گزینه ارشد

ناشر و مشاور کارشناسی ارشد مدیریت (کسب و کار، اجرایی، بازرگانی، دولتی، ورزشی، MBA و ...)

گزینه ارشد

ناشر و مشاور کارشناسی ارشد مدیریت (کسب و کار، اجرایی، بازرگانی، دولتی، ورزشی، MBA و ...)

گزینه ارشد

این وبلاگ موسسه انتشارات گزینه ارشد و با مدیریت فارغ التحصیلان پیام نور جهت ارتباط با دانشجویان کارشناسی ارشد پیام نور سراسر ایران زمین می باشد.
شماره های تماس ما:
2070138 0912
2070138 0901
2070138 0902

استفاده از مطالب این وبلاگ با ذکر منبع و درج لینک بلامانع است.

بایگانی
نویسندگان

توصیه های اول ترمی

سه شنبه بهمن ۲۶ ۱۳۹۵، ۰۸:۵۵ ق.ظ

دانشجویان عزیز ورودی جدید همه رشته های کارشناسی ارشد در همه مراکز پیام نور توصیه های اول ترمی زیر را از ما بپذیرید (به هزار دلیل نوشته و نانوشته):

1- بعد از انتخاب واحد  از تمام اطلاعات پروفایل گلستان خود پرینت یا فایل ذخیره (PDF) تهیه کنید. از جمله گزارش 101 (گزارش انتخاب واحد ترم) و گزارش 163 (بدهکاری شهریه) و اطلاعات جامع دانشجو.

2- بعد از انتخاب واحد قطعی، کتابهای منبع درسی خود را در اسرع وقت تهیه فرمایید. نایاب شدن برخی کتب منبع در اواسط ترم مشکلات زیادی برای دانشجو بوجود خواهد آورد.

3- جلسات اول کلاسهای خود را از دست ندهید. چه کلاس مجازی و چه کلاس عادی. قانونی که می گوید جلسه اول کلاس تق و لق است برای سایر دانشگاههاست. در پیام نور جلسه اول مهمترین جلسه است و شاید جلسه اولین و آخرین یکی باشد!!

4- اسیر تمدیدهای پیام نور نشوید. تمدیدهای پیام نور فقط زمان دانشجو را هدر می دهد. دانشجوی موفق برنامه ریزی درسی خود را بدون توجه به تمدیدهای پیام نور انجام می دهد.

باشد که رستگار شوید!!

 

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۵/۱۱/۲۶
علی سعیدی راد