گزینه ارشد

ناشر و مشاور کارشناسی ارشد مدیریت (کسب و کار، اجرایی، بازرگانی، دولتی، ورزشی، MBA و ...)

گزینه ارشد

ناشر و مشاور کارشناسی ارشد مدیریت (کسب و کار، اجرایی، بازرگانی، دولتی، ورزشی، MBA و ...)

گزینه ارشد

این وبلاگ موسسه انتشارات گزینه ارشد و با مدیریت فارغ التحصیلان پیام نور جهت ارتباط با دانشجویان کارشناسی ارشد پیام نور سراسر ایران زمین می باشد.
شماره های تماس ما:
2070138 0912
2070138 0901
2070138 0902

استفاده از مطالب این وبلاگ با ذکر منبع و درج لینک بلامانع است.

بایگانی
نویسندگان

در ادامه پستهای سریالی گذشته برای درس حسابداری مدیریت (رشته مدیریت بازرگانی) (که یکی از دروس سخت رشته بازگانی است) توصیه های شب امتحانی ما به شرح زیر است:

1- کتاب منبع این درس (کتاب دکتر شباهنگ)، نسبتاً حجیم است اما واقعاً از برخی فصول آن تاکنون یکبار هم سوال نیامده است. چون اصلاً مبحث حسابداری نیست. با مطالعه آزمونهای سنوات گذشته خواهید فهمید که تاکنون از کدام فصول سوال نیامده است.

2- متاسفانه به دلایلی (که در وبلاگ گفتنی نیست) در ترمهای گذشته در هر آزمون چند سوال خارج از منبع رشته بازرگانی بوده است و ما با تسلط به منابع هر دو رشته اجرایی و بازرگانی یافتیم که سوالات مذکور در کتاب منبع رشته اجرایی است (کتاب دو جلدی دکتر پارسائیان و جهانخانی).

3- به دلیل اینکه کتاب منبع هیچ گونه نمونه سوال تستی ندارد، مطالعه کتاب منبع به تنهایی کافی نخواهد بود. لذا مطالعه آزمونهای سنوات گذشته این درس بسیار بسیار مهم است. مجموعه پاسخنامه همه آزمونهای برگزار شده این درس از سال 90 تا آخرین آزمون ترم قبل (8 نوبت آزمون) توسط گروه آموزشی گزینه ارشد تهیه شده است.

برای تهیه این پاسخنامه های منحصر به فرد با ما تماس بگیرید:

2070138  0912

2070138  0902

و مثل همیشه به ما دلگرم باشید.


موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۴/۱۰/۱۴
علی سعیدی راد