گزینه ارشد

ناشر و مشاور کارشناسی ارشد مدیریت (کسب و کار، اجرایی، بازرگانی، دولتی، ورزشی، MBA و ...)

گزینه ارشد

ناشر و مشاور کارشناسی ارشد مدیریت (کسب و کار، اجرایی، بازرگانی، دولتی، ورزشی، MBA و ...)

گزینه ارشد

این وبلاگ موسسه انتشارات گزینه ارشد و با مدیریت فارغ التحصیلان پیام نور جهت ارتباط با دانشجویان کارشناسی ارشد پیام نور سراسر ایران زمین می باشد.
شماره های تماس ما:
2070138 0912
2070138 0901
2070138 0902

استفاده از مطالب این وبلاگ با ذکر منبع و درج لینک بلامانع است.

بایگانی
نویسندگان

به اطلاع دانشجویان عزیز می رسانم نمرات آزمون درس مدیریت رفتار سازمانی (رشته بازرگانی و MBA) که مورخ 94/10/3 برگزار شده در سامانه گلستان ثبت شده است اما فایل سوال بارگذاری شده در سامانه گلستان، با برگه سوال جلسه آزمون دانشجویان مطابقت ندارد (عده ای از دانشجویان برگه های جلسه آزمون را عکس گرفته اند!!!).

به همین دلیل بررسی کلید بارگذاری شده در سامانه گلستان امکان پذیر نیست. بعلاوه برای تعدادی از دانشجویان به طور غیر منتظره ای نمرات پایین ثبت شده است.

لذا دانشجویانی که این آزمون را داشته اند در درجه اول از مرکز آزمون پیگیر بارگذاری فایل سوال اصلی باشند تا صحت و سقم کلید گلستان بررسی شود. شماره های تماس مرکز آزمون جهت پیگیری فایل سوال:

23322643   021
23322645   021

لطفا دانشجویان عزیز سایر شماره های مرکز آزمون همراه با اسامی کارمندان مربوطه و نتایج پیگیری را در نظرات این پست مرقوم فرمایند.


موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۴/۱۰/۰۷
علی سعیدی راد

نظرات  (۲)

سلام

صدر رحمت به مدیریت رفتار سازمانی خواهشاً در باره تحقیق در عملیات پیشرفته اظهار نظر کنید که وحشتناک بود وبعید میدونم کسی ازش نمره بیاره

پاسخ:
سلام
دوستان فرمودند که امتحان سختی بود و احتمالا چند تا اشتباه هم داشت.
انشاء الله به محض بارگذاری فایل سوالات به همفکری سایر دوستان بررسی و اعلام خواهیم کرد.

 جناب اقاس سعیدی در رابطه با درس تحقیق در عملیلت پیشرفته  یا مرکز آزمون تماس گرفته شد که کارشناس مربوطه فرمودن! احتیاج به تماس تلفنی نیست وتغییرات  پس از اعلام اشکل در سایت گلستان در صورت نیازاعمال میشود

پاسخ:
نه به حرف آنها اعتماد نکنید.
پیگیری تلفنی هم لازم است.
متاسفانه کارمندان بی مسئولیت پیام نور فقط برای راحتی خود اینگونه پاسخ می دهند.