گزینه ارشد

ناشر و مشاور کارشناسی ارشد مدیریت (کسب و کار، اجرایی، بازرگانی، دولتی، ورزشی، MBA و ...)

گزینه ارشد

ناشر و مشاور کارشناسی ارشد مدیریت (کسب و کار، اجرایی، بازرگانی، دولتی، ورزشی، MBA و ...)

گزینه ارشد

این وبلاگ موسسه انتشارات گزینه ارشد و با مدیریت فارغ التحصیلان پیام نور جهت ارتباط با دانشجویان کارشناسی ارشد پیام نور سراسر ایران زمین می باشد.
شماره های تماس ما:
2070138 0912
2070138 0901
2070138 0902

استفاده از مطالب این وبلاگ با ذکر منبع و درج لینک بلامانع است.

بایگانی
نویسندگان

توصیه های مهم به قبولی های جدید - بخش اول

دوشنبه شهریور ۱۳ ۱۳۹۶، ۰۹:۱۵ ق.ظ

لطفاً دانشجویان قبولی کنکور 96 همه مراکز دانشگاه پیام نور در سراسر ایران زمین  توصیه های مهم زیر را از ما بپذیرند:

1- اولین مرحله ثبت نام، اینترنتی است. لذا از مراجعه حضوری به دانشگاه قبولی یا به سازمان مرکزی تا خودداری فرمایند. چون هیچ کس در دانشگاه پیام نور به شما پاسخگو نخواهد بود و در پاسخ به همه سوالات ریز و درشت شما فقط چند آدرس سایت به شما خواهند داد!!!
2- پیام نور یعنی آموزش از راه دور. ثبت نام ، انتخاب واحد و .... همه اینترنتی است و هیچ نیازی به حضور فیزیکی در دانشگاه نیست.

3- دانشجویانی که مقطع کارشناسی در دانشگاه های غیر از پیام نور بوده اند، حتماً در فرصت باقیمانده تابستان در مورد سیستم آموزشی دانشگاه پیام نور اطلاعات کسب کنند. این اطلاعات در فضای مجازی و در سایتها و کانالهای مختلف به راحتی قابل دسترس است. سیستم آموزشی دانشگاه پیام نور اختلافات اساسی با سایر دانشگاههای کشور دارد که عدم آگاهی از آن هزینه سنگینی برای دانشجویان جدید خواهد داشت.

4- مقطع کارشناسی ارشد کوتاه است (3 یا حداکثر 4 ترم). لذا از تجربه کردن و سعی و خطا بپرهیزید و از تجربیات دانشجویان قدیمی استفاده کنید. چون تجربه کردن در مقطع ارشد پیام نور هزینه سنگینی دارد.

5- دانشجویانی که در مراکز دور از شهر محل سکونت خود قبول شده اند هیچ نگران نباشند. همانگونه که گفتیم پیام نور یعنی آموزش از راه دور

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۶/۰۶/۱۳
علی سعیدی راد