گزینه ارشد

ناشر و مشاور کارشناسی ارشد مدیریت (کسب و کار، اجرایی، بازرگانی، دولتی، ورزشی، MBA و ...)

گزینه ارشد

ناشر و مشاور کارشناسی ارشد مدیریت (کسب و کار، اجرایی، بازرگانی، دولتی، ورزشی، MBA و ...)

گزینه ارشد

این وبلاگ موسسه انتشارات گزینه ارشد و با مدیریت فارغ التحصیلان پیام نور جهت ارتباط با دانشجویان کارشناسی ارشد پیام نور سراسر ایران زمین می باشد.
شماره های تماس ما:
2070138 0912
2070138 0901
2070138 0902

استفاده از مطالب این وبلاگ با ذکر منبع و درج لینک بلامانع است.

بایگانی
نویسندگان

اندر حکایت حذف دروس در پیام نور

شنبه آبان ۳۰ ۱۳۹۴، ۰۸:۱۶ ق.ظ

برخی دوستان جدید الورود از بنده حقیر سوال همی پرسیده اند که ما در ابتدای ترم داغ همی بودیم و جوانی همی کردیم و واحد زیاد همی برداشتیم و اکنون در میانه ترم پشیمان همی گشته ایم. اکنون که شهریه متغیر را پرداخت همی نکرده ایم آیا شود که یک یا چند درس حذف کرده و بار دروس این ترم و ایضاً بار بدهکاری شهریه خود را سبک همی کنیم؟

در پاسخ به این دوستان همی گوییم: ای عزیز بدان که در دانشگاه پیام نور چون فرصت حذف و اضافه با تمدیدهای مکررش تمام همی شود، راه گریز از بار درس وجود همی دارد اما دانشجو را راه گریز از شهریه هیچ نباشد زیرا در هر حال باید که شهریه پرداخت همی شود. یعنی همه راهها به پرداخت شهریه ختم همی شود!!

از جمله راههای موجود حذف اضطراری یـا غیبت در جلسه امتحان همی باشد و در هر دو حال باید که بدهکاری شهریه پرداخت همی شود از برای دانشگاه. فی الجمله هیچ دانشجویی را پای گریز از شهریه متغیر دروس انتخابی نخواهد بود و در هر حال باید بدهی شهریه متغیر را پرداخت همی کند.

واپسین نکته آنکه حذف اضطرای یا غیبت در جلسه آزمون را هیچ سقف و کفی همی نباشد یعنی دانشجو همی تواند همه دروس ترم خود را حذف یـا غیبت همی نماید و  هیچ مشکلی پیش همی نخواهد آمد. شتر دیدی ندیدی، فقط شهریه پریدی!!


موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۴/۰۸/۳۰
علی سعیدی راد