گزینه ارشد

ناشر و مشاور کارشناسی ارشد مدیریت (کسب و کار، اجرایی، بازرگانی، دولتی، ورزشی، MBA و ...)

گزینه ارشد

ناشر و مشاور کارشناسی ارشد مدیریت (کسب و کار، اجرایی، بازرگانی، دولتی، ورزشی، MBA و ...)

گزینه ارشد

این وبلاگ موسسه انتشارات گزینه ارشد و با مدیریت فارغ التحصیلان پیام نور جهت ارتباط با دانشجویان کارشناسی ارشد پیام نور سراسر ایران زمین می باشد.
شماره های تماس ما:
2070138 0912
2070138 0901
2070138 0902

استفاده از مطالب این وبلاگ با ذکر منبع و درج لینک بلامانع است.

بایگانی
نویسندگان

نظر به سوالات و ابهامات زیاد دانشجویان عزیز و  برای بار N ام در مورد انتخاب درس الکترونیکی موارد زیر را به استحضار می رسانیم:

1- همه دانشجویان عادی و الکترونیکی در همه رشته های کارشناسی ارشد دانشگاه پیام نور می توانند هر درسی را که به صورت الکترونیکی در جدول انتخاب واحد گلستان ارائه شده است انتخاب نمایند. برای مثال دانشجویان رشته مدیریت ورزشی مرکز گرمسار می توانند درس الکترونیکی که مرکز کرج ارائه کرده انتخاب نمایند. و هیچ نیازی به رفت و آمد فیزیکی به کلاس وجود ندارد و کلاس به صورت آنلاین می باشد.

2- کار کلاسی و شش نمره میان ترم در کلاس الکترونیکی مانند کلاس حضوری وجود دارد و در اختیار استاد است.

3- اخذ درس الکترونیکی هیچ ارتباطی به انتخاب محل حوزه آزمون ندارد. یعنی همه دانشجویان عادی یا مجازی می توانند در آذر ماه انتخاب محل حوزه ازمون به دلخواه خود انجام دهند.

متاسفانه مسئولین محترم دانشگاه (عمداً یا سهواً!!) اطلاعات غلط به دانشجو می دهند!!!


موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۴/۰۷/۱۸
علی سعیدی راد

نظرات  (۴)

سلام
میخاستم خواهش کنم لینک دانلود فایل حاوی لغات زبان انگلیسی(درس جبرانی اجباری 2 واحدی) که حدوداً 50 صفحه هست رو اگه مقدور هست بزارین
تشکر
پاسخ:
سلام
چشم، در اولین فرصت.

سلام
میتونیم دروس جبرانی رو از ترم اول برداریم? و اگه 11 واحد داشته باشیم کافیه?
سلام
میتونیم دروس جبرانی رو از ترم اول برداریم؟ و اگه 11 واحد داشته باشیم کافیه؟
پاسخ:
سلام
دوست عزیز در مورد انتخاب واحد و مخصوصا انتخاب دروس جبرانی و تطبیق واحد چند پست مفصل در شهریور ماه نوشته ایم. لطفا مطالعه فرمایید (از آرشیو شهریور وبلاگ).


سلام.
 ساعت درس استراتژیک رو دیروز عوض کردند. بدین ترتیب سه درس استراتژیک، منابع انسانی و مدیریت بازاریابی در یک روز و در یک ساعت برگزار می شه. راهنمایی بفرمایید منی که هر سه درس رو دارم چه کنم؟
و
استاد احمدی مدیریت بازاریابی برای شش نمره میان ترم درخواست ارائه مقاله اکسپت شده در یک مجله معتبر خارجی(همراه با بردن نام ایشان) کردند. بقیه اساتید هم همینطوری هستند؟ در ترمهای گذشته هم همینطور عمل می کردند؟
ممنون
پاسخ:
سلام
1- کاری که میشه کرد اینه که نصف تایم کلاس را در یک درس و نصف دیگر را در درس دیگر شرکت کنید.
به یاد داشته باشید معمولا کلاسها بار علمی ندارد. فقط برای کسب 6 نمره کلاسی ارزش دارد.

2- برخی اساتید برای نمره کلاسی خیلی اذیت می کنند. قانون ده هفتم راه چاره این گونه کلاسهاست. یعنی بی خیال نمره کلاسی بشوید.