گزینه ارشد

ناشر و مشاور کارشناسی ارشد مدیریت (کسب و کار، اجرایی، بازرگانی، دولتی، ورزشی، MBA و ...)

گزینه ارشد

ناشر و مشاور کارشناسی ارشد مدیریت (کسب و کار، اجرایی، بازرگانی، دولتی، ورزشی، MBA و ...)

گزینه ارشد

این وبلاگ موسسه انتشارات گزینه ارشد و با مدیریت فارغ التحصیلان پیام نور جهت ارتباط با دانشجویان کارشناسی ارشد پیام نور سراسر ایران زمین می باشد.
شماره های تماس ما:
2070138 0912
2070138 0901
2070138 0902

استفاده از مطالب این وبلاگ با ذکر منبع و درج لینک بلامانع است.

بایگانی
نویسندگان

شهریه ثابت و متغیر سال تحصیلی جدید

دوشنبه شهریور ۱۵ ۱۳۹۵، ۰۷:۴۷ ق.ظ

به اطلاع دانشجویان عزیز می رسانم شهریه ثابت و متغیر  مقطع کارشناسی ارشد دانشگاه پیام نور در سال تحصیلی جدید به شرح زیر می باشد که افزایش حدود 18٪ نسبت به سال قبل دارد. بعلاوه مبلغ 35000 تومان هزینه خدمات فرهنگی و مبلغ 5000 تومان هزینه بیمه نیز به حساب بدهکاری دانشجو منظور می شود.

شهریه ثابت: 842700 تومان

شهریه متغیر هر واحد درس نظری: 84300 تومان

شهریه متغیر هر واحد درس عملی کم هزینه: 249700 تومان

شهریه متغیر هر واحد درس عملی پرهزینه و پایان نامه: 390100 تومان

دارم از زلف گلستان گله چندان که مپرس!!!


موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۵/۰۶/۱۵
علی سعیدی راد

نظرات  (۱)

سلام. من ورودی سال 94 هستم.برای ثبت نام که به سایت مراجعه کردم متوجه شدم شهیریه ثابت رو 842000 تومن حساب کردن. شهریه ثابت برای دانشجویان سال قبل هم زیاد میشه؟
پاسخ:
 سلام
متاسفانه ؛ بله برای سال قبلی ها هم اضافه میشه