گزینه ارشد

ناشر و مشاور کارشناسی ارشد مدیریت (کسب و کار، اجرایی، بازرگانی، دولتی، ورزشی، MBA و ...)

گزینه ارشد

ناشر و مشاور کارشناسی ارشد مدیریت (کسب و کار، اجرایی، بازرگانی، دولتی، ورزشی، MBA و ...)

گزینه ارشد

این وبلاگ موسسه انتشارات گزینه ارشد و با مدیریت فارغ التحصیلان پیام نور جهت ارتباط با دانشجویان کارشناسی ارشد پیام نور سراسر ایران زمین می باشد.
شماره های تماس ما:
2070138 0912
2070138 0901
2070138 0902

استفاده از مطالب این وبلاگ با ذکر منبع و درج لینک بلامانع است.

بایگانی
نویسندگان

ارائه الکترونیکی دروس

شنبه شهریور ۱۳ ۱۳۹۵، ۰۵:۵۳ ب.ظ

در مورد ارائه دروس الکترونیکی (مجازی) و عادی موارد ذیل را به اطلاع دانشجویان عزیز می رسانیم (مطابق آخرین تغییرات سال 95 در سیستم پیام نور):

1- دانشجویان عادی باید دروس را بصورت عادی و دانشجویان دوره های الکترونیکی باید دروس  الکترونیکی انتخاب کنند.

3- درسهایی که واحد عملی دارند فقط به صورت عادی ارائه میشوند و ارائه مجازی ندارند (واحد تئوری و عملی دروس در چارت رسمی دانشگاه مشخص شده است).

4- دروس الکترونیکی هر رشته فقط در یکی از مراکز پیام نور ارائه می شود و دانشجویان همه مراکز پیام نور کشور در یک کلاس مجازی مشترک شرکت می کنند.

(برای مثال کلاسهای مجازی رشته اجرایی کل کشور فقط در مرکز ساری ارائه می شود. این بدان معنی است که استاد درس از اساتید آن مرکز است و کلاس اینترنتی توسط آن استاد از آن مرکز ارائه می شود. رفت و آمد به آن مرکز لازم نیست و فقط ارتباط دانشجو با استاد در کلاسهای مجازی، از طریق ایمیل یا تماس تلفنی خواهد بود.)

5- درس سمینار  برای دانشجویان عادی به صورت عادی و برای دانشجویان الکترونیکی بصورت مجازی   ارائه می شود.

6- دروس جبرانی که تا سال 94 فقط به صورت عادی ارائه می شدند از سال 95 برای دانشجویان الکترونیکی بصورت مجازی و برای دانشجویان عادی بصورت عادی ارائه می شود. البته کلاسهای عادی دروس جبرانی با دانشجویان مقطع کارشناسی مشترک برگزار می شود.


موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۵/۰۶/۱۳
علی سعیدی راد