گزینه ارشد

ناشر و مشاور کارشناسی ارشد مدیریت (کسب و کار، اجرایی، بازرگانی، دولتی، ورزشی، MBA و ...)

گزینه ارشد

ناشر و مشاور کارشناسی ارشد مدیریت (کسب و کار، اجرایی، بازرگانی، دولتی، ورزشی، MBA و ...)

گزینه ارشد

این وبلاگ موسسه انتشارات گزینه ارشد و با مدیریت فارغ التحصیلان پیام نور جهت ارتباط با دانشجویان کارشناسی ارشد پیام نور سراسر ایران زمین می باشد.
شماره های تماس ما:
2070138 0912
2070138 0901
2070138 0902

استفاده از مطالب این وبلاگ با ذکر منبع و درج لینک بلامانع است.

بایگانی
نویسندگان

کارت ورود به جلسه آزمون - هشدار

پنجشنبه آذر ۲۶ ۱۳۹۴، ۱۰:۰۸ ق.ظ
دانشجویانی که انتخاب حوزه آزمون انجام داده اند توجه فرمایند که محل حوزه آزمون انتخابی خود را در کارت ورود به جلسه (گزارش 428 گلستان) کنترل فرمایند. برای مثال کارت ورود به جلسه دانشجوی مرکز گرمسار که حوزه آزمون تهران غرب را انتخاب کرده است، به صورت زیر می باشد:

شماره گزارش: ٤٢٨

مرکز/واحد دانشجو: مرکز گرمسار

مرکز/واحد امتحان : مرکز تهران غرب

اگر به هر دلیلی انتخاب حوزه آزمون دانشجو تأیید نشده باشد، دانشجو باید در جلسه آزمون همان دانشگاه مبداء (دانشگاه قبولی خود) شرکت کند. چون برگه پاسخنامه آزمون با نام دانشجو و فقط در یک دانشگاه صادر می شود.

ترمهای گذشته تعدادی از دانشجویان به علت عدم توجه به این نکته مهم، اولین امتحان خود را از دست دادند و درس برایشان حذف شد چون انتخاب حوزه آزمون برای آنها تأیید نشده بود و آنها باید در جلسه آزمون دانشگاه مبداء شرکت می کردند (توفیق اجباری ولی ناخواسته برای غیبت در جلسه آزمون و در نتیجه حذف درس!!!).


موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۴/۰۹/۲۶
علی سعیدی راد

نظرات  (۱)

سلام.درکارت ورودبه آزمون ستونی باعنوان نحوه برگزاری وجود دارد که درمقابل بعضی از دروس تستی کلمه الکترونیکی درج شده. منظور چیست؟
پاسخ:
سلام
آزمون الکترونیکی: دانشجو در دانشگاه محل آزمون در سایت کامپیوتر دانشگاه و در پای یک سیستم کامپیوتری نشسته و سوالات را از سامانه آزمون خوانده و پاسخها را در سامانه تیک می زند.
یعنی آزمون بدون کاغذ. سوال و پاسخ در کامپیوتر.