گزینه ارشد

ناشر و مشاور کارشناسی ارشد مدیریت (کسب و کار، اجرایی، بازرگانی، دولتی، ورزشی، MBA و ...)

گزینه ارشد

ناشر و مشاور کارشناسی ارشد مدیریت (کسب و کار، اجرایی، بازرگانی، دولتی، ورزشی، MBA و ...)

گزینه ارشد

این وبلاگ موسسه انتشارات گزینه ارشد و با مدیریت فارغ التحصیلان پیام نور جهت ارتباط با دانشجویان کارشناسی ارشد پیام نور سراسر ایران زمین می باشد.
شماره های تماس ما:
2070138 0912
2070138 0901
2070138 0902

استفاده از مطالب این وبلاگ با ذکر منبع و درج لینک بلامانع است.

بایگانی
نویسندگان

دانشجویان عزیز قبولی تکمیل ظرفیت 94 استحضار دارند که برای انتخاب واحد دانشجویان قبولی کنکور سراسری و کنکور فراگیر یک پست مهم برای انتخاب واحد نوشته ایم و سه اصل مهم را به عنوان معیار انتخاب واحد توصیه کردیم (آرشیو وبلاگ جدید مورخ 28 شهریور).

اما با توجه به زمان از دست رفته ترم جاری، توصیه های مهم برای انتخاب واحد دانشجویان قبولی تکمیل ظرفیت به شرح زیر است:

1- به چارت رسمی دانشگاه به هیچ وجه توجه نکنید. مخصوصاً که در رشته های مدیریت، هیچ پیشنیازی وجود ندارد (جز درس پایان نامه و سمینار در ترم آخر)

2- دروس سخت رشته خود را شناخته و در ترم اول به هیچ وجه دروس سخت را انتخاب نکنید (دروس سخت در آرشیو وبلاگ جدید مورخ 28 شهریور نوشته شده است).

3- دروس جبرانی خود را مشخص و در ترم اول حتماً یک یا دو درس جبرانی انتخاب کنید (چون این دروس معمولاً ساده هستند و در معدل کل بی تأثیرند).

4- حتی الامکان از دروس ساده در ترم اول انتخاب کنید.

5- اصل مهم آخر اینکه فاصله امتحانات پایان ترم شما حداکثر ممکن باشد. به عبارت دیگر امتحانات شما در بازه یک ماهه امتحانات پایان ترم پخش باشد و با فاصله زیاد. چون پیام نور یعنی امتحان.

 

دانشجویان عزیز به جز موارد فوق، به هیچ معیار دیگری توجه نفرمایند. در پیام نور معیارهایی مثل برنامه کلاسی، ساعت کلاس و .... هیچ اهمیتی ندارد (به هزار دلیل نوشته و نانوشته).

باشد که در این بی برنامگی های دانشگاه پیام نور از ترم اول به سلامت عبور کنید!!

و باز مثل همیشه به قول نوه عمو یادگار: به ما دلگرم باشید.

 

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۴/۰۸/۰۴
علی سعیدی راد