گزینه ارشد

ناشر و مشاور کارشناسی ارشد مدیریت (کسب و کار، اجرایی، بازرگانی، دولتی، ورزشی، MBA و ...)

گزینه ارشد

ناشر و مشاور کارشناسی ارشد مدیریت (کسب و کار، اجرایی، بازرگانی، دولتی، ورزشی، MBA و ...)

گزینه ارشد

این وبلاگ موسسه انتشارات گزینه ارشد و با مدیریت فارغ التحصیلان پیام نور جهت ارتباط با دانشجویان کارشناسی ارشد پیام نور سراسر ایران زمین می باشد.
شماره های تماس ما:
2070138 0912
2070138 0901
2070138 0902

استفاده از مطالب این وبلاگ با ذکر منبع و درج لینک بلامانع است.

بایگانی
نویسندگان

سیستم آموزشی دانشگاه پیام نور - دانشجو محور

شنبه شهریور ۱۳ ۱۳۹۵، ۰۶:۵۵ ب.ظ

دانشجویان عزیز قبولی جدید کنکور فراگیر و سراسری همه رشته های کارشناسی ارشد دانشگاه پیام نور توجه داشته باشند سیستم آموزشی دانشگاه پیام نور رسماً یک سیستم آموزشی دانشجو محور  می باشد. یعنی:

1- ساعات برگزاری کلاسها از همه دانشگاههای دیگر (اعم از دولتی، آزاد و ...) کمتر است. مثلاً برای درس دو واحدی نظری در طول ترم جمعاً 16 ساعت کلاس در نظر گرفته شده است و معمولاً این 16 ساعت در قالب 4 جلسه 4 ساعته در طول ترم (در چهار هفته مختلف) برگزار می شود. ساعات برگزاری هر درس در لیست منابع دانشگاه مشخص شده است.

2- ساعات برگزاری کلاسها رسماً برای تدریس نیست بلکه برای رفع اشکال است (اگر تشکیل شود!!). حتی در تقویم آموزشی دانشگاه هم قید شده است که: برگزاری کلاسهای رفع اشکال.

 

لذا با توجه به موارد فوق دانشجویان عزیز از کلاسهای دانشگاه پیام نور توقع بار علمی نداشته باشند و از همین اول ترم فقط به فکر 6 نمره میان ترم و آزمون پایان ترم باشند. مجدد تأکید می کنیم: دانشگاه پیام نور یعنی امتحان.


موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۵/۰۶/۱۳
علی سعیدی راد