گزینه ارشد

ناشر و مشاور کارشناسی ارشد مدیریت (کسب و کار، اجرایی، بازرگانی، دولتی، ورزشی، MBA و ...)

گزینه ارشد

ناشر و مشاور کارشناسی ارشد مدیریت (کسب و کار، اجرایی، بازرگانی، دولتی، ورزشی، MBA و ...)

گزینه ارشد

این وبلاگ موسسه انتشارات گزینه ارشد و با مدیریت فارغ التحصیلان پیام نور جهت ارتباط با دانشجویان کارشناسی ارشد پیام نور سراسر ایران زمین می باشد.
شماره های تماس ما:
2070138 0912
2070138 0901
2070138 0902

استفاده از مطالب این وبلاگ با ذکر منبع و درج لینک بلامانع است.

بایگانی
نویسندگان

هشدار مهم امتحانی - کنترل کد درس آزمون

دوشنبه دی ۷ ۱۳۹۴، ۰۸:۱۲ ق.ظ

علیرغم هشدارهای قبلی مجدد به همه دانشجویان عزیز توصیه میکنم اولین و مهمترین مسأله در آزمون کاغذی کنترل کد درس آزمون دانشجو است. متاسفانه در ترمهای گذشته و حتی در همین چند روز اول امتحانات دیماه شاهد بودیم که مراقبین محترم در جلسه آزمون برگه سوال اشتباه به دانشجو داده اند!!!

دروس مختلف در رشته های مختلف دانشگاه پیام نور فقط با کد درس قابل تفکیک و شناسایی است. دروسی مثل رفتار سازمانی، روش تحقیق، منابع انسانی و .... در رشته های مختلف شباهت زیادی به هم دارند و عدم توجه به کد درس آزمون دانشجو عواقب جبران ناپذیر خواهد داشت.

این موضوع برای دانشجویان ورودی 94 رشته مدیریت MBA بسیار مهمتر از سایرین است. به دلیل اینکه تغییرات اساسی در چارت درسی، کد دروس و منابع درسی به وجود آمده و آزمونهای بسیاری از دروس این رشته برای دانشجویان 94 با دانشجویان قدیمی متفاوت است.

 

توزیع برگه سوال اشتباه در دانشگاه پیام نور سابقه طولانی داشته و خواهد داشت و متاسفانه مسئولیت همه این اشتباهات بر عهده دانشجوست!!!

لینک به مطلب سوتی قرن دانشگاه پیام نور در سال 91


 

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۴/۱۰/۰۷
علی سعیدی راد