گزینه ارشد

ناشر و مشاور کارشناسی ارشد مدیریت (کسب و کار، اجرایی، بازرگانی، دولتی، ورزشی، MBA و ...)

گزینه ارشد

ناشر و مشاور کارشناسی ارشد مدیریت (کسب و کار، اجرایی، بازرگانی، دولتی، ورزشی، MBA و ...)

گزینه ارشد

این وبلاگ موسسه انتشارات گزینه ارشد و با مدیریت فارغ التحصیلان پیام نور جهت ارتباط با دانشجویان کارشناسی ارشد پیام نور سراسر ایران زمین می باشد.
شماره های تماس ما:
2070138 0912
2070138 0901
2070138 0902

استفاده از مطالب این وبلاگ با ذکر منبع و درج لینک بلامانع است.

بایگانی
نویسندگان

توصیه هایی برای آزمون الکترونیکی

يكشنبه مرداد ۳۱ ۱۳۹۵، ۰۸:۵۴ ق.ظ

دانشجویان عزیز در موردآزمونهای الکترونیکی (آزمون بدون کاغذ یا همان آزمون آهنی) توصیه های زیر را از ما بپذیرید:

1- در آزمون الکترونیکی تأخیر دانشجو برای ورود به سامانه آزمون تـا 15 دقیقه از شروع آزمون مجاز است و پس از آن غیبت ثبت خواهد شد. حتی اگر دانشجو در جلوی کامپیوتر خودکشی کند، راه چاره ای وجود نخواهد داشت!!

 

2- آزمون الکترونیکی ناتمام : چنانچه در آزمون الکترونیکی (بدون کاغذ) دانشجو بعد از ورود به سامانه آزمون و شروع آزمون بدون کاغذ به هر دلیلی (مثلاً بروز نقص فنی یا ...)، از آزمون الکترونیکی خارج و ادامه آزمون را به روش سنتی (بر روی پاسخنامه کاغذی) تمام کند، سیستم گلستان فقط سوالات آزمون الکترونیکی او را تصحیح و ثبت خواهد کرد و پاسخنامه کاغذی در سیستم تصحیح نخواهد شد.

لذا در صورت برخورد با وضعیت مذکور، بعد از اعلام نتایج، حتماً در پروفایل گلستان تعداد سوالات کل و تعداد سوالات تصحیح شده و تعداد سوالات بدون پاسخ را کنترل فرمایید.

 

3- در جلسه آزمون مراقب سایر دانشجویان بغل دستی که دیر به جلسه می آیند باشید. چون ممکن است به دلیل عجله و شتاب،‌ اشتباهاً سیستم شما را ری استارت (Re start) کنند. به عبارت دیگر کیس کامپیوتر خود را بغل فرمایید تا دانشجویان مجاور عمداً یا سهواً سیستم شما را ری استارت (Re start) نفرمایند!!!

4- سوالات برای همه دانشجویان مشترک بوده اما چیدمان (ترتیب) سوالات در آزمون آهنی برای هر دانشجو متفاوت است. لذا به امید تقلب از دانشجویان بغل دستی نباشید.

5- پس از اتمام آزمون و مشاهده نمره خود، خونسردی خود را حفظ نمایید!! چون ممکن است کلیدهای آزمون اشکالات زیادی داشته باشد.

 

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۵/۰۵/۳۱
علی سعیدی راد