گزینه ارشد

ناشر و مشاور کارشناسی ارشد مدیریت (کسب و کار، اجرایی، بازرگانی، دولتی، ورزشی، MBA و ...)

گزینه ارشد

ناشر و مشاور کارشناسی ارشد مدیریت (کسب و کار، اجرایی، بازرگانی، دولتی، ورزشی، MBA و ...)

گزینه ارشد

این وبلاگ موسسه انتشارات گزینه ارشد و با مدیریت فارغ التحصیلان پیام نور جهت ارتباط با دانشجویان کارشناسی ارشد پیام نور سراسر ایران زمین می باشد.
شماره های تماس ما:
2070138 0912
2070138 0901
2070138 0902

استفاده از مطالب این وبلاگ با ذکر منبع و درج لینک بلامانع است.

بایگانی
نویسندگان

رمــزهــای گلستــانـی 1 - تاریخ امتحانات

شنبه شهریور ۲۸ ۱۳۹۴، ۰۷:۰۴ ب.ظ

به اطلاع دانشجویان ورودی جدید می رسانیم تاریخ امتحانات پایان ترم (دی ماه 94) در صفحه انتخاب واحد سامانه گلستان اعلام شده است. به این صورت که در جدول پایین صفحه با نگه داشتن موس بر روی نام هر درس، تاریخ  و ساعت برگزاری کلاسها و تاریخ و ساعت آزمون پایان ترم آن درس نمایش داده می شود.

اما نکته مهم:

توجه داشته باشید که نحوه ثبت تاریخ آزمونها در سامانه گلستان به شکل خاصی نوشته شده است که اگر توجیه نباشید دچار مشکل خواهید شد. در جدول انتخاب واحد، تاریخ هر آزمون به صورت زیر نوشته شده است:

برای مثال درس تحقیقات بازاریابی ، تاریخ امتحان:  1_1394/10/01   ساعت: --:--  عدد 1 (آندرلاین یک) به معنی اینکه این آزمون اولین روز امتحانات و در تاریخ 1394/10/01  و ساعت ....  میباشد.


یا تاریخ آزمون اقتصاد مدیریت
7_1394/10/09  ساعت: --:--  یعنی این آزمون هفتمین روز امتحانات و مورخ  1394/10/09  میباشد.

یا تاریخ آزمون روش تحقیق در مدیریت (جبرانی) 20_1394/10/24  ساعت: --:--  یعنی این آزمون بیستمین روز امتحانات و مورخ  1394/10/24 میباشد.

این تاریخها، قطعی و بدون تغییر است.
این نحوه ثبت تاریخ در سیستم گلستان دانشجویان عزیز را به اشتباه نیندازد و گمان نکنند که تاریخ آزمون دو روز می باشد. کاربرد آیتم چندمین روز (آندرلاین) را در پست بعدی خواهیم گفت.

دارم از زلف گلستان گله چندان که مپرس!!



موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۴/۰۶/۲۸
علی سعیدی راد

نظرات  (۲)

سلام
برای اطلاع از برنامه کلاسی ایا باید با نگه داشتن موس روی نام درس استفاده کنیم یا از کلید برنامه هفتگی که در قسمت بالا قرار دارد؟
اخه این دو تا تناقض داره
با تشکر
پاسخ:
سلام
اگر این دو برنامه تناقض دارد، دسته گل مسئولین محترم دانشگاه است!!!
به مسئول برنامه ریزی دانشگاه خود تماس بگیرید.


با سلام

ضمن تشکر و احترام فراوان برای آقای سعیدی راد که با مطالب ارزشمند و مفیدشون ما دانشجویان ورودی جدید رو از سرگردانی نجات دادند من متوجه منظور دوست عزیزمون شدم . برنامه هفتگی بالا یعنی درسهایی که شما انتخاب کردید و در سیستم ثبت شده . ولی درسهایی که پایین صفحه هستند و با رفتن ماوس روشون اگر مغایرتی بین ساعات تشکیل اون کلاس با درس انتخابی شما هست دلیلش اینه که درس شما ظرفیتش پر شده و الان با یه ظرفیت جدید همون کلاس ارائه میشه , منتها تو ساعات دیگری از روز یا هفته .

پاسخ:
سلام
و تشکر از همه دانشجویانی که فعالانه در مباحث شرکت می کنند.