنید:

09122070138

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۱ آبان ۹۶ ، ۰۹:۵۲
علی سعیدی راد